/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ros til Kandu.dk (langt om længe)
Fra : kanjegik
Vist : 901 gange
50 point
Dato : 21-01-03 19:16

Jeg synes ikke vi har været særlig gode til at rose for en hurtigere forbindelse og at nummer på spørgsmål/svar kommer med i mailen, her på Kandu.dk (eller er der noget jeg har overset?).
Der var da selvfølgelig lidt startvanskeligheder - men lige nu synes jeg det kører godt, og nummeret i mailen/subjektlinien er knaldgodt! (jeg kan ikke lige huske hvem der foreslog det).

Men "ti-hver-ti-fald" en tak herfra og håber vi snart ser resten af de lovede ændringer fra: http://www.kandu.dk/dk/tip/2851

Hører gerne om andres erfaringer....

Mvh

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 21-01-03 19:30

bumbibum

Det har helt klart hjulpet, men de havde da deres overgangsvnaskeligheder i weekenden, og ja det kender jeg selv så jeg skal nok holde min mund *G*

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 21-01-03 19:51

lige mine ord - det er klart blevet bedre - men det kunne osse dårligt blive ringere - så det er et skridt i den rigtige retning.

Og slet, slet ingen lille "omgang" de kastede sig over der .... så på vegne af alle på Kandu - vil jeg rejse mig og klappe i mine små fedtede fingre "Godt gået, Kandu"

( og ingen pis - det er alvorligt ment !!! )

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 21-01-03 20:03

ehm... fedtede hænder....forklaring mangler *G*

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 21-01-03 20:07

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 21-01-03 20:46

Zonker - ja ja nu ikke så "frisk" du - det var bare en talemåde *LOL* - det får man jo af at bo på landet ( *?* ) og så er det jeg spørger mig selv hvorfor så liiige det - nå, men tilbage til emnet *host*

Hvis jeg vidste hvor Kandu boede ville jeg sende dem en palle flødeboller, og en heftig anmodning om, at skynde sig fjerne formodet svar - men det kommer jo nok snart.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-01-03 20:59

Hej
Også ros herfra til kandu
dog vil jeg ikke klappe i mine små fedtede fingre endnu som Karina skriver
men den dag hvor det formodet svar forsvinder,og det kun bliver mulig at komme med en kommentar
så vil jeg klappe gevaldig
for er der noget der kan sætte mit P.. i kog så er det formodet svar
det er da helt vild,som der for tiden slynges ud med formodet svar over hele linjen
det er til at brække sig over
MVH og en forsat god aften
Brian

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 21-01-03 21:06

briani - uuuhhh er så enig - jeg flipper vildt over det - uanset hvad ens intentioner med at skrabe point så end er - det er ....
Nå, men dette indlæg var til ros ikke til ris .........

en eller anden skrev en dag : det var for at komme op med de øverste på Kandu HA siger jeg bare - en af de få rigtigt Kandu`ere er kommet derop på flid og dygtighed ( ingen nævnt ingen glemt )
at komme derop på Top 50 ved at bruge formodet svar er vattet..... så hatten af for ham jeg ikke nævner, men som alle sikkert ved hvem er.

nu mens jeg er ved at klappe - *klapklapklapklap*

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 21-01-03 21:38

Her var forklaring på hvorfor jeg pludselig fik hikke

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 21-01-03 21:44

*LOL* - det kommer an på hvad for en af de to personer jeg snakker om, du identificerer dig med

men nok om det - du kan tage det .....

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 21-01-03 21:49

Hej Brian og fnollerpige, undskyld rækkefølgen

Det er jo bare at fjerne "formodet svar" knappen fra formen, det tager max. 1 time, så jeg tror ikke interessen er så stor desværre
Det kan også være at de vælger at lave alle ændringerne i et hug og så tager det straks meget længere tid. Jeg gad nok vide hvorfor det formodede svar pludseligt er blevet så populært. Det må jo handle om at få en masse billige point inden lukketid eller også fordi man er usikker på at ens svar er det bedste

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 21-01-03 21:55

Ja det med rækkefølgen skal vare noget før jeg kommer mig over det

ja formodet svar det kommer sådan i bølger - men så længe Kandu giver mulighed for at bruge det, kan man ikke bebrejde andre end Kandu det.

-- men det var ønskeligt om folk havde lidt sans for fairplay - det minder mig om min søster - der er 6 år ældre end mig, som barn husker jeg at betragte hende ( uden at hun var klar over det ) jeg har vel været 6 - 7 år og hun så de der 6 år ældre - hun sad og spillede ludo med sig selv, og gang på gang vendte og drejede hun terninger, så de viste de øjne hun ville have. Det er nok det dummeste jeg havde oplevet - husker jeg, at jeg tænkte. At snyde når man spiller ludo med sig selv *hallllo*

Formodet svar minder lidt om det ( på mig i hvert fald )

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 21-01-03 22:02

+ = Griner så tårene triller, nå ikke

Helt enig, man kan ikke bebrejde nogen noget, men man skal så heller ikke forvente at blive respekteret som bla. (den vi alle ved hvem er), fordi man vil altid blive husket som (den vi alle ved hvem var)

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 21-01-03 22:11

Ja, inden min kvote i dette indlæg udløber ( det skal man jo være forsigtig med, ellers hugger de vel een op, og ligger vedkommende på land !!! ) - vil jeg anmode Kandu om, at rejse en statue af den vi alle vil huske hvem er, og hvordan han kom der hvor han er ( nu bliver jeg endda helt rørt )........

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-01-03 22:20

Det der med rækkefølgen syntes jeg er helt iorden
Fnollerpige/Karina ligger jo kun på en 16 plads og jeg på en 4 plads over top 50 brugere *LOL*
jeg må da lige indrømme at jeg i starten også var en af dem der brugte formodet svar,så skulle det være sat på plads.
En ting er jeg sikker på
At når det formodet svar forsvinder
Så får spørgeren til et stillet spørgsmål,nogle helt andre og bedre kommentarer,da man vil give sig bedre tid til at finde det helt rigtige svar
I stedet for det P.. der mange gange bliver lukket ud som et formodet svar nu
Brian

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 21-01-03 22:27

ja der kører da et derude lige nu - hvor det klart fremgår at svareren "formoder" at have ret - ( aaahhh det er måske det Formodet svar betyder *LOL* )
men selvsamme svarer udviser ingen sikkerhed på at han selv mener at have ret - og så er det lige jeg spørger : Hvad hulen bruger man så formodet svar for - ?
Nå, skidt nu med det - det er de sidste dages ræs der opstår nu - for det er 1045879 % sikkert at formodet svar forsvinder.

*blahblahblah*

- Ja briani - jeg er kun nummer 16 - men sikke et nummer *GGGGG*

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 21-01-03 23:03

Ja det ser vi jo tydeligt, når du bliver HOT fordi du reklamerer med dine "frække" billeder *G*, den mulighed har vi andre jo IKKE :)

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 21-01-03 23:25

Frække ---- *LOL*

nåååh ja det der MiSS WeT T-Shirt
ja, mén det kunne du osse sagtens Zonker .... bare på med den stramme hvide t-shirt og så fat i en vandforstøver.....

Accepteret svar
Fra : Kandu.dk

Modtaget 50 point
Dato : 21-01-03 23:38

Kære Kandu's brugere !
Tak for de pæne ord . Vi plejer ikke at blande os i diskussionerne, men da dette spørgsmål er stillet direkte til os, vil vi gerne kommentere det.

Først og fremmest vedrørende overgangen, til det kan vi blot sige: at Murphy var en heldig mand, og at det er smadder svært at skaffe reservedele på en søndag.

Dernæst vedrørende formodet svar; jo knappen kunne sagtens bare fjernes, men vi
foretrækker at koble det sammen med pointdeling mellem flere deltager, vi håber på jeres forståelse og tålmodighed.
Disse, samt de andre lovede rettelser, kommer på lige så snart vi er blevet os selv, og har mod på at smide Jer af systemet medens opdateringen foretages .

Der er ikke mange her hos Kandu.dk, som syntes at det var sjovt, mange ligner stadig zombier, (prøv en gang med 3 x 24 timer på pizza + cafe + cola + ingen søvn, så ved I hvad vi snakker om ).

Igen tak og håber at vi kan leve op til jeres forventninger.

Med venlig hilsen
Teamet bag Kandu.dk

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 21-01-03 23:49

Der er ikke mange her hos Kandu.dk, som syntes at det var sjovt, mange ligner stadig zombier, (prøv en gang med 3 x 24 timer på pizza + cafe + cola + ingen søvn, så ved I hvad vi snakker om

jo og hvad det er værd - min kæreste og jeg sad osse herhjemme og sagde til hinanden "Godt det ikke er os" - ved nemlig godt - at det meste der vedrører IT og "bare lige tager en tre - fire - fem timer" - sjældent går sådan ......

så jo er godt klar over det krævede lidt mod
men skide godt gået ..... og glæder mig til resten løber af stabelen *S

Keep Up the good work.......

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 22-01-03 01:33

Hej Kandu!

Foreløg tak for hurtigere hastighed og nr. m.m. vedr. spørgsmål.

Jeg ser frem til at formodet svar afskaffes og kunne I ikke også lige kigge på den måde lodtrækning foretages på af månedens præmie se:
"Ændring af regler hos KANDU vedr. lodtrækning?" jeg citerer herfra:
[citat]
Jeg har d.d. (30.04.2002) skrevet og afsendt efterfølgende e-mail til kandu.dk - Hvad er jeres holdning?

Hej Kandu!

Da jeg første gang stødte på jer i november 2001, synes jeg, at dette lige var noget for mig.

Mulighed for at stille spørgsmål og følge med i forskellige emner / debatter.

Især har jeg været meget glad (og har draget nytte af) for at kunne følge med i debatten vedrørende foto og valg af digitalt kamera.

Idéen med at man optjener point og brug af disse til køb af spørgsmål og for at stille spørgsmål, synes jeg var og er god nok.

P.t. synes jeg bare, at der er alt for megen fnidder, revsen, mundhuggeri m.m. Ja jeg selv er også blevet grebet, idet jeg ikke bryder mig om, at hele tiden at blive rettet eller få at vide - af andre end spørgsmålsstilleren - at svaret ikke er brugbart.

Jeg mener, at megen af dette kunne undgås ved at lave om på reglerne vedrørende lodtrækning af månedens præmie.

En simpel og god måde til at gøre dette kunne være, at betingelsen for at deltage skulle være, at man bare havde svaret på et spørgsmål som ikke behøver at være accepteret eller bare at have givet et tip.

Sådan virker det faktisk også nu; men man deltager i forhold til optjente point, lav dette om til at man deltager med 1 stemme, pr. postadresse og medlem hvis man har svaret på spørgsmål eller skrevet et tip.

Altså at besvare flere spørgsmål og skrive flere tip forøger ikke ens chance for at vinde månedens præmie; men tjener alene til opsparing af flere point.

I kunne også lave om i reglen med hvem præmien tilfalder, til at være, at det enkelte medlem kun kan vinde præmien 1 gang inden for en nærmere fastsat periode (f.eks. 3 mdr.); men dette vil nok kun være aktuelt i meget få tilfælde. Da sandsynligheden for udtrækning til samme medlem vil falde betydeligt, idet der vil blive langt flere deltagere vedrørende månedens præmie.

Håber, at I snarligt vil tage dette op til overvejelse. I kunne jo eventuelt lave en afstemning blandt medlemmerne.

Med venlig hilsen
Bjarne H
[/code]

Komentarer m.m. kan følges via: http://www.kandu.dk/dk/spg/3550

Mvh og tak for KANDU
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : kanjegik

Dato : 27-01-03 16:32

Tak for svaret Kandu.dk.
Det var da herligt at se at I kunne blande jer lidt i en aktuel debat. Det var måske for tidligt at rose jer da vi savner noget information om hvad der gået galt det senere stykke tid??

Mvh