/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Frontpage 2003
Fra : ppk
Vist : 565 gange
200 point
Dato : 01-06-07 15:02

Hej

Hvordan får jeg lige startet denne linie i Frontpage ?

<!--webbot bot="HitCounter" i-image="4" I-ResetValue="0" I-Digits="5" U-Custom -->

Det skulle nemlig gerne give en tæller på min hjemmeside med grønne digital tal, lige som dem man kan se fp.

Hvis jeg bare ligger dem ind på siden og uploader, kommer der kun en grå boks hvor der står Besøgstæller, og et rødt kryds i venstre øverste hjørne !

PPK

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-06-07 15:13

Er du sikker på din udbyder (webhotel) understøtter Frontpage Extensions... hvis ikke, så er det derfor. De fleste udbydere har en færdig tæller liggende klar, se på din udbyders hjemmeside.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 01-06-07 15:13

Har du husket at uploade IMAGE også...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-06-07 15:15

Hvem er din udbyder/host til din hjemmeside?
Se eksempel på "færdig-pakke" fra DanDomain på:
http://www.dandomain.dk/support/counter/counter.asp

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 01-06-07 15:34

Hej

Jeg er igang med to x hjemmesider, den ene udbyder er A+ Arrownet og den anden er Web10

og da jeg ikke er så øvet endnu, bruger jeg frontpage både til at lave siderne i og til at uploade med.

PPK

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 200 point
Dato : 01-06-07 18:34

Citat
<!--webbot bot="HitCounter" i-image="4" I-ResetValue="0" I-Digits="5" U-Custom -->

Du mangler resten af LINKET til tællersiden,
altså den har fået af udbyder...

Citat
Det skulle nemlig gerne give en tæller på min hjemmeside med grønne digital tal, lige som dem man kan se fp.

Hvis DET ikke virker, FP ALTSÅ, så skal du NETOP have en
TÆLLER, fra en anden udbyder.

Bruger selv denne side, med statestik og andet,
gratis, men kræver du har en gyldig mail, hvor
de kan sende koden o.s.v
Og JEG er ikke blevet spammet, fra dem.
http://www.statcounter.com/

Ellers kan du finde mange andre, gratis ''tælllere''
her, disse kræver bare at du lægger koden ind.
som der findes vejledning - med på siden.
OG DU BEHØVER IKKE AFGIVE DIN RIGTIGE MAIL
bare smid en tilfældig.

http://www.google.dk/search?hl=da&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=Site+counter&spell=1

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 01-06-07 19:54

En besøgstæller fra FP virker uafhængig af udbyder er blot en webcomponent.
Koden som helhed ser omtrent sådan ud:
<p><!--webbot bot="HitCounter" i-image="4" I-ResetValue="0" B-Reset="FALSE" I-Digits="5" U-Custom --></p>
Den kan ligge hvor det skal være på siden, men skal selvfølgelig ligge efter "Head" tag.
Hvis resten af siden kan uploades med FP uden problemer understøtter din udbyder FP ext. og har ingen indflydelse på tællere m.m.
Husk at tælleren ofte først virker korrekt efter "save", som det er tilfældet med flere andre webcomponents.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 01-06-07 20:41

Citat
Hvis resten af siden kan uploades med FP uden problemer understøtter din udbyder FP ext. og har ingen indflydelse på tællere m.m.

Alt kan uploades med FP, men derfor er
det ALTSÅ ikke sikkert, at det kan vises på hjemmesiden.

Og der er ALTSÅ ikke mange ''billige'' hjemmesider,
der understøtter FP EXTENCIONS.

Men understøttes siden af, FP / eller - den bare er en
WINDOWS SERVER, skulle det virke.

DU KAN IKKE få sriptet til at virke på en LINUX server.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 01-06-07 21:14

Nej - alt kan IKKE uploades med FP !!!
Hvis udbyderen ikke understøtter FP ext. skal der benyttes FTP.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 01-06-07 21:15

ps. og hvis det ikke vises på hjemmesiden, kan det altså ikke uploades - vel ?

Kommentar
Fra : disken

Dato : 01-06-07 21:37

Citat
Nej - alt kan IKKE uploades med FP !!!
Hvis udbyderen ikke understøtter FP ext. skal der benyttes FTP.

JO_ det kan FP har UPLOAD-server.

Citat
ps. og hvis det ikke vises på hjemmesiden, kan det altså ikke uploades - vel ?

NETOP_ problemet.
Men du KAN UPLOADE ALT MED FRONTPAGE.
FTP___men stopper her, når DET kun er simpel ''tæller''

Selv Dreamweaver, sider...
kan uploades med FP.
ELLERS ER DER NOGET GALT MED FORBINDELSEN....

ELLERS= har DU EN LINUX SERVER, SOM IKKE FATTER EN
PIND af den kode du lige har lagt,

Og den kode ? burde følge med HELE din index.html
Ellers, kan der gå KUK_ i det hele.
Og som der står, GEM og upload,
så har du det, i tilfælde af servernedbrud o.s.v

BTW......

Laver du flere sider, for at se om trafikken kører,
så virker FØSTE tæller.
Du kan IKKE ligge flere på forskellige ''undersider''
Da den henter DATA fra samme ?? / bin / fil ???
Men kan man det, vil jeg gerne have det at vide.
Da jeg ALDRIG har haft heldet med mig
EJ HELLER, fra dem du kan hente på nettet.

Der kræves en justering/ andet - for hver fil/ side/download
du har uploadet, som også er forskelligt fra udbyder til udbyder.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 01-06-07 21:40

Citat
Der kræves en justering/ andet - for hver fil/ side/download
du har uploadet, som også er forskelligt fra udbyder til udbyder.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 01-06-07 22:09

Jeg ved ikke, hvor du har dine info fra - Disken.

Jeg har en hjemmeside liggende på en Linux server. Jeg har hele 3 FP-tællere, hvoraf de 2 ligger på forskellige undersider. Det er den citerede kode, der ligger på dem alle - og de virker fint !!!

Hvis du derimod bruger de "gratis" tællere/statestikker, der hentes på nettet, kan du komme ud for, at det kun er den, der ligger på index/default, der virker, med mindre du opretter flere forskellige tællere med forskellige adresser.
Disse tællere resulterer ofte i spam og reklame-popups.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 01-06-07 22:56

Citat
brokke44

Aner det ikke selv::::::::MEN

Har en side, der ligger på en LINUX server_
OG DER KAN DU PÅ intet tidspnukt uplade NOGET,
DER HØRER HJEMME/ TIL = PÅ EN MICROSOFT-SERVER
Hvad næsten alle efterhåneden, burde kunne LÆSE sig til.
Før de køber et WEBHOTEL.
MEN VIL GIVE dig RET I.
At der er visse ''hoteller'' der modtager BEGGE = koder.
Men ALDRIG ??? en ren LInux server.
Da den IKKE kan forstå ?? Dansk/ FP og slet ikke har udløbere
EKSTENCIONS, = bare der jeg ville hen.

Men vis mig en moderne server/ LINUX
der forstår FP ? + ovennævnte html koder.

Citat
Hvis du derimod bruger de "gratis" tællere/statestikker, der hentes på nettet, kan du komme ud for, at det kun er den, der ligger på index/default, der virker, med mindre du opretter flere forskellige tællere med forskellige adresser.
Disse tællere resulterer ofte i spam og reklame-popups.

TROR jeg mente___________
da jeg skrev, at de ALLE, KUN virker på en /// 1 //// side = index.html
Eller går der ØL i skidtet.
Har prøvet det, og STADIG ikke fundet en løsning, der er
værd at snakke om...

Det bliver værre, når man skal til at kode dem også
PHP/ CSS/ ASP

Stopper her, inden jeg bliver MOLO streret,
Men noget er der ALTSÅ om det.

Men det KOSTER

Kommentar
Fra : disken

Dato : 01-06-07 22:59

Og har STADIG ikke modtaget mere
MAIL_? end herfra, når man vælger IKKE at modtage.

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 02-06-07 00:07

Hej Alle

Det var da godt nok overvældende mange gode forslag at komme hjem til angående den tæller ! fedt nok nu er der ihvertfald nogle ting som skal efterprøves.

Skal nok huske at melde tilbage hvordan jeg, forhåbentlig får det til at virke.

PPK

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 03-06-07 01:27

Tak for svaret disken.

Det blev så Statcounter der vandt !

Men også en stor TAK til alle jer andre som deltog i løsningen af mit spørgsmål.

God weekend til jer alle på KANDU

PPK

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-06-07 03:12

Håber du får det til at virke.
JEG

Plejer at smide ''koden'' //nederst ¨på html
uden de STORE problemer.

Men alt er relativt ???
fint ord fra MIG,
men har du en

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-06-07 03:13

FU min brand _ WALL