/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
hjemmelavet smykker
Fra : nisca
Vist : 1638 gange
20 point
Dato : 04-06-07 19:48

er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i skabeloner eller eksempler på hvordan man laver forskellige perle smykker...
jeg leder ikke kun efter billeder...

håber der er nogen der kan hjælpe mig

mvh
nisca

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 30 point
Dato : 04-06-07 19:50

Besøg hobbyforretninger, Panduro o.l.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-06-07 20:59
Kommentar
Fra : nisca

Dato : 04-06-07 21:01

mange tak for jeres henvendelser..jeg vil nu se hvad jeg får ud af det:)

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 05-06-07 18:37

Prøv lige at kigge lidt på de her sider! De har bare så meget flot allesammen...jeg har dem selv liggende i mine foretrukne!

www.nordicbeads.com
www.halling-beads.dk
www.beadshop.dk
www.beadsndrops.com
www.my-own.dk/smykkefremstilling

God fornøjelse, Lottepigen30

Kommentar
Fra : smykkepigen

Dato : 01-07-07 10:36

Hej Nisca,

Jeg er ligesom dig forholdsvis ny med at lave smykke og du har ret det kan være svært at finde ud af hvordan man skal begynde.

Jeg startede med at bruge forgyldt og forsølvet metal og messing - da det ikke er så dyrt i materialer - så der var plads til at jeg kunne dumme mig uden at det kostede mig en bondegård.

Jeg har brugt www.beadsndrops.dk eller www.beadsndrops.com fordi de er nogle af de billigste på nettet med perler og smykketilbehør og de har også nogle tips og ideer og jeg har faktisk en gang ringet til dem for at få hjælp og der blev jeg vejledt per telefon - SUPER SERVICE.

Hver gang jeg har handlet hos www.beadsndrops.dk lægger de en lille gave med for at sige tak fordi man handlede hos dem - den service har jeg heller ikke oplevet nogle andre steder.

Håber du kan bruge det

hilsen smykkepigen

Godkendelse af svar
Fra : nisca

Dato : 02-07-07 17:42

Tak for svaret Teil.