/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
tøj til gommen, hjemmesider
Fra : dayworker24
Vist : 1617 gange
200 point
Dato : 29-05-07 21:44

Jeg leder efter nogle hjemmesider hvor de sælger tøj til bryllupper.

det skal være noget i stil med
http://www.kave.dk/jaket.asp

Det skal helst være i jylland, da det eller ville kræde for mange penge og sådan nogle ting for kørsel

og det skal være små størelser. Det må gerne være billigt, for som gommen siger, så bruger han det kun den ene gang. Hvis i kender nogle steder man kan købe det brugt (altså brugt 1 gang eller noget i den stil)
så ville det også have interesse. Jeg ved godt det er store krav, men hvis der nu skulle være nogle
personer der kender et sted ville det da være dejligt.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 29-05-07 21:46

Hej.

Jeg kan ikke give dig nogle links men jeg kan fortælle dig at der meget ofte er brugt bryllupstøj til salg i Den blå Avis - og ja..det er 'brugt een gang'

Held og lykke med at finde det helt rigtigt og hjertelig tillykke til det vordende brudepar

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-05-07 21:48

Det er også muligt at leje.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 29-05-07 22:16

Han har tænkt sig at at leje et sæt, men det sæt han havde udpeget havde en jakke som ikke passede ham, og så er der ikke så meget at gøre desværre.

vil.du jeg har kigget i den blå avis, og der er da også nogle ting, men det er desværre den forkerte størelse.

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 29-05-07 23:17

Har du tjekket www.qxl.dk men husk at spørge godt ind til målene.

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 29-05-07 23:19
Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 30-05-07 10:37

Dit link er da til en forretning, som sælger, men også lejer ud...

Så må de da kunne finde en jakke der passer...!? Eller er det ikke dér, I har spurgt?

Og hvilken størrelse snakker vi om? Jeg går ud fra, at det er den viste model, som efterlyses...

Accepteret svar
Fra : Ysseven

Modtaget 200 point
Dato : 30-05-07 10:41
Godkendelse af svar
Fra : dayworker24

Dato : 19-06-07 20:11

Tak for svaret Ysseven.

Der blev ikke rigtig truffet et valg, da gommen ikke kan passe de fleste jakker (desværre)