/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hotmail.com, sender mail uden ende.
Fra : tadeo
Vist : 2081 gange
100 point
Dato : 21-01-03 18:47

Jeg har en bekendt, der har sendt en mail til Sri-Lanka, og modtaget svar via hotmail.com, men det er ikke bare et svar,
det samme svar har min bekendt modtaget 40 gange og får stadig det samme svar daglig, der er er tilsyneladende ingen
ende på dette problem.
Hvad kan der gøres???
Jeg undskylder hvis det ikke er den rigtige gruppe.

Med venlig hilsen

tadeo

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 21-01-03 18:54

Det er det helt rigtige sted du er kommet
Hvis det er en mail du har sendt, så prøv at åbne dit mail-program, og kig i mappen outbox, måske er det der den "hænger"

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 21-01-03 18:56

Du skriver ikke nærmere om svaret har relevans til "Sri-Lanka-mailen".
Der er dog mange måder der kan "gå klumper i strømmen" på vedr. mails.
Jeg har været ude for at der gik kuk i en postliste, så vi var flere der fik 40-800 mails før det blev stoppet.
Hvis det er noget der virker som om det er med vilje (spam) så skriv til abuse@hotmail.com med kopi af en mail inkl. header.
Alternativt: skriv en mail til mig med videresendelse af en af de der mails, så skal jeg kigge på det. (husk at inkludere header fra mailen, eller ganske enkelt videresend den)
kanjegik@kdb.dyndns.biz

Mvh

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 21-01-03 18:59

- og selvfølgeligt kan det være som uffe skriver at der hænger en mail i systemet. Prøv (hvis muligheden er der) at gå i webmail hos den udbyder din bekendte har til mail, og se om det hjælper at slette derfra.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-01-03 19:01

Gå til msn.dk > hotmail >sign in > Options > block sender > skriv den afsender adresse der irriterer dig > Add >> OK
nu bør den forsvinde.
Emesen.

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 21-01-03 19:11

DET KAN vel også være at Sri-Lanka PC er behæftet med en VIRUS ? og i så tilfælde har brug for en advise!

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 21-01-03 19:24

Jeg har endnu ikke hørt om en virus der giver sig til kende på den måde, men jeg er altid modtagelig for at lære noget nyt hver dag
Normalt skjuler en virus sig ved at opføre sig rimeligt "normalt"

Mvh

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 21-01-03 19:44

Tak Uffe
Det er ikke en mail jeg har sendt.

kanjegik

Lige til yderligere orientering, det er en besvarelse på en mail sendt til Sri-Lanka. Det lyder interessant med kuk i en postliste.
Jeg har foreslået, at kontakte hotmail.com samt Net-Cafeen, det kan også være Virus i nævnte PC.
Det hjæjper ikke meget, at blokr afsender, da afsender så ikke kan sende mail til Danmark.
Min bekendt er desværre ikke hjemme nu, men jeg modtager gerne flere forslag.

MVH Tadeo

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-01-03 19:48

Lav en ny hotmail konto, send med forklaring og se hvad der sker.
Emesen.

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 21-01-03 19:51

Hej Tadeo
Du skriver ikke hvad/hvordan/hvem din bekendte har email hos. Hvis det er hos en gratis internet-mail, så er der ikke meget andet for end at blokere for afsender, hvis der bliver ved med at komme mail - kontoen skal vel bruges til andre ting også!?.
Har der været anden kontakt til Sri-Lanka vedr. dette?

Mvh

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 21-01-03 21:28

Problemet er løst, det var ved udbyder der hang en mail i systemet, min bekendt har kontaktet supporten, i dette
tilfælde Nal-net.dk, så alt er i sin skønneste orden.
Tak for hjælpen.

MVH. Tadeo

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 21-01-03 21:56

Det var da så lidt
Husk lige at trykke på "accepter som svar" over den kommentar som løste dit problem, eller var bedst medvirkende til dette.

Der er personer der sidder og går gamle spørgsmål igennem, og når der ikke er accepteret et svar, så spilder disse personer sin tid hvis du ikke har et problem mere

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 22-01-03 04:55

Undskyld!!!

Det må så været svaret fra Uffe der løste problemet.

MVH. Tadeo

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 100 point
Dato : 22-01-03 09:29

Tadeo, du behøver absolut ikke undskylde

Kommentar
Fra : nice_girl

Dato : 12-02-03 11:20

Hej!

Hvis du mener at du modtager en mail flere gang...så kan det være fordi at det er en virus...helt sikkert!!! ... du må bare slette den mail du får hver gang uden at åbne den eller kan der komme virus på din computer også.... eller prøv at blokere den mail som du så stopper det måske.... håber det hjælper!

Godkendelse af svar
Fra : tadeo

Dato : 13-02-03 07:44

Som jeg tidligere har skrevet, lå fejlen ved internetudbyder.

nice_girl
Det var ikke virus som du kan se af besvarelsen.

Kommentar
Fra : nice_girl

Dato : 13-02-03 11:22

nåh...ok my mistake...sorry..... det var godt at det løste problemet.

mvh. nice girl