/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows vil ikke lukke ned
Fra : ipbirk
Vist : 547 gange
100 point
Dato : 31-05-07 19:47

Hej
Når jeg vil slukke windows via start luk denne computer, er det kun skærmen som slukker, pc'en kan jeg kun slukke med at holde tænd/sluk kanppen inde i ca. 4 sekunder.
Dette er først kommet efter jeg har formatteret min harddisk, håber der er nogen der kan hjælpe

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 31-05-07 19:56

Formateret harddisk
Lagt XP ind
Er den CD som hører til motherboard også lagt ind (utility)

Er gule markeringer i egenskaber for computer.

Accepteret svar
Fra : hcma

Modtaget 100 point
Dato : 31-05-07 20:57

har du checket i apm hvad der står.
Højreklik på skærmen -> egenskaber -> pauseskærm -> strømstyring -> avanceret og check hvad er står derinde.

Godkendelse af svar
Fra : ipbirk

Dato : 07-06-07 13:57

Tak for svaret hcma.