/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Garanti - Hvor meget til ny
Fra : patrickfridal
Vist : 554 gange
100 point
Dato : 03-06-07 18:35

Hejsa. Har haft min ca 5-6 måneder gamle nokia n73 til rep. for at få lavet vibratoren. Den var inde i 1 månede, har lige fået den tilbage i fredags, nu virker vibratoren.
Meeen nu kan den ikke tage billeder, den blitzer bare uden der sker noget, og det er ikke noget med indstillingerne. En af knapperne til kameraet kan desuden ikke trykkes ind.
Nu bliver den så sendt ind igen, men så er det jeg tænker på hvor meget der skal til får man får en helt ny mobil? Er det sjældent de gør det?

På forhånd tak.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 03-06-07 18:54

3 gang burde du få en ny......

Problemet her er så at det er forskellige fejl....

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 03-06-07 19:52

Okay . Bare ikke lige en telefon man stoler på når det skal fikses så meget.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-06-07 20:08

Spåørgsmålet er jo om fejl nr. 2 er affødt af nr. 1.

Eller var knappen i stykker inden....

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 03-06-07 20:17

Knappen og kameraet var i stykker efter vibratoren blev lavet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-06-07 22:00

Så er fejlen jo sket under reparationen ??????

Den skal du da ikke modtage - retur med den.....

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 04-06-07 13:09

Ja det er jeg klar over :) Men da de bare skulle fikse vibratoren, gik der 1 måned, og det synes jeg er lang tid at undvære sin telefon. Men de må jo bare få den ind igen så.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-06-07 13:12

Det er lang tid - men du har ikke noget valg - desværre

Godkendelse af svar
Fra : patrickfridal

Dato : 04-06-07 13:16

Tak for svaret refi.

Så må jeg se hvor meget den fejler når den kommer retur igen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-06-07 13:26

Selv tak....

Håber den så er i orden