/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Fjern HP Diagnoseassistent
Fra : thyfoon
Vist : 866 gange
500 point
Dato : 03-06-07 23:19

hejsa kandusser

Hvordan fjerne jeg HP Diagnoseassistent den bliver ved med at poppe op og sige at jeg skal juster min blækpatron det er møj træl og når fruen kommer til comp så gør hun det vær gang og det har betydet at de ikke holder læng HJÆLP jeg er desperet for at fjerne lortet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-06-07 23:23

Er den assistent noget som kører, uden at du vil printe noget, eller er det når du vil printe at advarslen kommer

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-06-07 23:24

Kun et/ 1 spørgsmål

HVAD ER en HP ?

Citat
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=105228

SORRY_

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-06-07 23:27

Citat
HVAD ER en HP
det er sikkert en Hewlett Packard printer, som har en printer assistent der popper op

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-06-07 04:21

HVAD ER EN // mx // SÅ

ADOBE // eller værre.......
nat

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 04-06-07 06:33

Jeg går ud fra, at du "aligner" din printer, når du har skiftet patroner ??? (og udprinter testsiden)
Hvis den beder dig om at gøre det igen og udprintet ellers er i orden, så kan du ignorere advarslen. (og lade være med at printe testsiden)
Har selv været ude for det, når jeg bruger uoriginale patroner - de er smarte, de producenter.
Min printer advarer mod tomme patroner længe før de er det. Jeg printer lystigt videre til printet mister kvalitet.
Der er rigtigt mange sider - og penge - at hente der.

Accepteret svar
Fra : classic26

Modtaget 500 point
Dato : 04-06-07 08:00

Mail til HP support.
Jeg havde en registrering der poppede op hele tiden. 2 timer efter havde jeg en returmail med skematisk løsning af mit problem. Opgaven skulle slettes i opgavestyring.

Godkendelse af svar
Fra : thyfoon

Dato : 04-06-07 17:47

Tak for svaret classic26.

Der gik 45 min så havde jeg 4 sider fra HP med step by step løsning til mit prole og nu er det som det skal være

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 06-06-07 07:54

selv tak thyfoon,,, den service kan de sørme HP