/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tillykke til e.c
Fra : o.v.n.
Vist : 701 gange
100 point
Dato : 02-06-07 22:54

Tillykke e.c med månedens gevinst: http://www.kandu.dk/Contest.aspx hvad i alverden vil du bruge dem til ? Ubuntu er da gratis

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-06-07 23:03

Du ønskes og af mig, det er velfortjent

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-06-07 23:07

Det var jo dét jeg sagde: e.c's kone har ærligt fortjent den middag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-06-07 23:10

Nemlig Mr. and Mrs. e.c skal i byen i morgen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-06-07 23:18

O.V.N. altså, e.c. skal da ikke sælge skindet før bjørnen skudt, et er sikkert han får gevinsten, men da ikke allerede i morgen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-06-07 23:29

Det kaldes at tage glæderne på forskud e.c har sikkert en forstående bank

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-06-07 00:14

Tillykke E.C , så skal der måske en større motor i båden,
ja for fru e.c har vel sine egne madkuponer

Tillykke
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 03-06-07 01:47

Nu skal man jo ikke æde bjørnen før pelsen er skudt? Ehmm..netop hjemkommet fra pensionistfest hvor alle sad og fulgte Danmark vs. Sverige gyseren, ser jeg at månedens fem store fine sedler er udloddet

TILLYKKE til dig, de er velfortjent!

Hav en god tur med fru Eyvind

Cyberknus fra Dorthe (man må gerne knuse når det er et tillykkeoplæg!)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-06-07 06:35

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 03-06-07 07:06

med hjælpen til julegaverne.
det kan være, at du når at få skindet skudt inden da.
uanset tidspunktet, så luner sådan en uventet 500-lap vel altid.

men også et ekstra til lykke. hvorfor? jo, læg mærke til, at natmaden endelig er et smut inde på banen igen, dejligt.

...go' søndag med masser af over hele linjen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-06-07 07:49

aasenissum -> Åeh... natmaden dukker skam op ind imellem

..mest for at skose mig for min uvidenhed om php

Til gengæld har jeg nu omsider fået afsløret, hvem der er inden i natmaden!

Mine damer og Herre: HOMER SIMPSON ..har en profil på kandu.dk!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-06-07 08:00

Bag profilen BART SIMPSON gemmer profilen tedd sig vist?

..men egen identitet er jo forlængst blevet gennemskuet: FÆTTER VIMS

..og MADAM MIM ynder at kalde sig Camillasmonster eller noget i den retning.

e.c har jeg en mistanke om er: GEORG GEARLØS ..jeg synes jeg hører hans tænkehat arbejde.

Resten ..af kanduerne kan ses her: http://duckman.pettho.com/tree/v_danish.html

..og her: http://www.geocities.com/hollywood/hills/6710/SIMPSONS.HTM

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 100 point
Dato : 03-06-07 09:45

Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak

Måske køber jeg en større HD til min lille feriebærbare Compaq, så UBUNTU får lidt rådedum.

Min kone har allerede inviteret på middag et sted ved en sø så jeg kan sejle samtidig.

Det er ikke så slemt at sælge skindet før bjørnen er skudt................det er værre at flå den.....

Georg Gearløs ................. jo da - en del mislykkede opfindelser er det blevet til gennem tiden.

Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak

Eyvind.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-07 11:05

Tillykke e.c.
Køb nogle gode drinks, nyd dem i det gode vejr.
Skål

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 03-06-07 11:37

tænk at du får lov til at sejle i din egen sø? er det ikke noget nyt?
det er måske nyt, at der følger et måltid mad med?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-06-07 15:06

Citat
du får lov til at sejle i din egen sø
nej nej e.c får ikke lov at sejle sin egen sø, vi vil alle holde øje med ham

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-06-07 15:09

Endnu en gang tillykke e.c. altid god og seriøs hjælp fra dig og dine mange profiler

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-06-07 17:04

Jammen så siger vi alle TAK.

Emesen (den gamle profil)
e.c (den nok snart nyrige profil)
Eyvind (den alm. profil)
Emesen. (drilleprofilen)