/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Team "EPO" On
Fra : Disi
Vist : 494 gange
50 point
Dato : 31-05-07 12:48

Team "EPO" On

Det danske cykelhold, Team Easy On, har i kølvandet af Bjarne Riis' bekendelser i sidste uge, valgt at stå frem i lyset med deres stofmisbrug. I perioden 1984 til 2007 har holdet benyttet sig af ulovlige stoffer som EPO, steroider, hash, ecstasy, kokain, heroin, LSD, fantasy og morfin.
På et pressemøde onsdag den 30. maj meddelte holdkaptajnen, Henning Primdahl, at holdet har været dopet.
Overvejelserne for at stå frem nu hos Henning Primdahl, har været at han ikke ønsker at hans cykelhold skal være de sidste som står frem med indrømmelser om doping.
Holdkaptajnen Henning viser tilsyneladende ikke den store anger og foreslår den eneste fornuftige løsning, at stoffer bliver tilladt og gjort billigere, så alle hold kan benytte sig af dem.
Motivet er det samme som for alle andre cykelryttere, at undgå træning og slappe af dagen lang. Derfor har holdet set sig tvunget til at tage ulovlige stoffer.

se mere her: http://www.dr.dk/P3/Spejder/indslag/20070531095744.htm

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-05-07 12:51

En evig debat der ALDRIG ender.....

I morgen kommer nye stoffer til

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-05-07 13:01

mvh dova

Accepteret svar
Fra : Olesen-50

Modtaget 60 point
Dato : 31-05-07 13:07

Det er da godt nok en sportsånd der vil noget, hip hip hurra for eliteidræt, det må vi endelig piske vore unge til at deltage aktivt i

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 31-05-07 13:12

Husk nu og se indslagende osse

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-05-07 13:12

Det handler ikke om doping, men om penge.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-05-07 13:22

Herregud.....

For 50 år siden brugte Øststaterne det med "statstilskud"......

Idag er det blot blevet "privatiseret"

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-05-07 13:26

Og sportsudøverne er så dumme at de går med til
forsøg med risiko for uhelbredelige skader.
Under anden verdenskrig havde man jøderne at
eksperimentere på, nu er det bare en anden gruppe
mennesker.

Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 31-05-07 13:36

Tak for svaret Olesen-50.