/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Help > personlige indstillinge
Fra : svendmogensen
Vist : 514 gange
100 point
Dato : 03-06-07 11:31

Da jeg i morgen, startede min pc kunne den ikke finde mine, personlige indstillinger, s[ halvdelen af programmerne var v;k. Tastaturet virker heller ikke Jeg kan ikke skrive snabel a. Det er sv;rt at genoprette e mail konti *: kan den heller ikke skrive. Der er sikkert heller ingen nemme l'sninger, em m[ jeg f[ e tbud.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 03-06-07 11:33
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-06-07 11:36

snabel a kan du skrive ved at bruge altgr + nummerisk tastatur

kig om du har skiftet sprog ved en fejl

scan for vira - spyes osv ( http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=11 )

god vind

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-06-07 11:37

ps du HAR forsøgt med systemgendannelse til før problemet ikke ???

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 03-06-07 14:11

Citat
Da jeg i morgen, startede min pc kunne den ikke finde mine, personlige indstillinger, s[ halvdelen af programmerne var v;k. Tastaturet virker heller ikke Jeg kan ikke skrive snabel a. Det er sv;rt at genoprette e mail konti *: kan den heller ikke skrive. Der er sikkert heller ingen nemme l'sninger, em m[ jeg f[ e tbud

minder umistænkeligt om amerikansk tastatur, prøv at højre klikke proceslinjen "den i bunden" værktøjslinjer - værktøjslinje sprog - vælg dansk der, manglende iconer tyder dog på noget andet

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 03-06-07 16:28

Noget af det er kommet igen, efter en omfattende scanning og ganske rikrig tastaturet stod pludselig på amerikansk. Al post , adressekartotek og aftaler i outlooks er væk Office, skulle geninstaleres, så pu ha` men hvordan er det sket, et virus?? nogen ideer til at undgå det i fremtiden.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 03-06-07 17:47

http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=9 hvis du vil sikre dig - så følg vejledningen her og læg loggen ind i kategorien hijackthis logs - det er gratis at oprette sig som bruger

du vil få den hjælp du beder om hvis du forklarer dit problem og kan spørge henad vejen

Godkendelse af svar
Fra : svendmogensen

Dato : 04-06-07 17:34

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-06-07 18:19

velbekomme