/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
sprunget fjedre
Fra : sanne6
Vist : 1403 gange
100 point
Dato : 01-06-07 16:29

hej er der nogen der ved hvor jeg kan få lavet fjedre på min lænestol.. de er sprunget neden under ,, da det er en dyr lænestol vil jeg ikke smide den ud
vh sanne

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 01-06-07 18:09

Hos en møbelpolster.
www.dgs.dk
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 01-06-07 20:01

jeg ved jo ikke hvor du bor; Men dem her har dem i altfald:http://www.scanaprima.dk/

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 01-06-07 21:53

Ellers kan de fleste møbelforretninger hjælpe dig, enten ved at sige hvor du kan få den repareret eller ved at skaffe dig nogle fjedre, hvis du er håndsnild og selv kan lave det.

Kommentar
Fra : annette-sejr

Dato : 14-06-07 19:23

stolefjedre og gjorde kan bestilles på www.polstreshoppen.dk . du kan skifte dem nedenfra hvis du er fingernem ellers møbelpolster men dyrt , alternativt et aftenskolekursus. god arbejdslyst! mvh. annette