/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fjernelse af fil.
Fra : mose1992
Vist : 610 gange
45 point
Dato : 05-06-07 14:55

Hej jeg har et problem med at jeg ikke kan fjerne en videofil.

Den bliver ikke brugt af en anden proces
Det er ikke en img fil
Den kan ikke fjernes,flyttes,kopieres,klippes. Og man kan ikke gå ind i egenskaber.

Jeg har prøvet en masse programmer, så som Unlocker, DrDelete og MoveOnBoot. De fleste går i koge-mode og svarer ikke.

HVAD FANDEN SKAL JEGG GØRE MANANND!!

Hjælp? :)

Kristian Jens Hou.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 05-06-07 15:01

Har du prøvet, at fjerne den i fejlsikret tilstand??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-06-07 15:05

Hvordan bruger du Unlocker ? Jeg har endnu ikke mødt en fil, som ikke kunne slettes

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 05-06-07 15:14

kig her: http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no43
der står noget om "uslettelige" avi-filer

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 05-06-07 15:23

du har givet for få oplysninger.

Lidt ligesom hvis du havde spurgt.

Jeg kan se en syg mand. Hvordan holder jeg op med det.

Har du prøvet díne 'torturinstrumenter' fra safe mode?

Lykkes det ikke der, kan du eventuelt prøve at sætte disken i en anden computer og håndtere den som en ikke-system-disk.

Lykkes det heller ikke der nærmer vi os voodoo eller operationer med det mulige resultat operationen lykkedes, patienten døde.

ebbe

ps ved almindelig diskuorden hjælper defragmentering sommetider. Til gengæld har jeg ikke hørt at vaccinationer skulle have nogen effekt.

nb drop lige versalerne - vi har hørt at du er i panik, må konen ikke se filmen?

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 05-06-07 19:41

Jeg har en vejledning her. Den er desværre på engelsk:

Solution: Cannot move or delete image file; message states image file is write-protected

NOTE: If you are trying to fix this problem on a Windows 2000 machine, please skip directly to step 3.

To fix the problem, perform the following:

IMPORTANT NOTES
-------------------------------
If you have Windows XP Pro, follow step 1, skip step 2, and then follow steps 3-11.

If you have Windows XP Home, skip step 1 and follow steps 2-11.

1. Disable simple file sharing.

a. Open a Windows Explorer window.

b. From the Tools menu, select "Folder Options."

c. Click the View tab.

d. Deselect the option "Use Simple File Sharing" (the last option in the list).

2. Reboot into Safe Mode.

a. Reboot your computer.

b. Immediately before Windows XP starts loading, press the F8 key.

c. From the menu that appears, select the Safe Mode option.

NOTE: If the image is split into multiple files (.002, 003, etc.), you must perform steps 3-11 for each file, or you can select all the files at once and perform the steps on the files as a group.

3. Right-click the image file you are having problems with and select "Properties."

4. Click the Security tab.

In the "Group or user names" column, you should see only one entry--"SYSTEM."

5. Click "Add" to display the "Select Users or Groups" dialog.

6. In the column labeled "Enter the object names to select," type your own user name (i.e., the name you use to log in to XP).

7. Click "OK."

The user name you entered should now appear in the same box as the "SYSTEM" user.

8. Select your user name.

9. In the "Permissions for .." box, select "Full Control."

10. Click "Apply."

11. Click "OK."

You should now be able to move or delete the image file.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 05-06-07 20:08

Citat
Cannot move or delete image file;

IMAGE = VIDEO...

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 05-06-07 20:13

Disken -> Er der ikke billede på en video ? . Anyway, den skulle også virke til videoer.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 05-06-07 21:01

JO _ for pokker da/ NEJ = ikke et billede = image, medmindre det er på MAPPEN..

Eller´s lav en Diskoprydning og slet alt,,,

OG KOMMER FILEN FRA ''NETTET'' tænker på diverse udbydere.
Så spørg stil_s
HAN PLEJER AT VÆRE PRO__
Hvad angår bakterier/ VIRUS
OG TAG LIGE at scan din PC for VIRUS, mens du er igang.

Filen har sikkert en COOKIE/ aktivt X_ liggende/ ELLER DET
der er VÆRRE.........liggende.
Rydder du op på din PC...
Og RYD op i din REGBASE, da der OGSÅ ligger en masse
GAMMELT, og unødvendigt

Sorry for dette lille SPAM INDLÆG...

SPØRG STIL_S

Sikkerhed kender jeg INTET til...

Kender INTET til LUS/ men har en masse katte_lopper.
Skal vi bytte.

PÅÉn igen...
BTW

Kommentar
Fra : Finn90

Dato : 30-06-07 20:37

Ligger den fil på skrivebordet ???