/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
engelsk mundtlig eksamen
Fra : Pellemiss
Vist : 658 gange
200 point
Dato : 04-06-07 13:55

heej alle sammen.
håber virkelig at i kan hjælpe mig, jeg skal optil mundtlig eksamen d. 7-6 07. altså nu her på torsdag. mit hoved emne er does love conquer all, og mit under emne det som jeg skal snakke om er forced marriages altså tvangssægteskaber,. min synopsis lyder sådan her

why did i choose this topic
a personal interest
film¨s we have seen

what is a forced marriage
the beginning
where it is happening
forced marriages in denmark
forced marriages in other religions
a true story.,,

hvis nogle kan hjælpe mig med alt dette så skriv det ville være såååå godt.,

Kommentar
Fra : emorsing

Dato : 04-06-07 14:08

Kan ikke rigtig se, hvad du skal bruge af hjælp, det er jo et stor spørgsmål?

Kommentar
Fra : Pellemiss

Dato : 04-06-07 14:10

ja?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-06-07 14:31

I og med det drejer sig om "tvangsægteskaber" skal du nok finde en muslim enten i din klasse eller din omgangskreds.....

De må vide alt om det emne der er værd at vide....

Kommentar
Fra : maler-fidusen

Dato : 04-06-07 16:43

You can't buy love and you can't be forced to love someone - love comes naturally.... I think you need to focus on the fact that love is a feeling not something you can be programmed to feel - just like people that fall in love-fall out of love. Good luck on your exams.

Kommentar
Fra : emorsing

Dato : 04-06-07 16:48

ring til mig 64 85 18 73, så kan vi snakke om det.
erik morsing