/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Fodbold Danmark-Sverige
Fra : dr_dem
Vist : 1175 gange
140 point
Dato : 02-06-07 16:54

Hvem vinder skriv relsultat
alt der kommer ind her efter Kl. 20:00 bliver ikke talt med

dr.dem

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-06-07 16:56

2-1 til DK

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-06-07 16:56

0-0

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 02-06-07 16:58

3-1 til danmark

Kommentar
Fra : kETCHIKAN

Dato : 02-06-07 16:59

Tja 2-0 til Danmark

God kamp

Ketchikan

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-06-07 17:09

1 X 2 = X

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 02-06-07 17:17

1 til Danmark og 2 til vores svenske broderfolk

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 02-06-07 17:36

0-2 til svenskerne desværre tror jeg

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-06-07 17:41

Vi taber 3-0

Kommentar
Fra : slander

Dato : 02-06-07 17:44

Danmark 1
Sverige 2

Kommentar
Fra : transor

Dato : 02-06-07 18:09

3 - 0 til Sverige

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 02-06-07 18:46

o-1

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 02-06-07 18:51

1 - 0 Til Danmark

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-06-07 18:52

Citat
o-1
du er helgarderet, hvis der kun laves et mål, uanset hvem

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 02-06-07 18:52

3-1 til sverige

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 02-06-07 18:55

o.v.n nænænænænæ, hjemmeholdet nævnes altid først . Men en slags gardering alligevel. Hvis vi taber, kan jeg så måske trøste mig med at vinde her

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 02-06-07 19:09

Danmark 2 -1 Sverige

Vi skal da nok slå dem. Ingen tvivl om det, men god kamp alle sammen

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-06-07 19:13

45 min. igen

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-06-07 19:16

Citat
--------------------------------------------------------------------------------

Citat
o-1

du er helgarderet, hvis der kun laves et mål, uanset hvem

nej da der står Danmark-Sverige alså Danmark =0 og Sverige =1

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-06-07 19:37

3-1 til Danmark..................................Naturligvis.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-06-07 19:56

Ja så er det slut

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-06-07 19:58

1956 - det var da tidligt at lukke.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 02-06-07 20:08

Æv . Håber ikke at mit tip bliver ved med at holde

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-06-07 20:11

Manse9933
kECHIKAN
o.v.n
transor
TQsen
ER UDE

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-06-07 20:14

Citat
1956 - det var da tidligt at lukke.

Det er kandu der er bagud jeg lukkede kl. 20:00 da kampen startede

dr.dem

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 02-06-07 20:22

Jeg er også ude nu. Er Danmark vist også .

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 02-06-07 20:22

ser godt ud for svenskerne heya sverig

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-06-07 20:25

o.v.n
transor
er stadigvæk med undskyld

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 140 point
Dato : 02-06-07 20:26

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-06-07 20:27

tezt
st_l
dabj
UDE

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 02-06-07 20:31

jeg er vist da oz ude....

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-06-07 20:32

Teil er den eneste der er tilbage med et X

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-06-07 20:47

Nå hvadså det ser ikke ud til at jeg kommer af med point med mindre det bliver et X

dr.dem

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 02-06-07 20:49

Der bliver ikke lavet flere mål, så jeg vinder

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-06-07 20:53

Citat
Der bliver ikke lavet flere mål, så jeg vinder

Det har du da ret i men hvis Danmark laver to mål mere er det Teil der vinder

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-06-07 20:55

Men der skulle så ha stået 1-3 til Sverige og ikke 3-1 til Sverige

dr.dem

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-06-07 21:10

Er i sikre på at det er den rigtige kamp vi har tippet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-06-07 21:14

her skriver transor

Citat
transor

Dato : 02-06-07 18:09

--------------------------------------------------------------------------------
3 - 0 til Sverige

og det bliver accepteret her

Citat
dr_dem

Dato : 02-06-07 20:25

--------------------------------------------------------------------------------
o.v.n
transor er stadigvæk med undskyld

Så jeg vil mene at dabj med sit bud kl. 18:52 stadig deltager i din tråd dr_dem

Det er så i skrivende stund, at Sverige fører med 3 - 1

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-06-07 21:16

Der bliver ikke lavet flere mål, så jeg vinder

Nåå hvad så

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 02-06-07 21:57

I guder

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-06-07 21:57

Det bliver vist svært at afgøre kampens resultat

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-06-07 22:05

Skandale hvor var vagterne ?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-06-07 22:05

Ja så er der et problem

Citat
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-06-07 17:41

--------------------------------------------------------------------------------
Vi taber 3-0

Citat
Kommentar
Fra : transor

Dato : 02-06-07 18:09

--------------------------------------------------------------------------------
3 - 0 til Sverige

Har sgu brug for en over dommer

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-06-07 22:09
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-06-07 22:09

Folk som holder med Sverige - skal ingen point ha'

Men ellers giv dem 70 hver.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 02-06-07 22:11

Citat
Har sgu brug for en over dommer

Han har også forladt banen

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-06-07 22:12

Nu er det en Tysker der har bestemt at det blev 0-3 og en dum demmere dansker der var skyld idet

dr.dem

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-06-07 22:14

Vi var bare forudseende e.c men måden kampen sluttede på

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 02-06-07 22:16

Jeg vil håbe at den TOSSE vil blive malet ud over alle aviser i morgen,så alle kan se ham

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-06-07 22:18

Ok ok - det er jo heller ikke helt Jeres skyld.

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 02-06-07 22:19

ja....sørgeligt men det har sku da intet med sport at gøre. Hvor dum kan man være....
men fortsat god aften allesammen trods alt.....

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 02-06-07 22:20

Til e.c
Hvad mener du

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-06-07 22:24

Hvis det endelige resultat blev, at Sverige fik 3 mål og DK 0 mål er det selvfølgelig o.v.n. der har vundet, for han var den første til at tippe det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-06-07 22:25

dr_dem

Som jeg ser det kan du ikke finde en vinder på nuværende tidspunkt i denne tråd.

Der kommer jo et efterspil fra UEFA og en endelig afgørelse.

Kampen ville sikkert være endt med Danmark - Sverige 3 - 4

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 02-06-07 22:27

klaphatten er tilbage igen!
I form af et levende eksembel...tragisk..

Det viser tydeligt den afmagt der hersker blandt de ensomme danskere, som er taberne i den danske fremgang.

Jeg er skuffet, men forstår også det der sker....det er et tydeligt eksembel på frustrationen som hersker...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-06-07 22:27

Lad spørgsmålet stå åbent til det endelige resultat foreligger.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-06-07 22:27
Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-06-07 22:30

Jeg lukker heller ikke denne men spillet er slut og de der har gættet rigtig selvom det er forkert skal have deres gevinst

dr.dem

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-06-07 22:38

Citat
mangorossa

Dato : 02-06-07 22:27

--------------------------------------------------------------------------------
klaphatten er tilbage igen!
I form af et levende eksembel...tragisk..

Det viser tydeligt den afmagt der hersker blandt de ensomme danskere, som er taberne i den danske fremgang.

Jeg er skuffet, men forstår også det der sker....det er et tydeligt eksembel på frustrationen som hersker...

Jeg forstå ikke det du skriver !!!!

Det var jo ikke en afmagt blandt ensomme danskere, der startede det !!!!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-06-07 22:38

forstå = forstår

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-06-07 22:40

Taget fra http://www.danskespil.dk/

Danmark dømt som taber 3-0 mod Sverige
Danmark var efter 25 minutter bagud 3-0 til Sverige i Parken, men med et sensationelt comeback formåede de rød-hvide at få 3-3. Kampen blev fløjtet af efter 89 minutter, efter at dommeren var blevet slået af en tilskuer, og Danmark blev dømt som taber 3-0.

Før dagens opgør i EM-kvalifikationsgruppe F mellem Danmark og Sverige, havde svenskerne en indbyrdes føring på fem point. Derfor var kampen i Parken særdeles vigtig for danskerne, men desværre viste de rød-hvide sig alt andet end klar til opgaven i de første 25 minutter.

Det startede ellers så godt de første fem minutter, hvor danskerne kombinerede flot, og formåede at få både Lars Jacobsen og Jan Kristiansen med på kanterne. Men det skulle efter blot seks minutters spil blive skidt, da Michael Gravgaard ville heade bolden tilbage til Thomas Sørensen.

FCK-forsvareren fik slet ikke styrke på sit hovedstød, hvilket gav Johan Elmander mulighed for at komme imellem. Svenskeren var dermed alene med Thomas Sørensen, og den mulighed takkede Elmander for ved at sende bolden i mål til 1-0.

Målet så ud til at ryste danskerne en smule, i hvert fald kom Sverige langt bedre med i kampen, og formåede til tider at styre spillet fra midten af banen. Her fik de blå-gule efter 22 minutters spil et frispark, som forsvarsspilleren Peter Hansson valgte at sparke på.

Skuddet fra 30 meters afstand var ganske ufarligt, men da Lars Jacobsen uheldigt fik rettet skuddet af, strøg bolden i mål bag en sagesløs Thomas Sørensen. Selv samme Sørensen måtte blot tre minutter senere igen hente bolden ud af nettet, efter Johan Elmanders anden scoring.

Målet faldt efter godt forarbejde af Christian Wilhelmsson, der fuldstændig satte Jan Kristiansen i den danske venstreside. Wilhelmsson sendte bolden ind til Elmander, der halvt med hælen fik fumlet bolden ind bag Sørensen.

Bagud 3-0 skulle der ske noget - og det gjorde der. Efter et hjørnespark efter 34 minutters spil sendte Thomas Kahlenberg bolden ind i feltet. Michael Gravgaard fik den fumlet til sig, sendte med hælen bolden videre til Daniel Agger, der via den ene opstander fik reduceret til 1-3.

Kort efter målet valgte Peter Bonde at tage en noget uheldig Jan Kristiansen ud, mens Leon Andreasen kom på banen til sin fjerde landskamp. Andreasen fik stabiliseret forsvaret lidt, og nåede kort inden pausen stærkt at blokere et forsøg fra Fredrik Ljungberg.

Fra starten af anden halvleg var Nicklas Bendtner, og den unge angriber fik hurtig indflydelse. Med godt fysisk spil var han en evig trussel, og det var da også unge Bendtner der med en fornem frispilning faldt Jon Dahl Tomasson efter 62 minutters spil.

Tomasson spurtede fra det svenske forsvar, og sparkede med venstrebenet bolden op i fjerneste målhjørne til 2-3 - Danmark var igen med i kampen. Kort efter var Danmark ved at komme helt tilbage, men Nicklas Bendner måtte se sin flugter stryge forbi mål.

De mange danske fans i Parken skulle dog kort efter få noget at juble over. Efter et hjørnespark endte bolden ved Leon Andreasen, der fra kanten af feltet, fladt, bankede bolden i nettet til det uopnåelige resultat - 3-3. Parken var i ekstase.

Svenskerne var dog tæt på at slå igen blot minuttet efter Andreasens mål, men den tidligere AGF’er viste at han kan i begge ender. Med et energisk løb kom han i vejen for Fredrik Ljungbergs afslutning fra nært hold.

Jon Dahl Tomasson kunne efter 78 minutters spil have bragt Danmark på 4-3, men alene med Andreas Isaksson svigtede den ellers så skarpe inderside. Nicklas Bendtner var minuttet efter ligeledes tæt på, men han måtte se Isaksson hive endnu en redning op af hatten.

Danskerne var bestemt ikke tilfreds med 3-3, hvilket svenskerne fik at føle. Et massivt dansk pres blev etableret, med Leon Andreasen som feltherre - nu på midtbanen. Indskiftede Jesper Grønkjær skabte problemer på begge kanter, og sendte efter 83 minutters spil et perfekt indlæg ind til Jon Dahl, men landsholdstopscoreren fik slet ikke kraft på sit hovedstød.

Tre minutter før tid var det så Martin Jørgensens tur til at prøve sig i skydeteltet, men han måtte se Isaksson pille hans fremragende afslutning helt oppe i krogen.

Som om dramatikken ikke var stor nok i forvejen, ville Christian Poulsen også lige bidrage et minut før tid. Efter en infight med Marcus Rosenberg i feltet sender Christian Poulsen en knytnæve i maven på svenskeren, der falder til jorden.

Dommer Herbert Fandel giver korrekt den danske midtbanespiller det røde kort, mens en dansk tilskuer vil blande sig i løjerne. Han slår ud efter Fandel, der bliver ramt i ansigtet, hvorefter de danske spillere får tilskueren skubbet væk.

Herefter vælger Fandel at fløjte kampen af, med 89 minutter spillet. Spillerne forlader banen, hvorefter dommeren, efter nøje overvejelser, vælger at afslutte kampen.

Danmark er dermed dømt som taber, 3-0.

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-06-07 22:55

Mangler alså Transor
http://www.kandu.dk/spg105200.aspx

dr.dem

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-07 09:13
Kommentar
Fra : nakgej

Dato : 03-06-07 16:08

Har I helt glemt hvem der forårsagede hele miseren med lidt vold midt på banen en Chistian et eller andet.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-06-07 16:31

Næh . Han kunne såmænd også være kommet for en dommer .

Kommentar
Fra : nakgej

Dato : 03-06-07 16:47

Ja uden Poulsens stunt var kampen blevet afviklet i god ro og orden med ca. 4-3 til dk

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 03-06-07 17:55

Det ligner en stram body-stocking den fulde halv svensker har på inden under fodboldtrøjen,,,,

det stemmer også meget godt overéns med det lidt tøsede slag han præsterede,,,,

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 03-06-07 21:13
Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 04-06-07 20:12

Jeg har fundtet en taber som var ked af det 18 gange og det kan jeg ikke stå for

Så stl_s

dr.dem

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 04-06-07 22:19

Åh ja, der var store følelser undervejs