/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Musik fra filmen "Road House"
Fra : CSSN
Vist : 631 gange
50 point
Dato : 03-06-07 17:24

Hej

Jeg er på jagt efter et stykke musik der bliver spillet i filmen "Road House"

Musikken bliver sunget der hvor, Ben Gazzara (Mr. Singapore) kører sik sak hen over midterstriben af vejen i sin røde sportsvogn.

Nogen der ved hvad dette tnummer hedder ?

På forhånd tak.

M.v.h. Chris

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 03-06-07 17:40

her kan du høre soundtracket til filmen.. kan jo være det er en af dem du søger

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B000002VG9/internetmoviedat/

Kommentar
Fra : CSSN

Dato : 03-06-07 18:07

Nej desværre der har jeg allerede været.

M.v.h. Chris

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 03-06-07 18:10

okay

her er en liste over sange som også er med i filmen men som ikke er med på soundtracket:

"Travelling Band"
Performed by the Jeff Healey Band

"(There's a) Fire in the Night"
Performed by Alabama

"All My Ex's Live in Texas"
Performed by George Strait

"Run Around Sue"
Written by Dion DiMucci and Earnie Maresca
Performed by Dion

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 03-06-07 18:10

det kunne være det var en af dem så

Kommentar
Fra : CSSN

Dato : 03-06-07 19:21

Nej det er desværre heller ingen af dem.

M.v.h. Chris

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 03-06-07 20:57

Jeg kan godt se klippet for mig, men kan ikke lige høre sangen for mig.

Har den vist på vhs, og må prøve om jeg kan finde den frem. Måske står titlen der når filmen slutter.

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 03-06-07 21:00

synger de ikke noget med dui dui eller dubbi dubbi

Kommentar
Fra : CSSN

Dato : 03-06-07 21:24

Jo det gør de. Men jeg kan næppe forestille mig at det er det sangen hedder.

M.v.h. Chris

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 03-06-07 21:26

Tror heller ikke sangen hedder det, men ville lige have bekræftet at jeg er på rette vej.

Har virkelig stået på hovedet efter den film en ½ time nu uden at have fundet den. Må høre datteren, da jeg gav hende hele skidtet under en oprydning sidste år.