/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
mistet uddannelsesbevis
Fra : ee
Vist : 1951 gange
200 point
Dato : 29-05-07 17:46

min kone er blevet uddannet som smørrebrødsjomfru i 1974, men har forlist sit svedebrev. er der nogen som ved hvordan man kan få en kopi ? det var i den daværende ILLUM s resturant og den er jo lukket forlængst
venlig hilsen
Elo

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 29-05-07 17:48

hun skal rette henvendelse til sin fagforening. de kan hjælpe med at fremskaffe nyt svendebrev.

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 29-05-07 19:41

Hun skal kunne få en kopi fra den erhvervsskole der har udstedt beviset til hende. Idag er det altid en erhvervsskole, men ved ikke om det var det samme dengang. Det skal i hvert fald være den der har lavet beviset til hende, og det er ikke lærestedet.

Hvis hun er heldig har de stadig gemt det. Mener de har pligt til det i ca 20 år.