/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows vil ikke lukke
Fra : helpmeifyoucan
Vist : 591 gange
50 point
Dato : 04-06-07 21:03

Min windows XP vil ikke lukke når jeg vælger Luk computer. Jeg kan heller ikke logge af eller skifte bruger, men må slukke på knappen på harddisken.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-06-07 21:07
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-06-07 07:27

Vil Windows heller ikke lukke hvis du vælger:

Start->Kør...-> skriv: shutdown -s

..eller genstarte hvis du vælger:

Start->Kør...-> skriv: shutdown -r

???

Hvis ikke så prøv at rense din registreringsdatabase med dette program:

http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html

Når du har kørt programmet, så slet KUN hvad som er mærket: Safe to delete ..ved at klikke på show details... og i 'det nye' vindue (i menuen øverst) klikke på Delete.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : axelbjarne

Modtaget 50 point
Dato : 05-06-07 18:38

Sæt din Windows CD i et drev, klik afslut når den er startet op og gå i kør, skriv en sfc /scannow, hvor den søger og reparerer skjulte windows filer/systemfiler. Husk mellemrummet efter sfc.

axelbjarne

Godkendelse af svar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 22-06-07 16:49

Tak for svaret axelbjarne.