/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Navigon 6 på Nokia 6233
Fra : tinolarsen
Vist : 556 gange
100 point
Dato : 01-06-07 21:59

Jeg har fået indstalleret Navigon 6 på min 6233 - hente gratis på http://www.navigon.com/site/int/en/mobile_navigation/cellphone

Når jeg gør hvad der står i vejlening og skal til at hente data, skriver min mobil.

Aktiveringen kunne ikke genneføres.
Kan ikke oprette online-forbindelse.
Kontroller nettilgangsdat i indstillingerne på din telefon.

Jeg kan bruge GPRS uden problemer, og åbne alverdens hjemmeside - men det er måske ingen garanti for at dette program kan nå nettet??

Nogle der har en løsning??

Pft.

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 01-06-07 22:02

Tilføjelse..

Så vidt jeg kan forstå er det muligt at søge en GPS over nettet på mobilen - eller skal man have en blueetooth GPS modtager???

Accepteret svar
Fra : xodeus

Modtaget 100 point
Dato : 02-06-07 12:49

Fra hjemmesiden:
Citat
To determine your current position you require a GPS-receiver, which you can obtain in the NAVIGON Online Shop. This GPS-receiver (BiCeiver) communicates the current position wireless via Bluetooth to your mobile.

Hvilket fortæller at man skal have en Bluettoth GPS modtager tilsluttet mobiltelefonen for at dette skal kunne virke.
Kort ov kommer direkte fra navigons kort server, hvor det kræver en virkende internetforbindelse fra telefonen, GPRS/UMTS.

Godkendelse af svar
Fra : tinolarsen

Dato : 20-06-07 22:22

Tak for svaret xodeus.