/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Rentegning tutorials
Fra : hjr
Vist : 822 gange
500 point
Dato : 29-05-07 18:02

Hej

jeg mangler virkelig en tutorials til rentegning i Ilustrator 10 eller senere version. Dansk eller engelsk ok bare jeg kan få fat i det igen, jeg ved det meste men mangler når jeg har brugt pentool og har formen hvilken knap eller genvej jeg skal bruge for at gøre det til vektorgrafik
Håber der er nogle der kan finde det til mig

Kommentar
Fra : linde63

Dato : 29-05-07 18:33

Du kan prøve på www.watchandlearnillustrator.com. Her findes nogle fortrinlige video tutorials til illustrator og du kan endda se nogle af dem gratis. Om de lige dækker rentegning husker jeg ikke.