/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hvor finder man gode AVI filer :-)
Fra : Crow
Vist : 518 gange
30 point
Dato : 21-01-03 21:44

hej, gutter & gutinder, hvor finder man AVI filer, ikke porno eller Winmx
Hilsen
CROW

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 21-01-03 21:58
Kommentar
Fra : strarup

Dato : 21-01-03 21:59

eh... tja... det kommer an på hva' du definere med AVI filer...

hvis det er spillefilm a la DVDrips og i den dur... så ska' du ikke regne med at finde det nogle lovlige steder... så er du nok ude i noget med de derens fildelings programmer eller nyhedsgrupper, eller hemmelige FTP sider og i den dur...

hvis det er sådan lidt ligemeget hva' det er for nogle avi filer... eller om det er sjove klips... (smagssag om man synes de er sjove)... så er der nogle her... -->
http://www.junkmail.dk/list.asp?mode=kategori&id=3
kvaliteten ka' så i en del tilfælde diskuteres om den er go'...

mvh.

Strarup

Accepteret svar
Fra : chrelle

Modtaget 30 point
Dato : 22-01-03 09:52

Det kommer jo an på hvad du mener med 'Gode AVI filer'.
Men UseNet nyheds grupper er et godt sted at kigge.
f.ex. alt.binaries.multimedia eller alt.binaries.movies
Det kræver en del øvelse og, ikke mindst, held hvis man vil hente hele film. Men mindre klip burde man kunne finde frem til i løbet af relativt kort tid.
Til at begynde med kan outlook eller netscape godt bruges til formålet men hvis du vil gå videre med det bør du få fat i et par dedikerede news programmer som fex Forté Agent og Newsgrabber eller NewsBin.

Godkendelse af svar
Fra : Crow

Dato : 22-01-03 19:17

Tak for svaret chrelle.

Kommentar
Fra : chrelle

Dato : 22-01-03 20:40

Tak for pointene