/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
hejsa
Fra : annipige
Vist : 475 gange
75 point
Dato : 02-06-07 17:57

hej...

vil høre om en kan forklare mig hvad forskel der er på en hunde- kennel og en hunde- pension

på forhånd tak

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 85 point
Dato : 02-06-07 18:00

En hundekennel er et sted, hvor de opdrætter hunde, -de har altså hvalpe til salg en gang imellem.
En hundepension er et sted hvor man mod betaling kan få sin hund passet mens man er på ferie.

---En kennel kan godt have pension også..

Godkendelse af svar
Fra : annipige

Dato : 02-06-07 18:03

Tak for svaret Birgitta. tak for hjælpen....

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-06-07 18:04

Det var såmænd så lidt

Kommentar
Fra : stchrisdk

Dato : 03-06-07 10:07

Det var lidt dum af mig at ville svare dig, for at opdage, at der er svaret. Men det kostede kun 7 point. Så pyt.