/ Forside/ Interesser / Videnskab / Fysik / Spørgsmål
10  CLAN 630
Fysik Eksamen Fredag! HJÆLP!!!
Fra : CLausenGG
Vist : 4768 gange
20 point
Dato : 05-06-07 13:10

Hej.

De emneområder der er blevet opgivet er:
-Metaller og deres holdbarhed
-Magnetisme
-Syrer, baser og salte
-Elproduktion
-Miljøet
-Det periodiske system
-Astronomi

Jeg mangler forsøg jeg kan lave om disse emner og spørger derfor om hjælp.
Alt kan bruges skriv hvad man skal bruge til forsøgene. Alt hvad i ved, jeg tager alt til mig..

Tak på forhånd!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-06-07 13:53

Er det ikke lidt sent at begynde at "lære" til eksamen...

Du har haft 3/4 år.....

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 05-06-07 14:00

Og hvordan havde du så tænkt dig, at du skulle kunne "læse op" på 2½ dag ???

- iøvrigt aner ingen, udover dig selv, hvor dine "huller" er, og hvilket niveau der er tale om.

Så mon ikke det bare er at klø på, og få læst på alt det du ikke ved noget om. Husk at notere flittigt med dine egne ord undervejs, da det er en af de bedste måde at lære/huske på.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-06-07 14:14

-Metaller og deres holdbarhed
-Magnetisme
-Syrer, baser og salte
-Elproduktion
-Miljøet
-Det periodiske system
-Astronomi

- til på fredag???

Har du overvejet at blive avisbud?

- tag dig et rask morgenjob, gå et år om og husk lektierne...

Kommentar
Fra : SkyggeManden

Dato : 05-06-07 14:15

Hvem faen har også nævnt at CLausenGG skal have udfyldt sine huller? Det er klart at ingen kan vide hvor hans huller er, og han har haft 3-4 år til det, men nu spørger han jo også bare om i kan komme med eksempler på forsøg til fremlæggelsen!? Jeg skal også selv op på fredag, og jeg har oprettet præcist det samme emne og ikke med formål om at der skal komme svar som "du har sgu da for helevede haft 3 år".. Så enten kan i skrive forslag, ellers også så hold jer væk fra emnet!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-06-07 14:20

JO

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 05-06-07 14:45

Skyggemanden >> hvis man ikke selv kan tænke sig til eksempler, eller kan slå op i undervisningsmaterialet og lade sig inspirere, så MÅ der være tale om klare huller!

At præsentere SÅ bred en vifte af emner der søges hjælp til kan næppe tolkes anderledes.

Stadig er er der heller ikke løftet noget slør for hvilket niveau der er tale om.

Derudover, så kan man næppe lave forsøg med det periodiske system ... vel ?

Hvis du selv kan hjælpe, så bidrag så du hjælper CLarsenGG istedet for at komme med dit eget intetsigende indlæg der bestemt heller ikke hjælper nogen, udover at indvie os i dit kendskab til det danske sprogs bandeord.

Kommentar
Fra : SkyggeManden

Dato : 05-06-07 14:56

DU lyder sgu virkelig intelligent, men det har ikke noget med emnet at gøre >_>

Hvis du læste mit indlæg ordentligt igennem, ville du opdage at jeg selv har startet præcist samme emne i dag, så det ville nok være lidt svært at hjælpe ham, når jeg selv har brug for hjælp til det ...

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 05-06-07 15:49

Til 'SkyggeManden'.

Jeg synes det er meget meget synd for spørgeren at DU kom på banen!!
Spørgeren har faktisk stillet sit spørgsmål på en rigtig pæn og sober måde! Måske ville en eller anden have gået ind for at hjælpe spørgeren..MEN det har DU i hvert fald ødelagt med din utroligt beskidte måde at skrive på!

Til Clausengg.
Held og lykke med din eksamen på fredag, hvis denne 'SkyggeManden' er din ven, så behøver du sørme ingen fjender

Vh.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 05-06-07 16:08

http://www.fysikbasen.dk/ kan være inspirationskilde - husk at lærer og censor garanteret også kender siden!

Kommentar
Fra : SkyggeManden

Dato : 05-06-07 17:36

Til 'vil.du'

Er det ikke lidt dobbeltmoralsk at skrive jeg har ødelagt det for ham ved at skrive i dette emne, når du selv diskuterer det med mig i emnet? Hvis du var så god som du nu prøver på at lyde, hvorfor så ikke kontakte med pr. mail eller besked?
Og nu jeg tænker over det, hvorfor har jeg så overhovedet ødelagt det for andre at komme ind og svare? Fordi at jeg har brugt et bandeord som 'faen', så er det umuligt for alle andre at komme ind og svare eller?

Kommentar
Fra : 2603ph

Dato : 05-06-07 19:45

Hej ClausenGG

Fysikprøver er altid spændende - vælg f.eks. elproduktion.
Se f.eks. http://www.akraft.dk
hvor du finder nogle sider om hvordan el produceres og distrubueres.
Glæd dig til fine karakterer.

Mvh
2603ph