/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Internet Expl lukker uønsket
Fra : lokemis
Vist : 541 gange
85 point
Dato : 31-05-07 21:49

Jeg har "Rejseplanen" og det lokale bibliotek lagt ind som bogmærker.

Hver gang jeg åbner bogmærkerne på min bærbare og har skrevet lidt kommer flg.:

"IE har fundet en fejl og afsluttes. Send fejlrapport".

og IE holder hvad de lover og lukker vinduet. Det er kun tilfældet, når jeg er inde på disse 2 adresser.

På min stationære er der ikke problemer med de 2 adresser

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-05-07 21:53

- Ubesvarede 6
- Besvarede 1
- Annullerede 5
- Slettede 0
Ialt 12

Var det ikke bedre at "rydde lidt op" i dine spørgsmål fremfor bare at stille nye....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-06-07 09:59

Måske du benytter for 'høje' sikkerhedsindstillinger?

Man skal både tillade scripting og cookies på deres side:
Kode
<script type="text/javascript" language="javascript">
if (navigator.cookieEnabled != true)
{
alert(unescape('For using our timetable information systems, please activate cookies. Thank you.'))
}
</script>

Jeg er ikke helt klar over om de evt. også benytter Java i deres søgefunktion, men hvis?
Så er det muligt, at du ikke har opdateret Java: http://www.znn.dk/

Opdater til version 1.6.0_01

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 85 point
Dato : 01-06-07 11:11

hvis det kun sker på bestemte sider er sandsynligheden for at det er en fejl i quickfind - den kan du deaktivere:

Sådan deaktiverer du QUICKfind:

1. Åbn Internet Explorer og gå ind på en hjemmeside. Det er helt ligegyldigt hvilken.

funktioner vælg "Administrer tilføjelsesprogrammer"

på listen over tilføjelsesprogrammer skal du sikre dig der står (ved vis)"Tilføjelsesprogrammer, der er indlæst i Internet Explorer i øjeblikket"

marker QUICKfind i listen vælg deaktiver - klik ok - du får besked om dekativeringen - klik ok - genstart

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-06-07 11:58

QUICKfind er vist det samme som hedder 'Opslag' hos mig

Korrekt miritdk?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-06-07 14:28

kan udemærket være det hedder sådan hos dig molo

programmet er et hæjlpeprogram - ikke en nødvendighed og installeres ofte sammen med for eks leksika - men også meget andet - gør blot at man kan søge hurtigere på link - genveje etc .

der er en hulans masse vrøvl med det hos mange alt for ofte

Kommentar
Fra : ulrik007

Dato : 04-06-07 21:07

ved godt det ikke er det du søger!

men nu du har al den bøvl med IE så skift da til firefox browser, det vil du blive glad for.

Kommentar
Fra : ulrik007

Dato : 04-06-07 21:08

glemte lige linket

http://www.firefox-download.dk/

Kommentar
Fra : lokemis

Dato : 05-06-07 09:34

Jeg vil gerne sige tak til Mirit, der har løst mit problem på en nem måde. Molokyles svar var desværre for teknisk for mig, men tak til alle, der har reageret. Good luck fremover.

Lokemis

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-06-07 09:38

velbekomme - godt du fik problemet løst

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-06-07 09:58

Hvis det var miritdk som gav dig løsningen? Så synes jeg bestemt, at du skulle acceptere miritdk's svar ved at klikke på [Accepter] uder den relevante kommentar

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : lokemis

Dato : 05-06-07 13:14

Tak for svaret miritdk.

Har accepteret - tak for vejledning i brugen af kandu.
Lokemis