/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Køb og salg
Fra : zonker
Vist : 524 gange
25 point
Dato : 21-01-03 19:19

Som i jo ved er webboardet oppe og køre....

Jeg ville høre jer, om hvilke forholdsregler man skal tage når laver et køb og salg forum ?

mere her :

http://yff.dk/hsboard/

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 21-01-03 19:33

Hej Zonker
Ser interessant ud - glæder mig til at kigge nærmere.....

Vedr. køb og salg: Du skal gøre opmærksom på de almindelige bestemmelser vedr køb og salg for private (prøv f.eks. at "låne" lidt fra QXL.dk) - og gøre opmærksom på hvornår DU sletter annoncer, f.eks. i forbindelse med ulovligheder - og gøre opmærksom på at DU IKKE vil hæfte for noget som helst vedr. andres handler, da det kun er et kontaktforum (går jeg ud fra).

Mvh

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 21-01-03 19:37

Tak for det gode tip...

Ikke for at undskylde, men har selv en del uheldige erfaringer med qxl og dem vil jeg gerne undgå...

Ligeså vil de folk som sidder som moderatorer sikkert også undgå det besvær, som det medfører. Det er derfor jeg er lidt tidligt ude.....

Jeg tager der forbi og kigger nærmere, og tak for hjælpen.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 35 point
Dato : 21-01-03 20:26

Jeg mener det er vigtigt at påpege, at det er jer som vurderer hvad der må stå, selvfølgelig med henvisning til gældende lov osv.
"der kan være stødende" (der måske kan virke anstødende)
vendinger som (skønnes, at det) strider mod gældende lovgivning.
Få en eller flere som ikke har forfattet "Tilmeldings vilkår" til at læse korrektur.
Bare lige en tanke. Eyvind.
PS. nu har jeg 3 skattekister på skrivebordet, det er godt der er tekst under.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 21-01-03 20:35

skattekister ??

ja jeg kan godt se dine synspunkter, det tænker jeg lige ligdt over

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-01-03 20:42

Skattekisterne kommer selv ned på skrivebordet når jeg laver en genvej
en med billeder, (kandu mennesker) en med home.htm (Yttepigen) og en med yff.dk index (helt ny)
Emesen.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 21-01-03 20:52

En anden ting, som jeg savner her, men som der er mulighed for på det nye webboard er at man kan lægge private beskeder....

Ja jeg ved godt at det ikke er en chat, men det er alligevel en god ting *S*

Godkendelse af svar
Fra : zonker

Dato : 23-01-03 10:08

Tak for svaret emesen.