/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
kroniske smerter ????
Fra : lineaaenjensen
Vist : 1917 gange
50 point
Dato : 29-05-07 16:22

HEJ EHJ ALLE SAMMEN JEG HAR HAFT ET SPØRGSMÅL INDE PÅ KANDU I LANG TID ANGÅENDE MAVE SMERTER, MEN DET ER DESVÆRRE BLEVET ANNULERET ØV ØV.
JEG HAR NU IEGN VÆRET PÅ SYGERHUSET OG FÅET LAVET EN KIKKERTOPERATION ,MEN DET HELE VAR NORMALT I DERES ØJNE, MEN DE SNAKKEDE OM AT JEG HAVDE VÆRET IGENNEM MANGE UNDERSØGELSE UDEN NOGET HELD FOR AT FINDE FREM TIL HVORFOR JEG KONSTANT HAR ONDT I DEN NEDRE HØJRE DEL AF MAVEN, MEN DE SNAKKEDE OM AT MINE SMERTER KUNNE VÆRE KRONISKE OG DET KUNNE DE IKKE GØRE NOGET VED ANDET END AT SENDE MIG PÅ SMERTEKLINIK, ER DER NOGEN DER VED NOGET OM SÅDAN NOGLE STEDER ELLER OM KRONISKE SMERTER, ELLER MULIGVIS HAR EN IDE TIL MIG OM HVAD JEG KAN GØRE?????

MANGE HILSNER DEN FORTVIVLEDE LINE AAEN JENSEN

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-05-07 16:49

Jeg havde det også som dig, og blev indlagt. Havde også feber, før og medens jeg var indlagt.
Var igennem mange undersøgelser, også kikkertundersøgelse.
Trykkede ned på maven og slap hurtigt, det skal gøre ondt hvis det er blindtarmsbetændelse, men det gjorde ikke ondt?
En ultralydundersøgelse viste der var et vedhæng, uden på blindtarmen, som vi skulle se tiden an med.
MEN, overlægen mente jeg også havde noget så simpelt som lungebetændelse, så 2 slags store doser af penicillin, og da feberen fald, bad jeg om udskrivelse, og har aldrig siden haft problemer.
Ved godt man ikke kan sige det nok er det samme, såå?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 29-05-07 18:32

Du skal ikke sådan bare lige give op!
Bare fordi lægerne har mødt deres begrænsning, kan der være ANDRE læger, som vil kunne hjælpe dig. Der er ALTID en årsag til smerter, om den så er fysisk eller psykisk betinget er noget andet.

Jeg har ligesom dig haft kroniske mavesmerter, dog var mine symptomer ikke helt som dine, idet jeg havde ondt i mavesækken og ikke i højre side. Jeg fik også en kikkertundersøgelse, som ikke viste noget resultat, så lægerne erklærede, at de ikke kunne gøre noget for mig.
Mavesmerterne blev ved og ved og ved. Jeg inisterede på at der var noget galt, og jeg blev sendt på hospitalet og fik taget et hav af blodprøver. Har din læge taget blodprøver på dig??? Dine smerter i maven kan være symptomer på noget andet, end man måske regner med.
Jeg blev også scannet i maveregionen uden resultat.
Kun fordi jeg blev ved med at insistere på at der VAR noget galt, havnede jeg tilsidst hos en mavespecialist, som fik mig til at drikke noget kontrastvæske (som tyktflydende kridt). Herefter blev jeg røntgenfotograferet - men han sagde ligesom alle de andre læger, at der ikke var noget at se. Jeg insisterede for 117. gang: Se nu GODT efter!!! Og hov....så fandt han pludselig ud af, at jeg havde sår på 12 fingertarmen, så jeg skulle have en speciel penicilinkur.

Jeg siger ikke, at du fejler noget somhelst i retning af, hvad jeg fejlede, jeg vil blot opfordre dig til ikke at give op og til at insistere på, at du altså SKAL have noget hjælp!

Hvis lægerne tilsidst absolut ikke kan finde ud af noget somhelst, ville jeg nok søge alternativ hjælp, hvis jeg var dig, men jeg ved ikke, hvordan du har det med alternativ behandling?

Undskyld jeg spørger, men hvordan fungerer din fordøjelse? Har du normal afføring og kommer af med det hver dag??

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 30-05-07 10:31

Når du skriver "maven" - er det så maven (oppe ved brystet) eller tarmene (ned mod underlivet)?

Jeg har selv døjet med helt fantastiske smerter i tarmene indtil for få måneder siden. Hos mig viste det sig at være en farlig masse muskelknuder på min livmoder - og da der kom celleforandringer, så var valget ikke svært: Ud med skidtet.

Det hjalp! Jeg har ikke haft skyggen af så meget som ubehag, og da slet ikke smerter (!) lige siden.

Men jeg var jo også færdig med at skulle føde børn, så det var et godt bytte for mig.

Har du fået tjekket dit underliv for myoser og lignende...?

Kommentar
Fra : lineaaenjensen

Dato : 30-05-07 11:20

hej alle sammen tak for i svarer mig det betyder meget for mig.
jeg har været igennem 117 forskellige undersøgelser uden resultat, de siger mit underliv (æggestokke og livmoder) er okey, men de kan heller ikke forklarer hvorfor jeg heller ikke har mens. jeg ved selv der er noget galt, det er min krop jeg kan mærke det bedst, men jeg har svært ved at råbe op da jeg er en meget stille pige .jeg har fået undersøg min blindtarm mange gange og er blevet indlagt med mistanke om blindtarms betændelse og det er ikke løgn, men hele 21 gange, og alle gangene får jeg samme svar den fejler ingenting, jeg har enda bedt dem om at prøve at fjerne den når jeg ikke har noget at brugen den til, elle kan sagtens leve uden. men det kan de ikke pånær det er noget i vejen. ( det der så er mærkelig når jeg bliver indlagt har jeg onde når de trykker og slipper) jeg har enda også overvejet at prøve et nyt sygehus langt far hvor jeg bor for at få en til at se på det med nye øjne...
min afførring er ganske normal ingen problemer der. kender i til nogle steder hvor de har dygtige læger inde for gyn???

mange hilsner Line

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 30-05-07 11:46

Mine æggestokke og min livmoder var sådan set også okay!

Men det var muskelknuder, som sad fast PÅ livmoderen. De kunne ses med en "dildo-scanner" på sygehuset og hos gynækologen.

Hvor (sådan ca.) bor du henne...?

Kommentar
Fra : lineaaenjensen

Dato : 31-05-07 13:27

hej hej
jeg er blevet skannet med sådan en dildo-skanner men det så normalt ud, øv øv. jeg bord i nordjylland, ved dronninglund på landet.

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 01-06-07 21:49

Hej Line

Så skrev du igen! Vi skrev sammen under det gamle indlæg, som nu er blevet anulleret!

Håber du fysisk og psykisk er kommet godt over operationen, men kan godt forstå at du er meget frustreret over at lægerne stadig ikke har fundet noget, som kan være skyld i dine voldsomme smerter!

Lov mig at du ikke giver op og som du selv skrev. Se af at komme på et andet sygehus -det kan da ikke gå for stærkt. Du er alt for ung til at stå model til den behandling af de læger som skulle være eksperter. De kan ikke være bekendt at sende dig hjem med besked på at "alt er normalt", når du har det så skidt!

Har du fået en udsigt mht. ventetid til smerteklinikken? Det skal du sgu kræve at få en dato på!

Giv ikke op -fortsæt kampen og hold humøret højt (selvom det garanteret er svært)

-Har du mulighed for "økonomisk" så ret henvendelse til et privathospital....jeg har før oplevet indenfor andre sygdomme, at de tager folk lidt mere seriøse (selvom det ofte er de samme læger som på de offentlige) -om ikke andet, så behandler de dig som et menneske, der skal have omsorg og forståelse!

Håber du har nogle søde forældre og omgivelser, der kan give dig moralsk opbakning, når du gang på gang får nederlag med sin sygdom!

Lottepigen30

Kommentar
Fra : lineaaenjensen

Dato : 02-06-07 09:50

hej hej dejligt at hører fra dig igen, jeg skal prøve på ikke at give op men det er simpelhen så svært når man har sådan nogle skvat af læger. venteriden på smerteklinik er mellem 1 til 3 år, ja right som om jeg har lyst til at gå hjemme så langt tid mere, så ender det nok med at jeg går fra kæresten for det tager også hårdt på ham at jeg går hjemme hver dag og ikke får input ude fra....
jeg var hos vagt lægen sidste lørdag et par dage efter min operation da min sting gik op i knuderne, så fil jeg sat sommerfugle hen over og igår after lugtede det virkeligt ulækkert så nu er dommen så at jeg har betændelse i det igen, men skal virkelig have en god psyke for at stå model til dette...
vi har snakket op privathospital, men synes ikke rigtig vi har råd, da jeg kun får 3600 kr om måneden når jeg går syg, for jeg er under 25...
jeg skal på hjørring sygehus igen den 26 i denne måned til samtale/krontrol så jeg er noget spændt på at hører hvad de siger....

mange hilsner Line

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 02-06-07 15:02

hej igen

Ja, man forstår simpelthen ikke at det kan være rigtigt! -at vores sundhedssystem kan være så kringlet! Hvor f..... er de læger henne der ved noget? Det kan da umuligt være at du fejler noget de aldrig nogensinde har set før.

Jeg kan godt forstå at du er frustreret (jeg blir helt arrig på dine læger ved at skrive med dig) og jeg kan også godt forstå at det her "cirkus" tærer meget på dit forhold til kæresten! -for som du siger, så mangler du jo den der hverdag...hvor man hver især kan fortælle hinanden over aftensmaden hvad der er sket på arbejde i løbet af dagen...hvad man har hørt osv.
Det er jo nok også svært for dig at dyrke nogle fritidsinteresser osv. kunne jeg tænke mig!

-Hvis situationen med kæresten blir for svær, håber jeg for dig at du har nogle super gode veninder eller søskende at tale med. Eller en mor og far der kan give dig et kram, når du trænger!

For du trænger til et rigtigt STORT KRAM, kan jeg tydeligt læse mellem linierne når du skriver....

Her er et STORT KRAM fra mig...håber det varmer en smule -fortsat go´weekend

Lottepigen30

Kommentar
Fra : lineaaenjensen

Dato : 03-06-07 14:27

hej igen

Ja, man forstår simpelthen ikke at det kan være rigtigt! -at vores sundhedssystem kan være så kringlet! Hvor f..... er de læger henne der ved noget? Det kan da umuligt være at du fejler noget de aldrig nogensinde har set før.

Jeg kan godt forstå at du er frustreret (jeg blir helt arrig på dine læger ved at skrive med dig) og jeg kan også godt forstå at det her "cirkus" tærer meget på dit forhold til kæresten! -for som du siger, så mangler du jo den der hverdag...hvor man hver især kan fortælle hinanden over aftensmaden hvad der er sket på arbejde i løbet af dagen...hvad man har hørt osv.
Det er jo nok også svært for dig at dyrke nogle fritidsinteresser osv. kunne jeg tænke mig!

-Hvis situationen med kæresten blir for svær, håber jeg for dig at du har nogle super gode veninder eller søskende at tale med. Eller en mor og far der kan give dig et kram, når du trænger!

For du trænger til et rigtigt STORT KRAM, kan jeg tydeligt læse mellem linierne når du skriver....

Her er et STORT KRAM fra mig...håber det varmer en smule -fortsat go´weekend

Lottepigen30

Hej lottepigen30

mange tak for krammet, det trænger jeg til. jeg har lige været en lille tur på hjallerup marked der løb jeg ind i min fagforening og de vil vist hjælpe mig med at se om der er mulighed for jeg kan komme på sygdagpenge igen så vi kan få en nogenlunde normal indkomst, det vill hjælpe meget på det hele....'
jeg er selv arrig på lægerne, men jeg aner snart ikke hvad jeg skal stille op længere med dem, eller for den sags skyld sige til dem.. hvis jeg havde råd ville jeg med glæde tage på privathospital men når jeg ikke rigtig får nogen penge så er det ikke nemt, er også ked af at skulle ud og låne...
jeg har svært ved at have nogen fritidsinteresser da jeg ikke kan holde til det, men når jeg har en nogenlunde okey dag går jeg gerne en lille tur. jeg har en veninde der går hjemme som er gravid vi får meget tid til at gå sammen....
min kæreste elsker mig uden tvivl,men det er svært når man ikke har oplevet noget hele dagen, men sådan er det lige for tiden, et forhold er heller ikke grønne skove hele tiden. men det bedste er i det mindste at vi ikke skændes over det...

når men god weekend glæder mig til at hører fra dig

mange hilsner Line

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 05-06-07 09:13

Hejsa igen...

Hjallerup Marked....! Fik du handlet noget spændende -jeg har aldrig selv været der, men er det ikke noget med at det er europas største marked?

-Godt at høre at du har en god veninde at bruge tid sammen med i de lange timer når kæresten er på arbejde (det hjælper på ensomheden -ensomhed gør altid sygdom meget værre)

Jeg gik og tænkte lidt på dig i går. Har du prøvet at skrive inde på www.netdoktor.dk -jeg har selv sommetider gjort brug af dette forum, og synes at folk er meget seriøse derinde (for det meste!)
Der er et punkt derinde som hedder DEBAT, og så kan du vælge kategori : smerte, kvinder eller lign.

Håber for dig, at din fagforening kan hjælpe dig økonomisk -det ville være et problem mindre!

Som du skriver så er kærlighed ikke altid grønne skove, men jeg håber for dig at du sørger for at holde gnisten oppe hos ham (tit når man er meget syg, fokuserer man meget på sin egen situation) og glemmer nemt at sin partner også skal elskes og pusles om! For at skrive det mere konkret og kontant: Elsk ham -gi´ham overskyggende god sex! -det kan mænd ikke stå for...ha...ha..

Skønt at ha´ fri i dag.... Lottepigen30

Kommentar
Fra : lineaaenjensen

Dato : 05-06-07 19:07

--------------------------------------------------------------------------------
Hejsa igen...

Hjallerup Marked....! Fik du handlet noget spændende -jeg har aldrig selv været der, men er det ikke noget med at det er europas største marked?

-Godt at høre at du har en god veninde at bruge tid sammen med i de lange timer når kæresten er på arbejde (det hjælper på ensomheden -ensomhed gør altid sygdom meget værre)

Jeg gik og tænkte lidt på dig i går. Har du prøvet at skrive inde på www.netdoktor.dk -jeg har selv sommetider gjort brug af dette forum, og synes at folk er meget seriøse derinde (for det meste!)
Der er et punkt derinde som hedder DEBAT, og så kan du vælge kategori : smerte, kvinder eller lign.

Håber for dig, at din fagforening kan hjælpe dig økonomisk -det ville være et problem mindre!

Som du skriver så er kærlighed ikke altid grønne skove, men jeg håber for dig at du sørger for at holde gnisten oppe hos ham (tit når man er meget syg, fokuserer man meget på sin egen situation) og glemmer nemt at sin partner også skal elskes og pusles om! For at skrive det mere konkret og kontant: Elsk ham -gi´ham overskyggende god sex! -det kan mænd ikke stå for...ha...ha..

Skønt at ha´ fri i dag.... Lottepigen30

Hejsa lottepigen30

hjallerup marked, er meget spændende der er en masse skrammel og kigge på hehe, nej jeg fik ikke rigtig købt noget synes ikke der var noget der faldt i min smag, jo det er løgn vi fik købt nogle nye strømper til mikael, hans går meget nemt i stykker når han går i sikkerheds sko. ellers ikke rigtig noget...

ja det er godt med gode veninder... jeg vil da prøve at gå and på netdoktor og tjekke det ud, måske støder man på noget intressant???
jeg er ikke til så meget på sex siden lige for tiden da mit sår er betændt og står åbent, men derfor skal det ikke gå ud over ham, han skal nok få det sjovt alligevel, eller finder han bare noget andet, og det ville jeg jo gerne undgå når man elsker ham....

jeg håber virkelig at min fagforening kan hjælpe mig med at tjekke om det kommuner er er godt nok, eller jeg skal tilbage på sygdagpenge, håber lidt da det giver noget mere når jeg snart bliver 25´, også så jeg kan aflaste mikael lidt for alt arbejdet....
hvor er du fra i landet???
går du selv sygmeldt???

mange hilsner Line

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 05-06-07 23:41

Hej Line

Ja, markeder er jo som regel noget med skrammel..og billige strømper, som du skriver ha..ha....!

-Hov, skal lige høre nærmere...jeg fik en klump i halsen, da jeg læste det du skrev:"jeg er ikke til så meget på sex siden lige for tiden da mit sår er betændt og står åbent, men derfor skal det ikke gå ud over ham, han skal nok få det sjovt alligevel, eller finder han bare noget andet, og det ville jeg jo gerne undgå når man elsker ham...." -mener du at han er dig utro? ...finder bare noget andet.. Det kan jeg slet ikke have inde i mit hovede! Ved du at han har en anden..til sex? eller har jeg bare fejl-fortolket hvad du skrev?

Uha..uha...Line! Nå, til noget andet -bliver du snart 25? Det kan da ikke gå stærkt nok, så du måske derfor kan få flere penge...hi..hi...

Jeg bor i udkanten af Skive...og jeg har arbejde! Men idag har jeg haft fri -og jeg har nydt det, nu er der kun 4 arbejdsdage til weekend, jubii.

Godnat -sengen kalder! Hilsen Lottepigen30

Kommentar
Fra : lineaaenjensen

Dato : 06-06-07 13:07

Hej Line

Ja, markeder er jo som regel noget med skrammel..og billige strømper, som du skriver ha..ha....!

-Hov, skal lige høre nærmere...jeg fik en klump i halsen, da jeg læste det du skrev:"jeg er ikke til så meget på sex siden lige for tiden da mit sår er betændt og står åbent, men derfor skal det ikke gå ud over ham, han skal nok få det sjovt alligevel, eller finder han bare noget andet, og det ville jeg jo gerne undgå når man elsker ham...." -mener du at han er dig utro? ...finder bare noget andet.. Det kan jeg slet ikke have inde i mit hovede! Ved du at han har en anden..til sex? eller har jeg bare fejl-fortolket hvad du skrev?

Uha..uha...Line! Nå, til noget andet -bliver du snart 25? Det kan da ikke gå stærkt nok, så du måske derfor kan få flere penge...hi..hi...

Jeg bor i udkanten af Skive...og jeg har arbejde! Men idag har jeg haft fri -og jeg har nydt det, nu er der kun 4 arbejdsdage til weekend, jubii.

hej lottepigen30

nej han har ikke en anden men jeg bliver nød til at hygge mig med ham selv om jeg føler mig særlig lækker for jweg vil nødig have han fandt noget andet, så bare rolig han har kun mig jeg kan nok tilfredsstille ham, der findes jo mange måder, og jeg kan fake lidt (hehe) jeg syned bare ikke det er så spændenne når jeg har et åbent sår og der er betændelse der i, men min kæreste forstår mig godt på det område, men når han har lyst så skal han have lov.

ja jeg bliver 25 hed den 23 juli, puha kanel, jeg glæder mig ikke. pengsmæssig kan jeg se frem til ca 1500 kr mere om måneden men det er nu ikke alverden, det er også derfor jeg har kontaktet mig fagforening om at hjælpe mig over på sygdagpenge igen, men det bliver nok svært da jeg ikke har haft nogle arbejdstimer..

ja 4 dage til weekend, jeg holder nærmest weekend hver dag når jeg ikke kan holde til at gå på arbejde, jeg kan holde til at holde huset så der er rent og pænt, men så kan jeg heller ikke mere for så tager smerterne over.'
hvad arbejder du med??? jeg var ssh inden jeg blev syg et meget dejligt arbejde...

du må have en forsat god dag, knuser Line

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 06-06-07 19:42

pyha...Line! -Jeg troede virkelig lige at han var sådan en fyr, der bare rendte om hjørner med dig...og ville han have sex, så fandt han det andre steder, når ikke du havde lyst!

-Du gav mig et chock...Jeg misforstod jo totalt det du skrev!
-Lidt personligt -hvad mener du med at fake lidt? -hvor tit har han lyst, siden du ikke synes at du kan elske med ham...hvis du siger nej, og virkelig ikke har lyst til det pga. især dit "grimme" sår, så husk at kæl for ham, kys ham og leg lidt med ham (og hans lille ven)...hi...hi...

Ved du hvorfor jeg gør så meget ud af det her.....jeg har en rigtig god veninde, som under sin graviditet, var blevet frarådet lægen at have sex -hun glemte helt kæresten...alt foregik om hende og graviditeten! -og ved du hvad...han blev ikke elsket, og smuttede skam i byen og fik sex (flere steder) og bag hendes ryg! Fy føj...og så skulle han være far! Det er derfor jeg så kraftigt understreger at du ikke må glemme ham, her når du har din sygdom der fylder så meget i dit liv.

Kender du ikke nogen, som måske kan hjælpe dig med lidt arbejdstimer (måske sådan bare på papiret) Lidt kontorarbejde eller lign. (som du kan stå inde for måske at have lavet i virkeligheden)
Det er lidt snyd...men en løsning, måske!

Kan du have det godt...og du lettede mit hjerte lidt, for jeg var ved at puste mig lidt op til at give ham kæresten en opsang, hvis han sådan svigter dig!

Lottepigen30 (Kontor-mus med kæreste, men ingen børn)

Kommentar
Fra : lineaaenjensen

Dato : 07-06-07 13:03

pyha...Line! -Jeg troede virkelig lige at han var sådan en fyr, der bare rendte om hjørner med dig...og ville han have sex, så fandt han det andre steder, når ikke du havde lyst!

-Du gav mig et chock...Jeg misforstod jo totalt det du skrev!
-Lidt personligt -hvad mener du med at fake lidt? -hvor tit har han lyst, siden du ikke synes at du kan elske med ham...hvis du siger nej, og virkelig ikke har lyst til det pga. især dit "grimme" sår, så husk at kæl for ham, kys ham og leg lidt med ham (og hans lille ven)...hi...hi...

Ved du hvorfor jeg gør så meget ud af det her.....jeg har en rigtig god veninde, som under sin graviditet, var blevet frarådet lægen at have sex -hun glemte helt kæresten...alt foregik om hende og graviditeten! -og ved du hvad...han blev ikke elsket, og smuttede skam i byen og fik sex (flere steder) og bag hendes ryg! Fy føj...og så skulle han være far! Det er derfor jeg så kraftigt understreger at du ikke må glemme ham, her når du har din sygdom der fylder så meget i dit liv.

Kender du ikke nogen, som måske kan hjælpe dig med lidt arbejdstimer (måske sådan bare på papiret) Lidt kontorarbejde eller lign. (som du kan stå inde for måske at have lavet i virkeligheden)
Det er lidt snyd...men en løsning, måske!

Kan du have det godt...og du lettede mit hjerte lidt, for jeg var ved at puste mig lidt op til at give ham kæresten en opsang, hvis han sådan svigter dig!

Lottepigen30 (Kontor-mus med kæreste, men ingen børn)

hej lottepigen30

nej nej han er nu en real fyr, han render ikke om hjørner med mig, for hans kæreste før mig var ham utro så han ved godt hvor ondt det gør.
jeg leger skam også med ham når han vil, men det er ikke altid jeg har lyst til at mærke ham i mig, men så findes der heldigvis mange andre metoder som han godt kan lide, han kan også sagtens forstå mig om jeg ikke altid har lyst og det tager han meget pænt, men så hjælper jeg ham gerne...
er ked af at høre med din veninde, hun har vel ikke beholdt det utro svin (undskyld)
nej jeg kender desværre ikke rigtig nogle som vil fuske med mine papire, men nu må se om hvad det bliver til.
har du været sammen med din kæreste længe??? hvad så med børn??? vil meget gerne snart have men er bange for hvis jeg bliver gravid at mine smerter bliver værre, og det er heller ikke godt for barnet at jeg tager alt det smertestillende...

nyder du det dejlige vejr??? vi har det varm i dag, vi bor på landet og ligger i læ for vinden så vores termometer har rundet de 29 grader puha det er HOT, men vi må endelig ikke klage, hvem ved om det bliver det eneste sommer vejr vi får???

forsat god dag Knuser Line

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 09-06-07 21:14

Hejsa Line

-Jeg må sige...du gav mig lidt af et chok, men jeg er kommet mig (altså det med at jeg troede din kæreste var dig utro..og så havde jeg misforstået det hele)

Nej, det bedste er at have en sød kæreste som man kan stole på...også når man kigger dem dybt ind i øjnene! Utroskab er noget frygteligt noget -det er jo svigt og bedrageri -min veninde var dum nok til at tage ham tilbage med den undskyldning at "det var synd for ham at hun ikke kunne give ham sex -og så mente hun at det var acceptabelt, når han nu var så desperat" og bla...bla..bla..

Har I to, dig og din kæreste, talt om utroskabet -du nævner at han var udsat for det med sin tidligere kæreste! Min forrige kæreste var også mig utro, med en i vores vennekreds, men heldigvis "tog jeg dem på fersk gerning -og så var det bare ud med ham" -Jeg tilgiver det aldrig! Men jeg må så til gengæld indrømme, at jeg har fået et 300% bedre liv nu, hvis det kan gøre det!
-Det kan altså føre noget godt med sig, for jeg har nu en utrolig skøn ny kæreste! (men det kan man jo først se bagefter!)

Åh, mænd er nu skønne....! Især at "lege" med i sengen -det er jo ikke altid nødvendig at de skal ind og ud af kvinders understel, for at få tilfredsstillelse! Har du nogle tricks din kæreste er vild med? Min fyr er helt vild med at blive suttet...det er også OK for mig ind imellem, men sommetider er det også for meget....det er ikke altid de smager så godtselvom "frækkerten" er nyvasket...ha...ha..

Kan godt forstå at du er lidt skeptisk med at få børn og så med dine smerter....tænk hvis det bliver værre og du så ikke kan tage medicin, uha! Er du klar til at få børn? Jeg synes det er svært at vide om man er klar til det store ansvar som det er....jeg synes måske mest at det er mine omgivelser der begynder at ligge pres på mig, især når mange veninder får børn! (Min kæreste og jeg har også kun kendt hinanden i ca. 1 år)

Nå, sikke en roman jeg fik skrevet....håber ikke du er faldet i søvn!

-Super sommer-vejr og så er det weekend, STORT JUBII fra Lottepigen

Kommentar
Fra : lineaaenjensen

Dato : 10-06-07 10:46

Hejsa Line

-Jeg må sige...du gav mig lidt af et chok, men jeg er kommet mig (altså det med at jeg troede din kæreste var dig utro..og så havde jeg misforstået det hele)

Nej, det bedste er at have en sød kæreste som man kan stole på...også når man kigger dem dybt ind i øjnene! Utroskab er noget frygteligt noget -det er jo svigt og bedrageri -min veninde var dum nok til at tage ham tilbage med den undskyldning at "det var synd for ham at hun ikke kunne give ham sex -og så mente hun at det var acceptabelt, når han nu var så desperat" og bla...bla..bla..

Har I to, dig og din kæreste, talt om utroskabet -du nævner at han var udsat for det med sin tidligere kæreste! Min forrige kæreste var også mig utro, med en i vores vennekreds, men heldigvis "tog jeg dem på fersk gerning -og så var det bare ud med ham" -Jeg tilgiver det aldrig! Men jeg må så til gengæld indrømme, at jeg har fået et 300% bedre liv nu, hvis det kan gøre det!
-Det kan altså føre noget godt med sig, for jeg har nu en utrolig skøn ny kæreste! (men det kan man jo først se bagefter!)

Åh, mænd er nu skønne....! Især at "lege" med i sengen -det er jo ikke altid nødvendig at de skal ind og ud af kvinders understel, for at få tilfredsstillelse! Har du nogle tricks din kæreste er vild med? Min fyr er helt vild med at blive suttet...det er også OK for mig ind imellem, men sommetider er det også for meget....det er ikke altid de smager så godtselvom "frækkerten" er nyvasket...ha...ha..

Kan godt forstå at du er lidt skeptisk med at få børn og så med dine smerter....tænk hvis det bliver værre og du så ikke kan tage medicin, uha! Er du klar til at få børn? Jeg synes det er svært at vide om man er klar til det store ansvar som det er....jeg synes måske mest at det er mine omgivelser der begynder at ligge pres på mig, især når mange veninder får børn! (Min kæreste og jeg har også kun kendt hinanden i ca. 1 år)

Nå, sikke en roman jeg fik skrevet....håber ikke du er faldet i søvn!

-Super sommer-vejr og så er det weekend, STORT JUBII fra Lottepigen

hejsa lottepigen30

undskyld hvis jeg gav dig et chock angående det med min kæreste, men han er ikke mig utro.jeg kunne aldrig tilgive det hvis han var for tanken om han har været i seng med en anden, nej puha så er det bare ud... vi har talt meget om utroskab og vi hader det begge, og er beggen enig om at hvis der kommer en dag hvor en af os er forelsket i en anden skal vi komme frem og sige det og ikke holde det hemmeligt, for det sårer så meget, og hvis man kommer frem kan man jo også få snakket om tingene...

ked af at hører med din forgående kæreste han var dig utro men godt du fandt ud af det for hvem ved så var han nok bare blevet ved for når det gik første gang hvorfor skulle det ikke også gå anden gang??? godt du kom af med den utro skid (sorry)

ja mænd er skønne at "lege" med i sengen og der er mange dejlige måder at blive tilfredsstillet på uden at de skal have snablen ind... tricks min kæreste er vild med hmmm jamen som alle andre mænd vil han jo gerne suttes, ikke altid så lækkers selvom de er vasket. han nyder også bare at man ligger og leger med ham, og at man tager styringer og siger hvad men vil, og så han ikke skal lave noget andet end tage imod..men alle mænd elsker vel at få den suttet??? mikael vil også gerne man overrasker ham med en god middag og så begge i spa badet bag efter det er bare så hyggeligt og man trækker tiden ud og hold da op så længe de kan blive ved når man gør sådan noget.... har du nogle ideer???

jeg er glad på dine vejne at du endelig har fundet dig en utrolig skøn kæreste, det er altid dejligt, håber han er god med dig???

ja jeg er noget bange for med at blive gravid og så jeg får flere smerter pga det, men vi har ikke beskyttet os i 2½ år og der er ikke kommet en baby ud af det... selv om dine omgivelser rykker i dig så ignorer dem det er dig der bedst selv hvornår du er klar, man skal ikke lade sig presse det kommer der aldrig noget godt ud af... jeg synes også det er et stort skridt at tager man skal også tænke på man er afhængig de næste 18 år...

det er virkelig hyggeligt at skrive sammen med dig, dejligt at snakke med an det forstår en som også er af samme køn...

nu håber jeg ikke jeg fik dog til at falde i søvn over min roman også????

håber i nyder det dejlige sommer vejr, mange hilsner Line

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 12-06-07 00:14

Hej igen, igen

Nå, nu er det blevet aften, og mere luftigt end de her 30 graders varme -lidt skønt, men nu må vi ikke klage!

Utroskab, er en meget grim ting -personligt kunne jeg aldrig gøre det overfor min kæreste! Tænk bare at skulle se ham i øjnene bagefter...det ville jeg ikke kunne. Det var nok også derfor jeg reagerede som jeg gjorde, da jeg opdagede min ex og hende den anden -jeg blev fyr og flamme, råbte og skreg, tudede og så var der handling -pakke hans tøj, papirer osv. og så UD, afgang! Det varede såmænd ikke så længe..ha....ha..

Set i bagklogskabens lys skulle jeg nok have reageret på nogle signaler, da min ex, var sammen med hende den anden. I lang tid havde han været hysterisk med at jeg ikke måtte komme i nærheden af hans mobil-tlf. og desuden havde han den altid på lydløs, når han var herhjemme. Flere gange bildte han mig også ind at han blev nødt til at skulle arbejde i weekenden (naiv som jeg var, troede jeg på det...men sandheden var jo at han besøgte hende -og hyggede sig) Så han levede simpelthen et dobbelt-liv fyldt med løgne...

Nå, nu ikke mere negativt:
Sjovt at du nævner det der med en tur i bade-karet....det bruger vi også meget! -og så en flaske rødvin, god musik og så går det bare derudaf! og fuldstændig rigtigt med at de mænd også godt kan li´ at det er os tøser, der tager styring. Min kæreste foreslog at han gerne ville prøve anal-sex, men jeg var meget skeptisk....men det er faktisk super dejligt, både på ham og mig, når man lærer at slappe af! (har i også prøvet) Vi har desuden også lidt legetøj..ikke fordi han bruger det, men i mit tilfælde har jeg nok fundet en kæreste som ikke helt har det samme behov, som mig...så jeg hygger mig faktisk meget alene for mig selv med "den batteri-drevne"... Gør du også sådan noget? -Det kan jeg spørge dig om, men det er absolut ikke noget jeg spørger mine veninder om, sådan "face-to-face"...det er hyggeligt at dele lidt tanker med dig, sådan helt uformelt, altså -normalt er jeg nok lidt genert over at tale om de her ting, men synes nok jeg kan være det bekendt overfor dig!

Har I virkelig ikke brugt noget i 2½ år...? Så må der jo næsten være noget med din sygdom, der spiller ind, siden der ikke er sket noget!
Er i begge to vilde med tanken om at blive forældre? -tit er pigerne mere klar end "drengene"....vi tøser er nok tidligere seriøse end fyre, som ofte er mere skeptiske ved far-rollen...
Jeg har en mandlig bekendt, hvor deres forhold knaste, så "glemte" hun lige at fortælle ham at hun var holdt op med p-pillerne og vupti så var hun gravid (hun snød ham)....nu er der så lige kommet et barn! Jeg taler tit med ham, og du kan tro at han er ked af at være blevet far, selvom det er en lille Far´s pige, velskabt og det hele....men han er virkelig ked af at være blevet tvunget til det at blive far! -De her to skændes meget...og vil sikkert blive ved med det resten af livet eller til de går fra hinanden! Så skal barnet stå model til det....det er bare synd, synes jeg!
Så det at blive forældre er en uhyggelig stor beslutning, som jeg synes er svær at tage. Selvfølgelig har man lyst, når man sidder og hygger med venindernes skønne børn, men når de så skriger og har våd ble, er det skønt at kunne give dem videre til forældrene...hi...hi..hi....

Jeg er måske nok lidt gammeldags, men jeg mener at hvis man skal være lykkelige og have børn sammen, så er det for resten af livet...og det kan godt give en lidt stor klump i halsen at tænke på.

Lun sommer-nat hilsen fra Lottepigen30 -Godnat

Kommentar
Fra : lineaaenjensen

Dato : 12-06-07 09:55

Hej igen, igen

Nå, nu er det blevet aften, og mere luftigt end de her 30 graders varme -lidt skønt, men nu må vi ikke klage!

Utroskab, er en meget grim ting -personligt kunne jeg aldrig gøre det overfor min kæreste! Tænk bare at skulle se ham i øjnene bagefter...det ville jeg ikke kunne. Det var nok også derfor jeg reagerede som jeg gjorde, da jeg opdagede min ex og hende den anden -jeg blev fyr og flamme, råbte og skreg, tudede og så var der handling -pakke hans tøj, papirer osv. og så UD, afgang! Det varede såmænd ikke så længe..ha....ha..

Set i bagklogskabens lys skulle jeg nok have reageret på nogle signaler, da min ex, var sammen med hende den anden. I lang tid havde han været hysterisk med at jeg ikke måtte komme i nærheden af hans mobil-tlf. og desuden havde han den altid på lydløs, når han var herhjemme. Flere gange bildte han mig også ind at han blev nødt til at skulle arbejde i weekenden (naiv som jeg var, troede jeg på det...men sandheden var jo at han besøgte hende -og hyggede sig) Så han levede simpelthen et dobbelt-liv fyldt med løgne...

Nå, nu ikke mere negativt:
Sjovt at du nævner det der med en tur i bade-karet....det bruger vi også meget! -og så en flaske rødvin, god musik og så går det bare derudaf! og fuldstændig rigtigt med at de mænd også godt kan li´ at det er os tøser, der tager styring. Min kæreste foreslog at han gerne ville prøve anal-sex, men jeg var meget skeptisk....men det er faktisk super dejligt, både på ham og mig, når man lærer at slappe af! (har i også prøvet) Vi har desuden også lidt legetøj..ikke fordi han bruger det, men i mit tilfælde har jeg nok fundet en kæreste som ikke helt har det samme behov, som mig...så jeg hygger mig faktisk meget alene for mig selv med "den batteri-drevne"... Gør du også sådan noget? -Det kan jeg spørge dig om, men det er absolut ikke noget jeg spørger mine veninder om, sådan "face-to-face"...det er hyggeligt at dele lidt tanker med dig, sådan helt uformelt, altså -normalt er jeg nok lidt genert over at tale om de her ting, men synes nok jeg kan være det bekendt overfor dig!

Har I virkelig ikke brugt noget i 2½ år...? Så må der jo næsten være noget med din sygdom, der spiller ind, siden der ikke er sket noget!
Er i begge to vilde med tanken om at blive forældre? -tit er pigerne mere klar end "drengene"....vi tøser er nok tidligere seriøse end fyre, som ofte er mere skeptiske ved far-rollen...
Jeg har en mandlig bekendt, hvor deres forhold knaste, så "glemte" hun lige at fortælle ham at hun var holdt op med p-pillerne og vupti så var hun gravid (hun snød ham)....nu er der så lige kommet et barn! Jeg taler tit med ham, og du kan tro at han er ked af at være blevet far, selvom det er en lille Far´s pige, velskabt og det hele....men han er virkelig ked af at være blevet tvunget til det at blive far! -De her to skændes meget...og vil sikkert blive ved med det resten af livet eller til de går fra hinanden! Så skal barnet stå model til det....det er bare synd, synes jeg!
Så det at blive forældre er en uhyggelig stor beslutning, som jeg synes er svær at tage. Selvfølgelig har man lyst, når man sidder og hygger med venindernes skønne børn, men når de så skriger og har våd ble, er det skønt at kunne give dem videre til forældrene...hi...hi..hi....

Jeg er måske nok lidt gammeldags, men jeg mener at hvis man skal være lykkelige og have børn sammen, så er det for resten af livet...og det kan godt give en lidt stor klump i halsen at tænke på.

Lun sommer-nat hilsen fra Lottepigen30 -Godnat

hej lottepigen30

nu er det dag og det lufter lidt her oppe hos mig på landetdet er rigtig dejligt for så er det til at være uden for, men som sagt må vii ikke klage.....

jeg ville heller aldrig kunne se min kæreste i øjnene hvis jeg havde været ham utro, jeg synes de mænd der er, er simpelhen nogle svin og røvhuller som ikke tør at stå frem og sige face to face at han ikke længere elsker en eller han har fundet en anden....synes det er sejt gjort det du gjorde ved din ex med at pakke hans ting og så farvel og ikke se sig tilbage, det er nok også sådan jeg ville have reageret på utroskab.... selv om du sige med de signaler med at telefonen er på lydløs og han altid skulle arbejde og du ikke måtte se hans telefon, så kommer man først til at tænke på sådan noget bagefter når det er sket...

min kæreste har også meget hans mobil på lydløs men hans ringer så også hele tiden om arbejde og sådan noget han holder aldrig fri hvis ikke den er lydløs. men han er også meget væk i weekenderne for han er lidt med i hans fars firma og de må jo rykke ud når det er sket noget..
( han er smed og kloakmester) men han kan også godt finde på at arbejde sort i weekenderne men jeg er også meget med ham på arbejde for vi har lidt tid sammen og han spørger også tit om jeg ikke har lyst til at tage med så vi kan snakke... men hvis noget af alt det ændre sig ville jeg nok spørge ham om han ser en anden....

ja badekaret og godt musik en god middag og så en flaske rødvin så hygger man, og det er hyggeligt og afslappet for begge partner og så snakker man også gerne om hvodan ugen har gået og sådan noget...vi har ingen legetøj med har snakket meget om at vi ville prøve det når vi fandt noget vi kunne tænke os...anal sex ja det har vi prøvet mange gange og det er faktisk meget dejligt for begge partner, jag kan godt lide det altså hvis man slapper meget af inden eller kan det godt gøre lidt ondt...før jeg blev syg havde jeg også et stort behov for sex og min kærestes var lidt mindre men så leger man jo med sig selv og en dag jeg gjorde det kom min kæreste hjem og blev faktisk meget tændt over det og spurte pændt om han måtte være med, og så siger man da ikke nej (hehe) jeg er også meget genert over at skulle snakke om det med andre men jeg har en god veninde jeg har kend siden jeg var bette, vi snakker om alt og jeg mener virkelig alt, når jeg er sammen med hende slapper man bare af og så går snakkken om alt mulig... men selvfølgelig har jeg også nogle som er lidt finere og sådan noget snakker man ikke om...men dig synes jef at jeg har fået et godt forhold til og kan fortælle dig alt, synd vi bor så langt væk fra hinanden.....

jeg tror også det er pga jeg er syg der ikke sker noget, kroppen reagere jo på sådan nogle ting, men fint nok det var også træls at jeg blev gravid og så skulle have det fjernet pga af jeg havde for mange smerter... men vi er begger klar ttil at blive forældre, men er også begge indstillet på at jeg først skal være mere frisk end jeg er nu...
jeg kan simpelhen ikke sætte mig ind i hvordan nogle kvinder kan tillade sig at smide pillen uden kæresten ved det og så blive gravid og så håbe på det hjælper forholdet, jeg ville slev aldrig kunne finde på det, jeg synes det er skrækkelig og fejt gjort, og nu vil de skændes resten af deres liv foran den bette pige og hun vul vokse op og tro at sådan skal det være i et forhold...det er virkeligt for meget jeg kan ikke have sådan noget det er utilgiveligt...

jeg elsker børn og er også ligeglad med at skulle skifte ble, mange af vores venner har fået børn og vi var barnepige i weekenden på en 2 måneder dreng ¨åh hvor dejligt vi hyggede bare, men måske er det anderledes når du så har dem 24 timer i døjnet 7 dage om ugen vi havde lille simon fra lørdag formiddag til søndag....

men du er ikke gammeldags man skal være lykkelig og have børn sammen så er det for resten af livet.... mange hilsner line

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 12-06-07 20:14

Hej, hej Line.....

Efter episoden med min ex, og hvad der foregik med hans mobiltelefon....så har jeg et ubehageligt forhold til de smarte vidundere! Derfor har jeg faktisk overvejet at smugkigge lidt i min nye kærestes telefon! Det er en grim tanke og jeg har heller ikke ført den ud i livet endnu, og da heller ikke fordi at jeg har den mindste mistro til ham! Han ligger altid hans telefon frit og sætter den gerne til opladning tændt og går væk fra den -det kunne min ex aldrig finde på. Han havde telefonen med overalt og hvis den skulle til ladning, så slukkede han den. -det er svært at lade tanken være, når man har været udsat for det én gang! -Har du nogensinde kigget i din kærestes telefon..beskeder og sådan -eller har tanken strejfet dig!

-Din fyr lyder nu meget rar, så pas på ham...jeg passer godt på ham jeg har nu -han er bare SKØN!

Hvordan lærte I hinanden at kende? Min nye kæreste har jeg faktisk kendt i mange år, og han var en af mine bedste venner, da min X blev smidt ud -derfor har vi et meget godt kendskab til hinanden. Vores venskab blev bare til lidt mere, som tiden gik!

Du skriver at du også har oplevet det med selv at have et større sex-behov end fyrens....det er lidt en kamp engang imellem -hvis nu man bare har vild lyst og så modparten bare er fuld af undskyldninger....det er sommetider man kan tvivle på om der kan være noget i vejen!
Jeg har en fræk dildo til batterier i en skuffe i soveværelset -men intet slår den rigtige vare..ha..ha..

Jeg har også én rigtig god veninde -vi snakker om alting! Men ellers er sådanne intime detaljer ikke noget jeg går og råber om til alle.

Har du ellers nogle vilde sex-oplevelser....? -Vi har nogle gange haft sex ude i "guds fri natur" -det er lidt specielt, og sjovt at køre rundt efter det helt rigtige sted.

Hvordan går det egentlig med dine smerter...er det til at holde ud? Får du mange piller?

Skønt at man sådan kan "låne" andres børn, og skønt at forældrene stoler på at man kan passe dem! Det er en stor tillids-erklæring...men også meget klogt for forældre at tage et lille puste-rum fra de små og bare nyde hinanden, ellers kan det helt klart nok gå for meget op i mad, sutter og ble-skift.

....Nej, det med at det er for resten af livet, når man vælger at skal have børn, er helt klart en meget fornuftig holdning.....det er jo ikke de voksne det går ud over når forhold viser sig ikke at holde! -Det er altid de stakkels børn.

Lottepigen30

Kommentar
Fra : lineaaenjensen

Dato : 13-06-07 09:35

Hej, hej Line.....

Efter episoden med min ex, og hvad der foregik med hans mobiltelefon....så har jeg et ubehageligt forhold til de smarte vidundere! Derfor har jeg faktisk overvejet at smugkigge lidt i min nye kærestes telefon! Det er en grim tanke og jeg har heller ikke ført den ud i livet endnu, og da heller ikke fordi at jeg har den mindste mistro til ham! Han ligger altid hans telefon frit og sætter den gerne til opladning tændt og går væk fra den -det kunne min ex aldrig finde på. Han havde telefonen med overalt og hvis den skulle til ladning, så slukkede han den. -det er svært at lade tanken være, når man har været udsat for det én gang! -Har du nogensinde kigget i din kærestes telefon..beskeder og sådan -eller har tanken strejfet dig!

-Din fyr lyder nu meget rar, så pas på ham...jeg passer godt på ham jeg har nu -han er bare SKØN!

Hvordan lærte I hinanden at kende? Min nye kæreste har jeg faktisk kendt i mange år, og han var en af mine bedste venner, da min X blev smidt ud -derfor har vi et meget godt kendskab til hinanden. Vores venskab blev bare til lidt mere, som tiden gik!

Du skriver at du også har oplevet det med selv at have et større sex-behov end fyrens....det er lidt en kamp engang imellem -hvis nu man bare har vild lyst og så modparten bare er fuld af undskyldninger....det er sommetider man kan tvivle på om der kan være noget i vejen!
Jeg har en fræk dildo til batterier i en skuffe i soveværelset -men intet slår den rigtige vare..ha..ha..

Jeg har også én rigtig god veninde -vi snakker om alting! Men ellers er sådanne intime detaljer ikke noget jeg går og råber om til alle.

Har du ellers nogle vilde sex-oplevelser....? -Vi har nogle gange haft sex ude i "guds fri natur" -det er lidt specielt, og sjovt at køre rundt efter det helt rigtige sted.

Hvordan går det egentlig med dine smerter...er det til at holde ud? Får du mange piller?

Skønt at man sådan kan "låne" andres børn, og skønt at forældrene stoler på at man kan passe dem! Det er en stor tillids-erklæring...men også meget klogt for forældre at tage et lille puste-rum fra de små og bare nyde hinanden, ellers kan det helt klart nok gå for meget op i mad, sutter og ble-skift.

....Nej, det med at det er for resten af livet, når man vælger at skal have børn, er helt klart en meget fornuftig holdning.....det er jo ikke de voksne det går ud over når forhold viser sig ikke at holde! -Det er altid de stakkels børn.

Lottepigen30

hej hej lottepigen30

kan godt forstå du er skeptisk angående det med telefoner og fyre, også at han slukkede den når den lader op hmm lyder noget mærkeligt... jeg må ærlig indrømme jeg har tjekket min kærestes telefon, for jeg blev mistænksom da han altid slukkede hans og altid går med hans på sig, jeg må aldrig se den. så nu har jeg fundet hans password og kan godt finde på at tjekke den når jeg haer muligheden om hvad beskeder der er og hvem han har ringet til osv.... ligemeget hvor højt jeg elsker ham tjekker jeg mobilen for hvis der er noget på færre sker det der... det de ikke ser har de ikke ondt af især hvis de holder sig på stien...

min kærester er meget rar, men kan også sagtens blive sur, men der skal meget til... hvordan vi mødte hinanden ja.... vi kendte hinanden i forvejen for jeg stod i den døgner efter hhx hver anden dag hvor han kom og handlede lidt slik, efter nogle måneder mødt vi hinanden til marked og snakkede en del og fultes hjem (der skete ikke noget) han havde fundet ud af hans kæreste havde en anden og havde bedt hende flytte... der gik nogle måneder og vi snakkede sammen når vi sås, og hun ville ikke flytte og sådan noget så var vi til noget revy og der kyssede han mig så ude bag ved og vi snakkkede frem og tilbage og jeg fik hans nummer og han fik mit, så gik skriveriet igang og vi mødtes nogle gange og han hentede mig efter skole og kom tit hen til mig og snakkede og vi så film lørdag aften (ex ville stadig ikke flytte) og så en søndag efter han havde været henne hos mig skrev han at nu flyttede hun for han havde pakket hendes ting og kørt dem hjem til hendes forældre, og så nu var hun væk så ville jeg gerne lidt mere end bare venner og så blev vi kærester og flyttede sammen efter en måned (hurtigt) og efter ½ år købte vi vores nedlangte landbrug og renoverede den og har nu været kærester i 7 år og 3 måneder og har boet på gården i 4 år nu.... det var den korte vision...

bor dig og din kæreste sammen??? har i kendt hinanden mange år???

jeg har tænkt på at få en dildo, men nu hvor jeg er syg er rolleren byttet om han har mere behov end mig, hog han vil nok ikke have en dildo (hehe)

vi har engang gjort det i en svømmehal, vi havde begge lyst og hvad gør man så hehe, og en sauna det skal i prøve det er godt.... vi gør det også gerne i den frie natur, det er så hyggeligt, man er ude at kører og pludselig ser man på ham og han har en bule i bukseren og så er det bare med at finde en skov... jeg har også prøvet at sutte ham mens vi var ude at kører det er ikke ment, må jeg nok sige men skide sjovt....

jeg har stadig mine smerter, og får 12 morfin piller hver dag. jeg blev jo opereret den 24/5 for de var sikke på jeg havde endometriose men nej alt så normalt ud og nu snakker de om jeg har kroniske smerter da de ikke kan finde noget og jég har været igennem så mange forskellige undersøgelser, har helt glemt at fortælle dig efter sidste operation fik jeg igen betændelse i såret, men kom hurtig i behandling så det ser meget bedre ud end da jeg kom hjem..... skal til samtale på hjørring sygehus igen hed den 26/6 og så skal vi snakke om hvad der nu skal ske....
'
ja jeg elsker når vores venner ringer at de gerne vil i biffen og mangler en barnepige jeg siger ja med det samme, og så får jeg altid dem til at tage ud og spise også så har jeg dem længere også gerne om natten Hehe...

har i snakket om børn eller ligger det lidt ude i fremtiden endnu???

mange hilsner Line

PS: tak for du spurte til mig ....

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 13-06-07 19:05

Hejsa....hvor er det skønt at skrive med dig, Line!

Godt at det viste sig du ikke havde endometriose, det er en grim ting! -men havde det været det, havde du jo fået en diagnose, istedet for at gå her og ikke vide noget...
12 morfinpiller! Er du så ikke meget træt hele tiden? Det virker som om det er lidt nemt for lægerne, bare at sige: det er kroniske smerter! -det er en meget flydende diagnose, synes jeg....

Skrækkeligt med betændelse i operationssåret. Sidder det ikke på maven, eller? Jeg ved bare hvor ondt det kan gøre hvis man har et lille sår, som bliver betændt, så jeg har skam ondt af dig.
Håber du finder en ny løsning med lægerne, når du skal på sygehuset igen...de skal da snart til at gøre noget, synes jeg!

-Tak fordi du indrømmer at du kigger i din kærestes mobil....så er jeg jo ikke helt skør, ved at have de tanker! Og tror faktisk at jeg også vil gøre det en dag, bare sådan for at blive bekræftet i at han er reel. Han du nogensinde haft en mistanke om at din kæreste har set en anden?

-Vi har været kærester, sådan på den måde med sex osv. i ca. 1 år, men vi har kendt hinanden i ja, jeg ved ikke hvor længe. Før var vi bare venner, men da jeg så blev single kom han oftere på besøg, men jeg var ikke klar til et nyt forhold -så der gik nok også ca. 1 år inden jeg tøede op og det begyndte med et lille kys, en aften på vej hjem fra grillfest hos nogle fælles venner...samme aften endte vi hjemme i sengen..."jeg trængte sådan til at mærke en mand"..hi..hi....
Vi bor dog ikke sammen, og det er nok mig der er lidt afventende med at tage det store spring, også fordi vi begge har eget hus! -vi sover dog sammen hver dag, her hos mig (der er ligesom lidt hyggeligere i sådan et tøse-hjem...det kender du sikkert nok) Børn er jeg jo som sagt lidt afventende med...jeg skal først være 110% sikker på at han er manden i mit liv og jeg kvinden i hans liv!
Er i forlovede? -og har snakket bryllup....? -Jeg var forlovet med min eks, det blev vi allerede da vi havde kendt hinanden i 1 år....

-Hold da op i flyttede hurtigt sammen! -Var det nemt?

I har kendt hinanden i 7 år så jeg kan godt forstå at der snart må børn ind i billedet, også for at puste lidt liv i forholdet -det kan jo godt med årene gå hen og blive lidt ensformigt... Min eks og jeg var sammen i 12 år -det var mange år...og det trængte helt klart til forandring.

Svømmehal har jeg ikke prøvet, men til gengæld det der med i bilen, har vi faktisk gjort nogle gange! -men vi var ude for at det godt kan blive farligt -han var jo tilsidst helt ude af stand til at styre... Jeg har også engang kælet så meget for ham til en familie-fest (altså under bordet) at han blev nød til at gå på toilettet med kæmpe bule i bukserne og gøre det færdigt selv....ellers var det helt sikkert gået galt...hvor må det være sjovt med sådan en strittende fyr, der ikke er til at styre!
-Jeg har også et par gange "overfaldet" ham mens han sov! Du kan tro han blev helt vild da han vågnede med stiv ... og mig siddende ovenpå Hans øjne sagde bare: Lykkelig!

-Nå, han sidder alene inde i stuen....jeg tror jeg vil gå ind og give ham et stort kys! Jeg er vild med at kysse og blive kysset.

Hyg dig, Line Hilsen Lotte

Kommentar
Fra : lineaaenjensen

Dato : 14-06-07 11:24

Hejsa....hvor er det skønt at skrive med dig, Line!

Godt at det viste sig du ikke havde endometriose, det er en grim ting! -men havde det været det, havde du jo fået en diagnose, istedet for at gå her og ikke vide noget...
12 morfinpiller! Er du så ikke meget træt hele tiden? Det virker som om det er lidt nemt for lægerne, bare at sige: det er kroniske smerter! -det er en meget flydende diagnose, synes jeg....

Skrækkeligt med betændelse i operationssåret. Sidder det ikke på maven, eller? Jeg ved bare hvor ondt det kan gøre hvis man har et lille sår, som bliver betændt, så jeg har skam ondt af dig.
Håber du finder en ny løsning med lægerne, når du skal på sygehuset igen...de skal da snart til at gøre noget, synes jeg!

-Tak fordi du indrømmer at du kigger i din kærestes mobil....så er jeg jo ikke helt skør, ved at have de tanker! Og tror faktisk at jeg også vil gøre det en dag, bare sådan for at blive bekræftet i at han er reel. Han du nogensinde haft en mistanke om at din kæreste har set en anden?

-Vi har været kærester, sådan på den måde med sex osv. i ca. 1 år, men vi har kendt hinanden i ja, jeg ved ikke hvor længe. Før var vi bare venner, men da jeg så blev single kom han oftere på besøg, men jeg var ikke klar til et nyt forhold -så der gik nok også ca. 1 år inden jeg tøede op og det begyndte med et lille kys, en aften på vej hjem fra grillfest hos nogle fælles venner...samme aften endte vi hjemme i sengen..."jeg trængte sådan til at mærke en mand"..hi..hi....
Vi bor dog ikke sammen, og det er nok mig der er lidt afventende med at tage det store spring, også fordi vi begge har eget hus! -vi sover dog sammen hver dag, her hos mig (der er ligesom lidt hyggeligere i sådan et tøse-hjem...det kender du sikkert nok) Børn er jeg jo som sagt lidt afventende med...jeg skal først være 110% sikker på at han er manden i mit liv og jeg kvinden i hans liv!
Er i forlovede? -og har snakket bryllup....? -Jeg var forlovet med min eks, det blev vi allerede da vi havde kendt hinanden i 1 år....

-Hold da op i flyttede hurtigt sammen! -Var det nemt?

I har kendt hinanden i 7 år så jeg kan godt forstå at der snart må børn ind i billedet, også for at puste lidt liv i forholdet -det kan jo godt med årene gå hen og blive lidt ensformigt... Min eks og jeg var sammen i 12 år -det var mange år...og det trængte helt klart til forandring.

Svømmehal har jeg ikke prøvet, men til gengæld det der med i bilen, har vi faktisk gjort nogle gange! -men vi var ude for at det godt kan blive farligt -han var jo tilsidst helt ude af stand til at styre... Jeg har også engang kælet så meget for ham til en familie-fest (altså under bordet) at han blev nød til at gå på toilettet med kæmpe bule i bukserne og gøre det færdigt selv....ellers var det helt sikkert gået galt...hvor må det være sjovt med sådan en strittende fyr, der ikke er til at styre!
-Jeg har også et par gange "overfaldet" ham mens han sov! Du kan tro han blev helt vild da han vågnede med stiv ... og mig siddende ovenpå Hans øjne sagde bare: Lykkelig!

-Nå, han sidder alene inde i stuen....jeg tror jeg vil gå ind og give ham et stort kys! Jeg er vild med at kysse og blive kysset.

Hyg dig, Line Hilsen Lotte

hej lotte

ja der er rigtig hyggeligt at skrive sammen med dig, synes vi har meget til fælles...

jeg ville ønske de kunne stille en diagnose på mig for hvis du ser mig kan du ikke se at jeg er syg, for man ser jo ikke jeg tager alle de piller og man ser jo heller ikke mit sår, synes ikke rigtig jeg vil gå og vifte med det.... jeg er træt hele tiden, hvis jeg tager en dag ud og shoppe med veninderne kan jeg ligge i sengen hele næste dag og ikke kan noget... jeg holde huset her hjemme, for nu tjener min kæreste jo pengene så jeg synes ikke han skal til at lave en masse når han endelig kommer hjem....men jeg går lige så stille med det og så kan jeg sætte mig og slappe af når det bliver for hårdt...

mine operations sår, der sidder et stort lige under navlen (det er der der er betændelse) og så har jeg et lille i hvert side i lysken men der er hele og pæne... det gør hulens ondt, det er som om der bliver prukket i det med en nål hele tiden....

ja jeg har haft mine mistanker og det er derfor jeg tjekkede hans telefon men fandt ikke noget som ikke skulle være der, kan muligvis godt forstå hvis han fandt en anden i stedet for at se på mig som ikke rigtig kan noget og er syg... men han elsker mig og har kun mig... for hvis den ene var utro ville man også kunne mærke det på han væremåde og lyst i sengen....

ja hvis man ikke har fået sex i et år kan jeg godt forstå du gerne ville mærke en mand (hehe) det tyder på han var lidt vild med dig inden i fandt sammen hvis han kom på besøg når du var singel også før, men det er godt man kender hinanden først...

nej vi er ikke forlovet endnu, men har snakket meget om det her de sidst 3 måneder, så muligvis kommer det snart....

det er så sjovt at sidde i byen og mærke de vokser under bordet, for de ved næsten ikke hvor de skal gøre af sig selv....jeg blev overfaldet i nat af min kæreste og må nu nok sige wow det var dejligt, og hyggeligt vi lå i lidt over 2 timer og hyggede...men det er dejligt med sådan lidt hurtig knald lige inden man skal ud af døren nogle gange..

nå du fik vist også stillet sulten igår kan jeg hører. det er hyggeligt at kysse og kramme og mærke uhmmmm... nå jeg vil smutte får besøg af sygeplejsken snart... vi snakkes knuser Line

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 14-06-07 23:39

Hejsa Line....

Håber det gik godt med besøget med sygeplejersken. Skal hun tilse dit sår?

...hi...hi....så fik vi begge "noget" i går! -det må da foregå lidt let, når nu du har så ondt i dit sår -og da især når det sidder lige der....så bliver det vel ikke til de store akrobatiske udfoldelser!

Jeg synes det er stærkt at du indrømmer at du kigger i din kærestes mobil. Jeg har talt om det med en veninde for et stykke tid siden og hun tog da helt klart afstand fra det. Hun mente at "det kunne man bare ikke være bekendt" -Men jeg er nu ligeglad...en af de nærmeste dage, når jeg får mulighed, vil jeg altså gøre det...bare for at være sikker! Hvor tit gør du det?

Du skriver: for hvis den ene var utro ville man også kunne mærke det på han væremåde og lyst i sengen.... Pas på...det var også sådan en filosofi jeg havde engang! -jeg kunne heller ikke mærke noget i den retning på min ex....men jeg skal da lige love for at han sagtens "kunne ride på 2 heste" uden jeg kunne mærke nogen følelsesmæssig forskel!

Jeg ved godt at min nye kæreste var vild med mig i lang tid, men mænd har godt af at vente lidt...ha...ha... De skal ikke bare tro at de kan få alting, når de vil! Vi tøser må godt spille lidt "Hard To Get" en gang imellem!

Uha...nå, jeg tænkte jo nok at I havde talt om forlovelse, når I har kendt hinanden så længe! -Det bliver spændende, for det er jo noget meget specielt! Bare den tid inden også, når man kigger ringe..svært at vælge! -I har måske ligefrem planer med bryllup?

-Du snakker hurtigt knald....åh, ja! Sådan har jeg det også...skal pludselig bare..om det så er midt i madlavning eller havearbejde, så skal det bare være her og nu -det er tit det frækkeste. Vi har også tit været på vej i byen...helt "dressed up" med fint nystrøget tøj og håret sat -og så skal det bare være! Flår tøjet af osv. så må man hellere komme lidt for sent i byen...hi..hi..

Line, da I flyttede sammen, var det bare nemt! -jeg synes det er svært lige at tænke på hvordan og hvor..især nu vi begge to ejer hus! Hvem skal lige give afkald? Det er et meget godt spørgsmål! Havde i lejlighed begge 2 dengang i fandt hinanden eller hvad....for det gør det hele jo meget nemmere!

Nu vil jeg vist snart i seng... Godnat-knus fra Lotte

Jubii...nu er det snart weekend! Jeg trænger til at slappe af, men så skal vi uheldigvis til familie-fødselsdag hele lørdagen (jeg gider ikke.....øv)

Var lige inde og se et af dine andre indlæg (undskyld hvis jeg snagede lidt!).....har du/I planer om at rejse til Australien? Jeg har en arbejdskollega, som har været "Down Under"....hun beskriver den tid som den bedste i hendes liv -kæmpe oplevelse!

Kommentar
Fra : lineaaenjensen

Dato : 15-06-07 13:02

Hejsa Line....

Håber det gik godt med besøget med sygeplejersken. Skal hun tilse dit sår?

...hi...hi....så fik vi begge "noget" i går! -det må da foregå lidt let, når nu du har så ondt i dit sår -og da især når det sidder lige der....så bliver det vel ikke til de store akrobatiske udfoldelser!

Jeg synes det er stærkt at du indrømmer at du kigger i din kærestes mobil. Jeg har talt om det med en veninde for et stykke tid siden og hun tog da helt klart afstand fra det. Hun mente at "det kunne man bare ikke være bekendt" -Men jeg er nu ligeglad...en af de nærmeste dage, når jeg får mulighed, vil jeg altså gøre det...bare for at være sikker! Hvor tit gør du det?

Du skriver: for hvis den ene var utro ville man også kunne mærke det på han væremåde og lyst i sengen.... Pas på...det var også sådan en filosofi jeg havde engang! -jeg kunne heller ikke mærke noget i den retning på min ex....men jeg skal da lige love for at han sagtens "kunne ride på 2 heste" uden jeg kunne mærke nogen følelsesmæssig forskel!

Jeg ved godt at min nye kæreste var vild med mig i lang tid, men mænd har godt af at vente lidt...ha...ha... De skal ikke bare tro at de kan få alting, når de vil! Vi tøser må godt spille lidt "Hard To Get" en gang imellem!

Uha...nå, jeg tænkte jo nok at I havde talt om forlovelse, når I har kendt hinanden så længe! -Det bliver spændende, for det er jo noget meget specielt! Bare den tid inden også, når man kigger ringe..svært at vælge! -I har måske ligefrem planer med bryllup?

-Du snakker hurtigt knald....åh, ja! Sådan har jeg det også...skal pludselig bare..om det så er midt i madlavning eller havearbejde, så skal det bare være her og nu -det er tit det frækkeste. Vi har også tit været på vej i byen...helt "dressed up" med fint nystrøget tøj og håret sat -og så skal det bare være! Flår tøjet af osv. så må man hellere komme lidt for sent i byen...hi..hi..

Line, da I flyttede sammen, var det bare nemt! -jeg synes det er svært lige at tænke på hvordan og hvor..især nu vi begge to ejer hus! Hvem skal lige give afkald? Det er et meget godt spørgsmål! Havde i lejlighed begge 2 dengang i fandt hinanden eller hvad....for det gør det hele jo meget nemmere!

Nu vil jeg vist snart i seng... Godnat-knus fra Lotte

Jubii...nu er det snart weekend! Jeg trænger til at slappe af, men så skal vi uheldigvis til familie-fødselsdag hele lørdagen (jeg gider ikke.....øv)

Var lige inde og se et af dine andre indlæg (undskyld hvis jeg snagede lidt!).....har du/I planer om at rejse til Australien? Jeg har en arbejdskollega, som har været "Down Under"....hun beskriver den tid som den bedste i hendes liv -kæmpe oplevelse!

hej hej lotte

åh hvor dejligt der snart er weekend selv om jeg ikke arbejder men dejligt min kæreste er hjemme, vi skal til 2 års fødselsdag lørdag til middag og til aften har vi en kammerat der holder fest i haven med telt og grill ingen andledning bare fest og hygge....

ja sygeplejsken tilser mit sår og renser op i det, føj det gør ondt kan jeg godt fortælle dig, men det hjælper, så er det bare bide sammen... ja vi fik noget begge, jo det er meget svært men vi får det til at kører så godt som vi kan også bare i nogle stillinger i kortere tid det kan jeg godt....men det er stadig svært..

det r mærkeligt din veninde tager så meget afstand for at tjekke hendes fyrs telefon, man er jo ikke utro ved at gøre det, jeg har det badst ved at tjekke for så ved jeg at jeg ikke bliver løjet for eller holdt for nar... jeg tjekker ja det er meget forskelligt nogle gange hvert 14 dag og andre gange længere tid imellem...

ja mænd kan sagtens kører på 2 heste af gangen, men nu skal vi kvinder ikke spille hellig for jeg fik at vide igår en pige vi kender har kørt på 2 heste i næsten et år nu og kæresten tjekkede hendes mobil og nu er det slut....

ja vi har snakket om forlovelse og bryllup, og set på ringe men jeg er meget kræsen og kan ikke rigtig finde en jeg kan lide, men der kommer snart nogle nye modeller hjem sagde de sidste gang...
jeg ønsker ikke et tradiotionel bryllup, jeg ønsker det er afslappet for jeg HADER suppe, steg, is feste...

ja hurtig knald det er faktisk meget hyggeligt og rigtig godt, og det er også en af de mest hyppiste grunde til vi kommer for sent i byen hvis nu hehe....

da vi flyttede sammen var jeg ikke ret gammel jeg var kun 17 så jeg boede stadig hjemme, men min kæreste boede i lejelighed så det var ikke svært med den beslutning... men kan godt se for jeres vedkommene at det er svært når i begge har hus og hvem skal afsige huset.... hvis jeg var jer ville jeg besluttede mig for hvem der flyttede ind hos hvem, altså sige din kæreste flytter ind hos dig, og så for ikke at lave for meget revage så leje hans hus ud i en periode for hvis det ikke går mellem jer at bo sammen, kan han jo altid flytte tilbage i hans eget hus... det er nemt og huslejen betaler jo gerne for afdragene... det var hvad jeg ville have gjort hvis nu...

ja det r planen jeg skal til australien når jeg bliver frisk, jeg havde før jeg mødte mikael fåret arbejde der nede og gav afkald på det for hans skyld, men jeg har stadig drømmen om at komme der ned, og min moster kan hjælpe mig med arbejde og jeg kan bo hos hende... men nu er det jo udsat lidt da jeg ikke ved hvornår jeg er rask men mikael og jeg er begge enig om vi skal der ned på rundrejse engang... vi tager på ferie en gang om året i år skal vi til kroatien... hvad med jer skal i på ferie???

du må have en forrygene weekend håber vejret bliver godt knuser Line

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 17-06-07 13:27

Hej igen...Line!

Nu har vi heldigvis fået overstået familie-fødselsdagen igår, så nu kan vi nyde søndagen i ro og fred! Håber I havde en fin lørdag med børne-fødselsdag og grill-fest i går aftes.

Her til formiddag havde jeg 6 veninder til formiddags-hygge med kaffe og rundstykker (det gør vi tit på skift hos hinanden) -Jeg tog "problematikken" op mht. at lure i kærestens telefon, og det kunne sagtens holde en diskussion igang, skal jeg lige love for! En af mine veninder gav mig et SUPER TIP...hun havde fået af en anden veninde!
Det går ud på: Kig i telefonen...glem alt om sms-beskeder (hvis han vil skjule noget, så er de slettet) Start i telefon-bogen og tag én efter én, noter telefonnr og navn, som de er gemt under.
Gå derefter ind på feks. krak og slå numrene op og se om navnene stemmer....hvis ikke kan det muligvis være noget skummelt! Min venindes veninde (indviklet eller hvad?) hun havde gjort det ved sin kæreste og fandt faktisk flere "pige-telefonnumre" som var gemt under "drenge-navne" eller bare et efternavn eller lign. Hun afprøvede det ved at slå nummer-visning fra på hendes egen telefon og så ringe op til de her nr. som var mistænkelige -og gæt lige! Det var piger...som fyren havde numre på og ringede til (bare i forklædning -hvis du forstår) Jeg vil altså afprøve det en dag jeg får muligheden!

Du skrev at du kendte en pige, som lige var blevet afsløret af sin kæreste i at have 2 på samme tid -håber ikke han nogensinde tilgiver hende -og selvfølgelig kan historien også vendes om (der findes også lede kællinger)!

Nu du skriver at du er kræsen mht. ringe, var det så ikke en ide at tage kontakt til en guldsmed som kan fremstille et par ringe helt efter jeres egne ideer og ønsker? -så er der ingen, der har nogen magen til. Kender flere der selv har designet forlovelses-ringe, men selvfølgelig er det lidt dyrere, men i sådan et tilfælde er det jo noget helt specielt, som jeg ihvertfald godt vil betale ekstra for (når den tid kommer).
Ha...ha.....apropos suppe, steg og is-fester. Jeg synes personlig heller ikke der findes noget værre -kedeligt bare at blive placeret på en stol, spise og synge menings-løse sange der ikke rimer..osv.
Jeg kunne godt tænke mig en skovtur eller en kæmpe havefest.....det skal være meget uformelt og afslappet. Det forbinder jeg med hygge...og sådan skal det være hvis jeg nogensinde skal giftes.

Vi har snakket om, netop det du foreslår, med at leje det ene hus ud -og det er nok det det ender med! -nemt for dig dengang I skulle flytte sammen, når du stadig boede hjemme? Har du ikke haft andre kærester end ham her? -eller hvis jeg spørger på en anden måde...er han den eneste du har haft sex med?

Nå, du vil godt nok afsted til Australien. Min arbejdskollega havde sin kæreste med (nu er de gift og har børn) og hun siger at det år de var væk, er det bedste år i hendes liv og hvis hun først får begyndt at tale om Australien kan hun næsten ikke stoppe...og vi andre sidder bare og er misundelig over alle de gode historier og beskrivelser. Hun har også haft billeder med på arbejde. Det virker bare til at være et kanon-spændende land. Du må se af at presse de læger lidt, så du kan blive rask og I kan komme på oplevelse!

Pudsigt med Kroatien! Det havde vi også talt om eller Bulgarien, men nu ved vi slet ikke om vi kan få ferie sammen -så planerne er lige lagt lidt på is! Hvornår skal I afsted og hvem rejser i med? Du kan måske senere fortælle om Kroatien er godt.... Hvor har I ellers været henne? -har du nogle tips. Jeg har ikke rejst så meget....men har dog været på Tenerife, Kreta, Gran Canaria og i Tyrkiet...så "lidt luft har jeg da haft under vingerne"

Fortsat god søndag, hilsen Lotte

Kunne da bare skinne lidt.....nu var vi lige vant til det gode vejr!

Kommentar
Fra : lineaaenjensen

Dato : 19-06-07 16:49

Hej igen...Line!

Nu har vi heldigvis fået overstået familie-fødselsdagen igår, så nu kan vi nyde søndagen i ro og fred! Håber I havde en fin lørdag med børne-fødselsdag og grill-fest i går aftes.

Her til formiddag havde jeg 6 veninder til formiddags-hygge med kaffe og rundstykker (det gør vi tit på skift hos hinanden) -Jeg tog "problematikken" op mht. at lure i kærestens telefon, og det kunne sagtens holde en diskussion igang, skal jeg lige love for! En af mine veninder gav mig et SUPER TIP...hun havde fået af en anden veninde!
Det går ud på: Kig i telefonen...glem alt om sms-beskeder (hvis han vil skjule noget, så er de slettet) Start i telefon-bogen og tag én efter én, noter telefonnr og navn, som de er gemt under.
Gå derefter ind på feks. krak og slå numrene op og se om navnene stemmer....hvis ikke kan det muligvis være noget skummelt! Min venindes veninde (indviklet eller hvad?) hun havde gjort det ved sin kæreste og fandt faktisk flere "pige-telefonnumre" som var gemt under "drenge-navne" eller bare et efternavn eller lign. Hun afprøvede det ved at slå nummer-visning fra på hendes egen telefon og så ringe op til de her nr. som var mistænkelige -og gæt lige! Det var piger...som fyren havde numre på og ringede til (bare i forklædning -hvis du forstår) Jeg vil altså afprøve det en dag jeg får muligheden!

Du skrev at du kendte en pige, som lige var blevet afsløret af sin kæreste i at have 2 på samme tid -håber ikke han nogensinde tilgiver hende -og selvfølgelig kan historien også vendes om (der findes også lede kællinger)!

Nu du skriver at du er kræsen mht. ringe, var det så ikke en ide at tage kontakt til en guldsmed som kan fremstille et par ringe helt efter jeres egne ideer og ønsker? -så er der ingen, der har nogen magen til. Kender flere der selv har designet forlovelses-ringe, men selvfølgelig er det lidt dyrere, men i sådan et tilfælde er det jo noget helt specielt, som jeg ihvertfald godt vil betale ekstra for (når den tid kommer).
Ha...ha.....apropos suppe, steg og is-fester. Jeg synes personlig heller ikke der findes noget værre -kedeligt bare at blive placeret på en stol, spise og synge menings-løse sange der ikke rimer..osv.
Jeg kunne godt tænke mig en skovtur eller en kæmpe havefest.....det skal være meget uformelt og afslappet. Det forbinder jeg med hygge...og sådan skal det være hvis jeg nogensinde skal giftes.

Vi har snakket om, netop det du foreslår, med at leje det ene hus ud -og det er nok det det ender med! -nemt for dig dengang I skulle flytte sammen, når du stadig boede hjemme? Har du ikke haft andre kærester end ham her? -eller hvis jeg spørger på en anden måde...er han den eneste du har haft sex med?

Nå, du vil godt nok afsted til Australien. Min arbejdskollega havde sin kæreste med (nu er de gift og har børn) og hun siger at det år de var væk, er det bedste år i hendes liv og hvis hun først får begyndt at tale om Australien kan hun næsten ikke stoppe...og vi andre sidder bare og er misundelig over alle de gode historier og beskrivelser. Hun har også haft billeder med på arbejde. Det virker bare til at være et kanon-spændende land. Du må se af at presse de læger lidt, så du kan blive rask og I kan komme på oplevelse!

Pudsigt med Kroatien! Det havde vi også talt om eller Bulgarien, men nu ved vi slet ikke om vi kan få ferie sammen -så planerne er lige lagt lidt på is! Hvornår skal I afsted og hvem rejser i med? Du kan måske senere fortælle om Kroatien er godt.... Hvor har I ellers været henne? -har du nogle tips. Jeg har ikke rejst så meget....men har dog været på Tenerife, Kreta, Gran Canaria og i Tyrkiet...så "lidt luft har jeg da haft under vingerne"

Fortsat god søndag, hilsen Lotte

Kunne da bare skinne lidt.....nu var vi lige vant til det gode vejr!

Hej lotte

undskyld jeg først svarer i dag, har haft en hektisk weekend, sad til grill fest og fik bare så ondt i mit sår og mave så jeg tog så tidlig hjem og gik direkte i min seng og så kl 04 ringede min kæreste og jeg var nede og hente ham(havde stadig meget ondt) så om morgenen hvor vi sad og spiste morgenmas sagde min kæreste bare nej skat du skal vist til lægen, mit sår blødte, væskede med gult snask og så kom der en tråd frem og jeg trak og trak den kom ud efter den 25 cm, mon ikke det var den jeg havde ondt af of den der gav betændelse, men har godt nok stadig betændelse der i men smertene er meget bedre nu hvor den er væk....

jo det har jeg også prøvet med nogle nummere jeg ikke kendte så blev jeg nysgerig (hehe) men fandt ikke noget unormalt... men det er et stort arbejde at skrive dem ned og slå op og man skal være sikker på at han ikke lige kommer efter hans mobil...ja sådan en snak om at tjekke fyrens telefon det kan man få hele formiddagen til at gå med, var der så ikke også nogle der blev sure og synes man ikke kunne vare det bekendt???

nej han tilgav hende ikke det var bare ud af vagten...

ja vi har faktisk snakkede med en som designer ringe og ham skal vi ned til efter sommerferien og se hvad han har, så det er jeg noget spændt på...

godt der er en mere kvinde som hader suppe steg, is feste, jeg hader det simpelhen så meget at når vi bliver inviteret til en prøver jeg på at finde en undskyldning for ikke at komme med især hvis det er varmt og man skal sidde inde...
vi er begge enig om at det skal foregå hejmme i vores egen have, med telt og sådan noget og omgivet af familie og venner og et band der kan spille alt mulig, ingen sange kun taler fra de nærmest af familien.jeg skal komme på en hest op til alteret og sådan noget har vi i tankerne og jeg skal heller ikke have en hvid kjole, vi kender en der designer brudekjoler hun skal lave min til den tid, og så skal slæbet hænge ned over hesten...

jeg har haft kæreste før mikael men ikke en jeg har været i seng med for jeg var ikke parat og sådan noget jeg var heller ikke så gammel og jeg ville helst ikke i seng med en bare for sådan et hurtig knald det skulle betyde noget..

det er et kanon spændene land har været der før i 3 måneder, virkelig en oplevelse som man ikke må gå glip af. ja jeg skal jo også snart til samtale igen så må vi habe de bringer godt nyt...
jemen vi rejser først til sep da mikael og jeg er bgge enig om mellem sommerferien og julen er der jo ingen fri dage så er det dejligt med en uges ferie...
jamen hvor har jeg været på ferie tyskland, england, sverig, norge, polen, thailand, australien, new zealand, tunesien, italien, kreta, frankrig ja det var vist det og så i år til kroatien, vi rejser med østerlindet virkelig godt rejse selskab... vi har snakket om bulgarien da vi kun skal betale fly billeten der ned min moster ejer 125 lejligheder som vi kan låne en af til hver en tid...
jeg elsker at rejse og have luft under vingerne men er lidt bundet nu da jeg er syg, men uden tvivl skal vi til australien igen der har mikael nemlig ikke været eller thailand.. vi rejser en gang om året for at opleve noget og får at nyde hinanden det er oget helt andet når man er væk hjemme fra man er mere afslappet...træls med i ikke kan få ferie sammen lidt træls at gå hjemme alene, vi har ferie eller retter sagt mikael har ferie 29,30,31 så vi skal have malet vores hus og slappe af nej vi skal faktisk en tur til tyskland og københavn har vi snakket om og så have lavet en bålplads så kan vi rigtig få nogle hygge dage forand ilden om aftenen og grille sno brød hehe...og så skal vi ligge på vores båd på havet og nyde solen og hoppe i vandet når det bliver for varmt..

nyder den dejlige solskins dag i dag, men vi havde godt af lidt vand mine blomster hang noget til sidst selv om jeg vander dem... nå men vi snakkes mikael er lige kommet hjem så vil jeg springe på ham (hehe) det er solen det gør det

knuser Line

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 20-06-07 23:35

Hej Line

....jeg må ærligt indrømme at jeg var ved at være lidt bekymret for dig, når nu jeg ved hvor grimt du har det! -men så tænkte jeg at det jo heller ikke behøves at være hver dag vi skriver...men det er nu så hyggeligt med lidt tøse-snak...

Hvor må det have været en skrækkelig oplevelse at sidde og trække tråd ud af maven...hvad i alverden sagde lægerne til det! Har du taget et billede som dokumentation, hvis der skulle blive noget efterfølgende. Det er altid en god idé, husk det! Håber det går fremad med såret og betændelsen er ved at gå væk.

Ærgerligt, du ikke kunne blive til den grill-fest.....det er altid øv, at skulle gå hjem før tid!

Vi var jo 6 piger, som diskuterede det her "problem" med telefon-kiggeri....vi var 3 mod 3 -så du kan tro diskussionen gik højt, så på et tidspunkt måtte jeg bare sætte punktum og sige at nu skulle vi snakke om noget andet, ellers tror jeg ikke vi var blevet færdig endnu..hi....hi.. Men lidt sjovt, for det var vidt forskellige synspunkter og tips alle 6 havde! Jeg har altså endnu ikke haft mulighed for at kigge i kærestens mobil -men jeg har taget den beslutning at jeg gør det en dag!

I er da langt med at planlægge bryllup....og det lyder da til at blive en rigtig "hygger-fest"! -det burde da bare være Mikael der skulle komme "på den hvide hest", ikke?
Fint at I har fundet en smykke-designer...super spændende -I har måske allerede aftalt en dato for den store begivenhed (har I en mærkedag, der passer til en forlovelse) Jeg blev forlovet med min eks på vores 1 års dag...så var det nemt at huske og en særlig dag.

Spændende med en special-syet kjole også....jeg syr meget selv og har også lavet flere kjoler -2 i år til de her gymnasie-baller, som er blevet så populære! Ellers syr jeg mest til mig selv og boligen, gardiner og sådan noget.

Lige i tiden har jeg gang i en slankekur, i håb om at tabe nogle kilo....uha, det er hårdt slid! Jeg tabte hurtigt 5 kilo, men nu er vægten ligesom gået i stå.... Jeg er rimelig høj, men kraftigt bygget med en lidt bred bagdel...så jeg bliver aldrig helt tynd, men 5-10 kilo mere ned i vægt, så vil jeg være glad. -det er bare ikke nemt, når min kæreste kan spise hvad han har lyst til uden at han tager på i vægt! Men når jeg har sat mig for det, kan jeg nemt sige nej tak til kage og søde sager.

Vi har lige set vejr-udsigt og sikken en våd weekend, det ser ud til at blive! Nu er vi ellers nogle stykker, der skulle hygge os lørdag aften til Sankt Hans. Vi havde tænkt på at grille, men nu må jeg vist i køkkenet og dække pænt op i stuen. Har I planer for Sankt Hans? Vi gør ikke sådan noget med bål, heks osv. men vores hygge-aften drejer sig bare om at være sammen med nogle venner, god mad og rødvin, hygge-snak og lidt drinks og snacks..

Har I før rejst med Øster Lindet...? Har ikke hørt om dem før og personligt er jeg skeptisk med små rejse-selskaber. man hører jo historier om nogle der må dreje nøglen og så er det surt hvis man har betalt og ikke kan komme på den ferie man har glædet sig til så længe. Jeg er nok mest til de sikre store selskaber...sidst var det Spies og må sige at det var rent luksus, men én ting er sikkert! Næste gang sørger vi selv for kørsel til og fra lufthavn og hotel...de der "hjerne-løse" guider der 35 gange fortæller hvilket fly man skal med hjem og hvor koldt der er hjemme i Danmark...jeg kan bare ikke klare det!

Ja, det er lidt surt, at vi ikke får ferie sammen -men så må vi tage en enkelt uge sammen senere på året -og så rejse til udlandet! Jeg slapper også bedst af når man er så langt væk og telefonen er slukket.

Ha...ha....skal i til Tyskland efter sodavand, øl og spiritus! Det er lidt mærkelig så vilde vi danskere bliver, når vi kommer derned! Jeg plejer at være ved grænsen ca. 1 gang om året -mærkeligt at jeg kan blive ved med at finde spiritus, jeg bare må eje -du kan tro jeg har et barskab! Men fint når vi holder fester...der er alt man skal bruge til alle mulige sjove drinks! Vi drikker ikke så tit men vi skal have fundet flasker frem til på lørdag og så have gang i drinksene...hi..hi....så kan det være vi ikke kommer så tidligt op søndag!

Nu har jeg så skrevet en helt roman igen, men svært at stoppe....

Vi skrives ved....og godnat-kram fra Lotte

Kommentar
Fra : lineaaenjensen

Dato : 23-06-07 10:53

Hej Line

....jeg må ærligt indrømme at jeg var ved at være lidt bekymret for dig, når nu jeg ved hvor grimt du har det! -men så tænkte jeg at det jo heller ikke behøves at være hver dag vi skriver...men det er nu så hyggeligt med lidt tøse-snak...

Hvor må det have været en skrækkelig oplevelse at sidde og trække tråd ud af maven...hvad i alverden sagde lægerne til det! Har du taget et billede som dokumentation, hvis der skulle blive noget efterfølgende. Det er altid en god idé, husk det! Håber det går fremad med såret og betændelsen er ved at gå væk.

Ærgerligt, du ikke kunne blive til den grill-fest.....det er altid øv, at skulle gå hjem før tid!

Vi var jo 6 piger, som diskuterede det her "problem" med telefon-kiggeri....vi var 3 mod 3 -så du kan tro diskussionen gik højt, så på et tidspunkt måtte jeg bare sætte punktum og sige at nu skulle vi snakke om noget andet, ellers tror jeg ikke vi var blevet færdig endnu..hi....hi.. Men lidt sjovt, for det var vidt forskellige synspunkter og tips alle 6 havde! Jeg har altså endnu ikke haft mulighed for at kigge i kærestens mobil -men jeg har taget den beslutning at jeg gør det en dag!

I er da langt med at planlægge bryllup....og det lyder da til at blive en rigtig "hygger-fest"! -det burde da bare være Mikael der skulle komme "på den hvide hest", ikke?
Fint at I har fundet en smykke-designer...super spændende -I har måske allerede aftalt en dato for den store begivenhed (har I en mærkedag, der passer til en forlovelse) Jeg blev forlovet med min eks på vores 1 års dag...så var det nemt at huske og en særlig dag.

Spændende med en special-syet kjole også....jeg syr meget selv og har også lavet flere kjoler -2 i år til de her gymnasie-baller, som er blevet så populære! Ellers syr jeg mest til mig selv og boligen, gardiner og sådan noget.

Lige i tiden har jeg gang i en slankekur, i håb om at tabe nogle kilo....uha, det er hårdt slid! Jeg tabte hurtigt 5 kilo, men nu er vægten ligesom gået i stå.... Jeg er rimelig høj, men kraftigt bygget med en lidt bred bagdel...så jeg bliver aldrig helt tynd, men 5-10 kilo mere ned i vægt, så vil jeg være glad. -det er bare ikke nemt, når min kæreste kan spise hvad han har lyst til uden at han tager på i vægt! Men når jeg har sat mig for det, kan jeg nemt sige nej tak til kage og søde sager.

Vi har lige set vejr-udsigt og sikken en våd weekend, det ser ud til at blive! Nu er vi ellers nogle stykker, der skulle hygge os lørdag aften til Sankt Hans. Vi havde tænkt på at grille, men nu må jeg vist i køkkenet og dække pænt op i stuen. Har I planer for Sankt Hans? Vi gør ikke sådan noget med bål, heks osv. men vores hygge-aften drejer sig bare om at være sammen med nogle venner, god mad og rødvin, hygge-snak og lidt drinks og snacks..

Har I før rejst med Øster Lindet...? Har ikke hørt om dem før og personligt er jeg skeptisk med små rejse-selskaber. man hører jo historier om nogle der må dreje nøglen og så er det surt hvis man har betalt og ikke kan komme på den ferie man har glædet sig til så længe. Jeg er nok mest til de sikre store selskaber...sidst var det Spies og må sige at det var rent luksus, men én ting er sikkert! Næste gang sørger vi selv for kørsel til og fra lufthavn og hotel...de der "hjerne-løse" guider der 35 gange fortæller hvilket fly man skal med hjem og hvor koldt der er hjemme i Danmark...jeg kan bare ikke klare det!

Ja, det er lidt surt, at vi ikke får ferie sammen -men så må vi tage en enkelt uge sammen senere på året -og så rejse til udlandet! Jeg slapper også bedst af når man er så langt væk og telefonen er slukket.

Ha...ha....skal i til Tyskland efter sodavand, øl og spiritus! Det er lidt mærkelig så vilde vi danskere bliver, når vi kommer derned! Jeg plejer at være ved grænsen ca. 1 gang om året -mærkeligt at jeg kan blive ved med at finde spiritus, jeg bare må eje -du kan tro jeg har et barskab! Men fint når vi holder fester...der er alt man skal bruge til alle mulige sjove drinks! Vi drikker ikke så tit men vi skal have fundet flasker frem til på lørdag og så have gang i drinksene...hi..hi....så kan det være vi ikke kommer så tidligt op søndag!

Nu har jeg så skrevet en helt roman igen, men svært at stoppe....

Vi skrives ved....og godnat-kram fra Lotte

hej hej lotte

undskyld jeg først svarer i dag men har været meget dårlig og har lagt på hjørring sygehus et par dage, er lige kommet hjem her kl 10.. jeg synes det er rigtig hyggeligt at skrive med dig, så har jeg noget jeg skal ordne inden jeg går igang med noget andet, er altid spændt på hvad det står, eller om der er kommet andre mails...

nej jeg var jo så dum ikke at tage billeder af det da jeg trak den ud, det tænker man først på bag efter, men lægerne sagde ikke andet end det er hvad der kan sker... fedt nok... men sygeplejsken gør sit arbejde godt, det er godt jeg ikke selv skal rense det hver dag, for så blev det ikke gjort det gør helvedes ondt...

jeg har lige tjekke min kærestes telefon kan ikke lade være det er blevet en rutine sag, man er altid bange for man finder noget man ikke skulle have set. min telefon lige frit fremme hele tiden så han kan brugen den og kigge i den for jeg har ikke noget at skjule...

nej vi har ikke valgt nogen dato endnu, nu skal vi lige først se ringene og sådan noget, men det er noget spændene...

du er noget hånde hvis du selv syer gardiner og sådan noget, der vender mine hænder helt forkert, jeg har så også en i familien der er syersk så jeg går bare til hende hver gang...

åh slankekure jeg har snart prøvet samtelige kurer det findes men kommer aldrig langt i dem for man skal kunne dyrke motion hver dag og det kan jég ikke hver dag, jeg har nu tænkt på at starte på weight wather med point og se om det er noget... men det er svært når man går hjemme for man får nemt lyst til søde sager.....
jeg er også lidt rund, men jeg er kraftig af bygning og 176 høj så jeg kan heller ikke ligne en slank model hvis man gerne ville, det ville se forkert ud... har du nogle gode sommer opskrifter til grillen som er fedtfattig???

der regner ikke her oppe lige nu men det kommer nok, vi skal sidde sammen med nogle venner og spise og de skal så til bål senere og der tager vi så til marked i lyngså, det er den by jeg voksede op i der er marked og der kommer allle dem man gik i skole med og sådan noget....'

østerlindet er et stort rejseselskab, det er mærkeligt du ikke har hørt om det.. vi rejste med tjereborg sidste år, det gør vi så ikke igen, ingenting var som vi havde bestilt hjemme fra og betalt ekstra for og sådan var det hele vejen igennem...vi betalte hjemme fra til nogle udflugter men det kom vi aldrig på og vi fik ikke pengene tilbage og vi havde bestilt lejelighed for så skulle vi ikke op til noget bestemt tidspunkt og kunne selv lave morgenmad, men nej nej det havde de glemt at bestille til os og sådan var det hele vejen igénnem, men det blev da en god ferie alligevel, men det er træls når man har bestilt alt hjemme fra og får ikke engang halvdelen...
ja vi slapper også bedst af når vi er væk og ingen telefon der ringer og sådan noget, man er helt sig selv og bestemmer selv hvornår man vil op...

ja vi dansker kan godt lide at kører til grænsen, men det er ikke så billigt igen men turer er hyggelig, og man ser noget på vejen vi plejer at lave en hygge dag ud af det og smørre madpakke og tager med... jeg skal bare have nogle cola light og mikael vin og sprut, men det er hyggeligt at kører rundt til de forskellige butikker der nede og handle ind(VI KVINDER ELSKER AT HANDLE)

nå jeg vil slutte, men håber i får en dejlig sankt hans aften, nu ikke drikke for meget... hygge knus line

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 23-06-07 17:44

Hejsa Line

Jeg har lige et øjeblik, inden gæsterne kommer...alt er klar og parat!
For jeg vil lige nå at ønske jer "en rigtig god Sankt Hans" også, og her er så en lille joke:
Mænd har også været hekse engang....Bare synd at skaftet knækkede så højt oppe!

Skrækkeligt at du igen måtte den vej af sygehuset...var det pga. det med den tråd i maven, eller var du bare ellers blevet overmandet af smerterne? Så må du være kommet afsted torsdag, eller...? Håber din familie og Mikael er søde til at besøge dig, for det er så kedeligt på et sygehus, så det hjælper altid med selskab...og så et par sladder-blade! Fandt lægerne ud af noget med dig den her gang?

Du skrev du lige havde kigget i din kærestes mobil...jeg har ikke selv haft mulighed endnu! -jeg har det ligesom dig...min telefon ligger også altid fremme!

Jeg har altid interesseret mig for håndarbejde og sådan...jeg strikker også meget (ikke svære ting) men gerne tørklæder og sjaler, men kun til mig selv!

Min slakekur går faktisk rigtig godt.....ja, det er ikke en kur i den forstand! Jeg er bare holdt op med at spise så meget og tænke over det man sagtens kan undvære, såsom kage, slik, chips og sodavand! -og der skal ikke så meget til..allerede kan jeg godt mærke at bukserne ikke strammer så meget, så det går faktisk fint! Jeg er heller ikke god til at motionere, det bliver allerhøjest til en gåtur.... Min højde er omkring de 174cm og jeg vejer 93 kg, så nu har jeg tabt 6 kg! Jeg tog en beslutning om at jeg bare ikke vil veje over 100 kg, det var dét der satte mig igang.
Grill-opskrifter....jeg skal prøve til næste gang vi skrives ved!

Når jeg rejser vil jeg også helst have lejlighed...så man kan stå op når man har lyst og så gerne en terasse...så kan man sidde derude og nyde morgen-kaffen i ro og mag og ligge planer for dagen!

Kan I have en rigtig hyggelig aften...og vi skrives ved, for jeg ved at der ikke er nogen af os 2, der ryger med bålet i aften (vi er jo slet ingen hekse...)

Hilsen Lotte

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 25-06-07 13:02

Hejsa igen, Line

Vi havde en rigtig hyggelig og faktisk stille og rolig Sankt Hans aften...! Håber også det gik godt hos Jer.

Det eneste jeg ville lige nu var bare at ønske dig held og lykke med dit besøg i morgen på sygehuset. Bare nu lægerne har en plan for dit videre forløb....

Så du jeg skrev Sankt Hans aften...jeg havde lige tid, inden gæsterne kom! -skønt med gæster og de havde bare sådan et par flotte buketter med. -Jeg elsker at få blomster!

Hilsen Lotte

Kommentar
Fra : lineaaenjensen

Dato : 27-06-07 09:20

hejsa lotte pigen
jeg røg heller ikke med bålet og kunne se du også slap.

undskyld jeg ikke lige har fået dig svaret. god joke , jeg var lige ved at tjekke om det nu er rigtig at den er knækken af så langt oppe...

jeg blev overmandet af mine smerter og når jeg får så skrækkelig ondt besvimmer jeg nogle gange, og det tør min kæreste ikke.. min familie og mikaels familie er rigtig søde til at besøge mig, det er faktisk sådan jeg bliver nød til at sige jeg gerne vil have lidt ro, til at koble af og sove lidt, man er meget træt når man får alt det medicin.

jo jeg kiggede i min kærestes telefon og fandt et par nummere som jeg lige skal have tjekke op om. du skal bare gøre det en dag du har tid ikke noget med at haste for så kan ser man ikke det hele alligevel.

åh bare jeg var så handy som dig, jeg kan ikke engang finde ud af at strikke eller hækkle. jeg skal også have fundet mig en hobby jeg kan lave når jeg sidder her hjemme hver dag.

wow tillykke med det flotte vægttab, det er også bare om at sige til sig selv at man nok kan, men jeg har svært ved det når jeg går hjemme man skal gumle på et eller andet. jeg tror jeg vil begynde hos weight watcher igen og kun mig ikke noget med at slæbe andre med som jeg kender for det har jeg prøvet og de springer fra og hvem skal så motivere en. så nu bliver det en ene kamp hvis jeg starter. og så kan jeg også gøre som jeg vil angående motion...

ja jeg vil også helst i lejlighed for der er man sin egen herre og kan drikke morgen kaffe så lange man vil og snakke om hvad man har lavet og hvad men gerne vil...

vi havde ellers en rigtig hyggelig sankt hans aften, med masser af hygge, det endte med mikael blev så fuld jeg måtte slæbe ham ud i bilen for at få ham med hjem, men han var også meget gode venner med toilettet da vi kom hjem (hehe) og han stod først op søndag aften kl 18,30 så han var rigtig dårlig. jeg tænkte kun godt det ikke var mig... havde i en hyggelig aften? blev i så fulde når i skulle prøve det hele i bar skabet?

ja mit besøg på sygerhuset igår gik nogenlunde, jeg bliver henvist til en anden gyn på et andet sygehus for at få en anden vudering og så bliver jeg henvist til en kb´vindelig specialist med underlivs smerter så nu venter jeg bare på et brev fra dem af, så jeg er noget spændt... jeg er nemlog ved at være godt træt af at gå hjemme også pga af det økonomiske. nu kan jeg i det mindste se frem til jeg snart bliver 25 og får lidt mere i kontanthjælp..

nå vil slutte snakkes ved ven hej hej

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 29-06-07 15:21

Hej Line.... juhuuu, nu er det weekend!

Skrækkeligt at du får så ondt at du besvimer...jeg kan godt forstå din familie og kæreste ikke bryder sig om det -man ved jo aldrig hvad der kan ske! Håber virkelig du passer godt på dig selv....

Har du fået tjekket op på de numre i hans telefon? Jeg fik faktisk kigget i min kærestes telefon i går aftes...jeg skulle lige låne hans bil, og der var hans telefon ude, så da jeg var kørt afsted, fandt jeg et sted jeg kunne holde stille og så havde jeg tilfældigvis en kuglepen i tasken og så skrev jeg nogle af numrene ned...på dem jeg ikke lige kendte, altså! Han havde ingen mærkelige smsér, men de garvede "tøser" indenfor dette område, siger jo også at det ikk er der man skal finde noget, for de kan jo bare slettes nemt! Så nu vil jeg lige tage mod til mig og så sætte min mobil på anonym, så den ikke viser mit nummer og så ringe til de her 6 mistænkelige numre...så må vi se hvad der sker!

Har du gået til WeihtWatcher...? Hvorfor stoppede du? -jeg har selv læst meget om det inde på nettet, men jeg er ikke så gode venner med det der at man skal et sted hen og vejes og tjekkes op om hele tiden...jeg vil helst ikke være forpligtet på den måde, nej, så er det bedre selv at bestemme tempoet synes jeg! -men det går faktisk godt med min kur...og synes slet ikke det er svært at sige nej til søde sager...har også vænnet mig til tanken at det er bedre at smide lidt aftensmad ud, end at man absolut skal spise op! Hvor mange kilo kunne du godt tænke dig at tabe? -jeg har et langsigtet mål at jeg gerne vil ned på 80-85 kilo....men der er laaaang vej, det ved jeg godt.

Skrækkeligt at du havde en så syg kæreste efter Sankt Hans aften...var det ikke noget med I var til marked..du skulle ned og snakke med en masse gamle skolekammerater. Mødte du nogen af dem..? Vores Sankt Hans aften forløb rigtig hyggeligt, og jeg synes da også nok vi fik blandet nogle vilde drinks, men vi blev ikke sådan syge af det! Måske er vi blevet klogere med årene og forstår at nyde det lidt mere...vi skulle jo også snakke og vi var også allesammen ude og gå en tur i løbet af aftenen. Ellers havde jeg jo lavet lidt god mad.....og så fik vi kaffe (irsk) ..guf..guf...

Det er da positivt at dit besøg på sygehuset endte med at du blev henvist til et andet sted...de kan jo ikke hjælpe dig alligevel. Så må du bare håbe på at den nye kvindelige specialist kan finde en årsag til dine smerter. Det er jo hørt før at det kan hjælpe, når andre kommer til at se på tingene med nye "friske øjne og bedre viden". Jeg krydser fingre for dig....og håber du skriver når du ved mere!

Hvad skal I lave i weekenden? Når jeg er færdig med at skrive til dig her vil jeg lige svinge støv-kluden og så gøre badeværelse rent og så hente en buket blomster ude i haven! Det er så skønt at kunne holde weekend i et rent hjem. I morgen aften skal vi ud til nogle venner, bare sådan lidt hygge og søndag skal der bare slappes af, måske en tur i haven hvis vejret ellers vil, den trænger til en kærlig hånd ovenpå al den her vilde regn.... og så kan det jo være mine forældre kigger forbi, det gør de sommetider om søndagen til eftermiddagskaffe, men det er så også det...de er heldigvis søde til ikke at blive hængende for længe (sådan at vi også skal til at gi´ aftensmad) -det er ikke ondt ment, sådan må du ikke forstå det, men sommetider kan det godt være en belastning hvis folk ikke forstår at komme på besøg og så tage hjem igen.

Weekend-krammer fra Lotte

Kommentar
Fra : lineaaenjensen

Dato : 02-07-07 17:12

Hej Line.... juhuuu, nu er det weekend!

Skrækkeligt at du får så ondt at du besvimer...jeg kan godt forstå din familie og kæreste ikke bryder sig om det -man ved jo aldrig hvad der kan ske! Håber virkelig du passer godt på dig selv....

Har du fået tjekket op på de numre i hans telefon? Jeg fik faktisk kigget i min kærestes telefon i går aftes...jeg skulle lige låne hans bil, og der var hans telefon ude, så da jeg var kørt afsted, fandt jeg et sted jeg kunne holde stille og så havde jeg tilfældigvis en kuglepen i tasken og så skrev jeg nogle af numrene ned...på dem jeg ikke lige kendte, altså! Han havde ingen mærkelige smsér, men de garvede "tøser" indenfor dette område, siger jo også at det ikk er der man skal finde noget, for de kan jo bare slettes nemt! Så nu vil jeg lige tage mod til mig og så sætte min mobil på anonym, så den ikke viser mit nummer og så ringe til de her 6 mistænkelige numre...så må vi se hvad der sker!

Har du gået til WeihtWatcher...? Hvorfor stoppede du? -jeg har selv læst meget om det inde på nettet, men jeg er ikke så gode venner med det der at man skal et sted hen og vejes og tjekkes op om hele tiden...jeg vil helst ikke være forpligtet på den måde, nej, så er det bedre selv at bestemme tempoet synes jeg! -men det går faktisk godt med min kur...og synes slet ikke det er svært at sige nej til søde sager...har også vænnet mig til tanken at det er bedre at smide lidt aftensmad ud, end at man absolut skal spise op! Hvor mange kilo kunne du godt tænke dig at tabe? -jeg har et langsigtet mål at jeg gerne vil ned på 80-85 kilo....men der er laaaang vej, det ved jeg godt.

Skrækkeligt at du havde en så syg kæreste efter Sankt Hans aften...var det ikke noget med I var til marked..du skulle ned og snakke med en masse gamle skolekammerater. Mødte du nogen af dem..? Vores Sankt Hans aften forløb rigtig hyggeligt, og jeg synes da også nok vi fik blandet nogle vilde drinks, men vi blev ikke sådan syge af det! Måske er vi blevet klogere med årene og forstår at nyde det lidt mere...vi skulle jo også snakke og vi var også allesammen ude og gå en tur i løbet af aftenen. Ellers havde jeg jo lavet lidt god mad.....og så fik vi kaffe (irsk) ..guf..guf...

Det er da positivt at dit besøg på sygehuset endte med at du blev henvist til et andet sted...de kan jo ikke hjælpe dig alligevel. Så må du bare håbe på at den nye kvindelige specialist kan finde en årsag til dine smerter. Det er jo hørt før at det kan hjælpe, når andre kommer til at se på tingene med nye "friske øjne og bedre viden". Jeg krydser fingre for dig....og håber du skriver når du ved mere!

Hvad skal I lave i weekenden? Når jeg er færdig med at skrive til dig her vil jeg lige svinge støv-kluden og så gøre badeværelse rent og så hente en buket blomster ude i haven! Det er så skønt at kunne holde weekend i et rent hjem. I morgen aften skal vi ud til nogle venner, bare sådan lidt hygge og søndag skal der bare slappes af, måske en tur i haven hvis vejret ellers vil, den trænger til en kærlig hånd ovenpå al den her vilde regn.... og så kan det jo være mine forældre kigger forbi, det gør de sommetider om søndagen til eftermiddagskaffe, men det er så også det...de er heldigvis søde til ikke at blive hængende for længe (sådan at vi også skal til at gi´ aftensmad) -det er ikke ondt ment, sådan må du ikke forstå det, men sommetider kan det godt være en belastning hvis folk ikke forstår at komme på besøg og så tage hjem igen.

Weekend-krammer fra Lotte

hej hej lotte pigen
hård weekend???
vi var i fårup sommerland hele lørdagen med mikaels famile, virkelig hyggelig dag, men kan godt være noget hårdt at skulle gå op af hans søskene hele dagen, men vi havde heligvis vejret med os, tog hjemme fra kl 09,00 om morgen og var først hejmme igen kl 22,30 så det var en lang dag..

jeg har også tjekket op om min kærestes telefon og fandt et par nummere som jeg ikke lige kendte, så jeg skrev dem ned og tjekkede dem inde på de gule sider og de to jeg ikke kunne slå op der inde lavede jeg anonymt nummer ved at trykke *31*. så prøv dette, men tjek lige først med din hjemme telefon ved at trykke *31* og ringe hjem til og så se om den ikke godt nok viser hemmeligt.

ja jeg gik hos weight watcher men stoppede for jeg lå på sygehuset om mange gange kunne jeg ikke komme til de møder, men har tænkt meget over at starte igen. jeg taber mig bedst når jeg har en der holder øje med mig for så kan man ikke så godt snyde.. jeg vejer nu selv 91 kg og vil gerne ned på 80 kg men der er lang vej når man ikke rigtig kan dyrke motion.. jeg smider gerne aftensmad ud for man behøver ikka altid at spise helt op når maven føles fuld, man har gerne en tendens til at spise for meget også hvis det smager godt...

ja jeg havde en meget syg kæreste men han må vel tage ved lærer. han havde så også blandede øl, vin, smirnof ice, sorte svin og morgan rom sammen så det skulle gå galt HEHE.. jo jeg mødte en masse af mine gamle klasse kammerater det henne så det var rigtig hyggelig, og så også når man var sammen med alle sine venner... lyder til i havde en rigtig hyggelig aften, jeg elsker bare at invitere venner og bare hygge over mad, vin , ost og såsan noget...

vi skal jo til at lave bålplads her når mikael får ferie så der får vi nok også nogle hyggelige timer omkring, det skal i hvert fald indvies... mårske når vi det inden jeg holder fødselsdag???

jeg kender godt det med forældre kommer på kaffe og bliver gerne hængene og så man bliver nød til at spørge om de vil spise med, det kan godt være noget af en belastning når man bare gerne vil være lidt alene og hygge...

når nu kommer mikael hejm så nu vil jeg til at bage pølsehorn, noget let men godt en gang imellem.. vi snakkes caio...

Kommentar
Fra : lineaaenjensen

Dato : 07-07-07 10:08

hej hej lotte pigen

hvad så hvad går du og laver??? længe siden jeg har hørt fra dig, er der sket noget?

vi var til min onkels 25 års jubilærum igår, hold da op sådan en fest er kedelig, men selvfølgelig skal han da fejers.. han fik også vildt mange gaver, og penge jeg tror han nævnte han havde fået 42 tusin kr i penge gaver, vild mon han ikke invitere på ferie????

i aften skal vi i byen, ned til nogle venner og spise og hygge måske ender vi i byen??? og i morgen skal vi ud og hjælpe mikaels ældste bror i haven da han lige har haft en blodprop, så han har nogle buske og træer der skal op, så mikael tager bare vores mini graver n´med der ud så tager det ingen tid, og så skal vi også spise der ude.... dejligt med en weekend hvor man er fri for at lave mad, det kan godt blive noget træls at lave mad hver dag...

skal i noget spændene i weekenden???
har du fået tjekket din kærestes telefon? jeg er bange for mikale har fundet ud af jeg tjekker hans telefon for den sidst uge har han laden den ligge i bilen og ladet op, men der er ingen nummere jeg ikke kender, og han er ikke god til at huske nummere...

nå bare en kort besked fra mig jeg er ved at gøre lidt rent, og vaske tøj... '
mange hilsner Line

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 08-07-07 10:03

Hej Line.....ja, undskyld jeg ikke har skrevet længe, men der er faktisk sket noget!

Min bedste veninde...hendes mor fik en blodprop natten til mandag, så jeg har passet deres lille Emil på 2 år alle aftener i denne uge! -Det er svært for hende at have omsorg både for sådan et lille barn, samtidig med omsorg og bekymring for hendes mor og famile (sådan en lille fyr kan skam godt mærke at der er sket noget med Mormor) Så jeg har rakt hånden ud for at hjælpe...det er heller ikke sjovt for nogen parter at den lille dreng skal trækkes med på sygehuset! I dag har jeg så "fri" -de ville selv holde sygehus-fri i dag og hygge lidt med deres egen dreng.

-Men ØV! Det er stadig vådt udenfor, men så er der jo rengøring og tøjvask, for det er slet ikke blevet til noget i den her uge! Godt jeg har en tørretumbler og go´ musik i radioen, så går det hele meget nemmere...ha....ha....

Hold da op....du har nok rigtig hygget i "familiens selskab" på det sidste. Først Fårup Sommerland og så et Jubilæum -ja....ja...jeg foretrækker nok sommerlandet..ha...ha... Jeg har faktisk været der engang for mange år siden (men jeg vil helst kigge på -er ikke meget for rutsjebaner og sådan noget -puha)!

Håber I hyggede jer i går...blev han nu fuld igen, den gode mand, så du måtte slæbe ham ind i huset...ha...ha? Det kan også være han er blevet klogere siden sidst.
Rent luksus med weekend uden selv at skulle lave aftensmad...det er bare skønt! Vi bruger sommetider at tage ud og spise sådan en lørdag aften...det er skønt at komme hjemmefra og blive kræset lidt for af andre..og ikke selv skal sørge for madlavning og opvask.

Jeg har afprøvet det der med at ringe anonymt og jeg har faktisk en lille mistanke (Ups! Det er faktisk én han har kærestes lidt med for nogle år siden) -men nu må jeg bare være lidt vågen og observere om der ellers er nogle mistænkelige ting! Kunne faktisk godt finde på at cirkulere lidt forbi omkring der hvor hun bor...for at se om han måske er forbi der nogle gange! Han har selv været ærlig at fortælle han har besøgt hende! Hun skulle bruge et telefonnr. på én af hans venner eller sådan noget...skal han absolut forbi og give hende det?

Du skriver at din fyr har en mistanke om dit telefon-tjekkeri...har han sagt noget til dig? -jeg indrømmer, det er da lidt mystisk at han pludselig er begyndt at lade telefonen op kun i bilen...har han den aldrig med inde?

Og så er det også sket lidt mere i mit liv......jeg har været en sur kælling! -jeg kom til at sige min mening om at min kæreste meget, meget lidt hjælper til med det daglige arbejde.....når han har spist lader han bare tallerken stå på bordet og angriber sofaen. Hvis så vi har fået kaffe ved sofabordet om aftenen, så rejser han sig og tager sit eget krus med ud i køkkenet...kun på bordet, aldrig helt ned i opvaskemaskinen...og han kunne aldrig drømme om også at tage mit krus med, til trods for at jeg sikkert havde begge krus med ind i stuen...sammen med thermokanden, som jeg så også skal tage med ud! -Så hans vasketøj...det kommer aldrig ned i nærheden af vasketøjskurven i bryggerset...nej det ligger i en dynge i soveværelset! -nu er jeg bare kommet til et punkt hvor jeg ikke vil gå og servicere ham..der må lige komme "andre boller på suppen"...men tror nu nok han blev noget sur da jeg angreb ham! (han har faktisk valgt at blive hjemme hos sig selv 2 aftener i denne uge....ved ikke om det var fordi jeg havde Emil, eller han var blevet sur...eller om det nu er hende der jeg har mistanke om...hmm) Vi får se!

Håber det snart bliver godt vejr....det håber du vel også, så I kan få lavet den der bålplads! -Jeg håber det holder tørvejr i dag, når I nu skal ud og være have-hjælpere....

Vi skrives ved....krammer fra Lotte

Kommentar
Fra : lineaaenjensen

Dato : 09-07-07 10:11

Hej Line.....ja, undskyld jeg ikke har skrevet længe, men der er faktisk sket noget!

Min bedste veninde...hendes mor fik en blodprop natten til mandag, så jeg har passet deres lille Emil på 2 år alle aftener i denne uge! -Det er svært for hende at have omsorg både for sådan et lille barn, samtidig med omsorg og bekymring for hendes mor og famile (sådan en lille fyr kan skam godt mærke at der er sket noget med Mormor) Så jeg har rakt hånden ud for at hjælpe...det er heller ikke sjovt for nogen parter at den lille dreng skal trækkes med på sygehuset! I dag har jeg så "fri" -de ville selv holde sygehus-fri i dag og hygge lidt med deres egen dreng.

-Men ØV! Det er stadig vådt udenfor, men så er der jo rengøring og tøjvask, for det er slet ikke blevet til noget i den her uge! Godt jeg har en tørretumbler og go´ musik i radioen, så går det hele meget nemmere...ha....ha....

Hold da op....du har nok rigtig hygget i "familiens selskab" på det sidste. Først Fårup Sommerland og så et Jubilæum -ja....ja...jeg foretrækker nok sommerlandet..ha...ha... Jeg har faktisk været der engang for mange år siden (men jeg vil helst kigge på -er ikke meget for rutsjebaner og sådan noget -puha)!

Håber I hyggede jer i går...blev han nu fuld igen, den gode mand, så du måtte slæbe ham ind i huset...ha...ha? Det kan også være han er blevet klogere siden sidst.
Rent luksus med weekend uden selv at skulle lave aftensmad...det er bare skønt! Vi bruger sommetider at tage ud og spise sådan en lørdag aften...det er skønt at komme hjemmefra og blive kræset lidt for af andre..og ikke selv skal sørge for madlavning og opvask.

Jeg har afprøvet det der med at ringe anonymt og jeg har faktisk en lille mistanke (Ups! Det er faktisk én han har kærestes lidt med for nogle år siden) -men nu må jeg bare være lidt vågen og observere om der ellers er nogle mistænkelige ting! Kunne faktisk godt finde på at cirkulere lidt forbi omkring der hvor hun bor...for at se om han måske er forbi der nogle gange! Han har selv været ærlig at fortælle han har besøgt hende! Hun skulle bruge et telefonnr. på én af hans venner eller sådan noget...skal han absolut forbi og give hende det?

Du skriver at din fyr har en mistanke om dit telefon-tjekkeri...har han sagt noget til dig? -jeg indrømmer, det er da lidt mystisk at han pludselig er begyndt at lade telefonen op kun i bilen...har han den aldrig med inde?

Og så er det også sket lidt mere i mit liv......jeg har været en sur kælling! -jeg kom til at sige min mening om at min kæreste meget, meget lidt hjælper til med det daglige arbejde.....når han har spist lader han bare tallerken stå på bordet og angriber sofaen. Hvis så vi har fået kaffe ved sofabordet om aftenen, så rejser han sig og tager sit eget krus med ud i køkkenet...kun på bordet, aldrig helt ned i opvaskemaskinen...og han kunne aldrig drømme om også at tage mit krus med, til trods for at jeg sikkert havde begge krus med ind i stuen...sammen med thermokanden, som jeg så også skal tage med ud! -Så hans vasketøj...det kommer aldrig ned i nærheden af vasketøjskurven i bryggerset...nej det ligger i en dynge i soveværelset! -nu er jeg bare kommet til et punkt hvor jeg ikke vil gå og servicere ham..der må lige komme "andre boller på suppen"...men tror nu nok han blev noget sur da jeg angreb ham! (han har faktisk valgt at blive hjemme hos sig selv 2 aftener i denne uge....ved ikke om det var fordi jeg havde Emil, eller han var blevet sur...eller om det nu er hende der jeg har mistanke om...hmm) Vi får se!

Håber det snart bliver godt vejr....det håber du vel også, så I kan få lavet den der bålplads! -Jeg håber det holder tørvejr i dag, når I nu skal ud og være have-hjælpere....

Vi skrives ved....krammer fra Lotte

hej hej lotte pigen

nej hvor er det skrækkeligt kan godt forstå du ikke har haft tid til at svarer mig... har hun det bedre eller er hun stadig meget dårlig? det er godt man har en hjælpene hånd i nærheden når man behøver det, det er også dejligt for din veninde at vide det, også at han ikke skal slæbes med på sygehuset for han forstår ikke at mormor ligger der og ikke kan lege....

ja jeg har også tørretumbler så den bliver brugt flittigt i denne tid...
ja vi har været i familiens skød her de sidste par uger, nu er det så også nok har brug for en pause, for jeg skal hver gang besvarer 100 af spørgsmål angående mit helbred....

ja vi tage meget gerne ud og spiser for jeg kan mange gange nok blive træt af at lave mad hver dag og gider bare gerne holde fri lørdag aften og bare hygge...

okey fint du ringede anonymt men stadig lidt træls at det så lige var hende der svarede, men det er så godt han har været ærlig over for dig og fortælle dig at han har været hos hende. men synes det er noget mærkeligt at man skal forbi og aflevere det nummmer...
min kæreste plejer altid at lade sin telefon op inden for i køkkenet men her på det sidste har den lagt i bilen, han siger det er fordi den lader op når han kører hjem af fra arbejde og så glemmer den......, men jeg ved ikke rigtig for han er så beskyttende over den jeg kan faktisk ikke engang låne den hvis jeg ha glemt min egen.... så jeg ved faktisk ikke hvad jeg så skal prøve.????

ikke for at være tvær men her på det sidste har han også været meget efter mig angående jeg ikke rigtig tjener nogle penge og det er ham der skal lave alt arbejdet.... jeg må nu sige i fredags fik jeg bare nok og ringede på et par lejeligheder, for det er da hårdt at hører på det, for man har jo ikke selv valgt at blive syg... og så sagde han at jeg aldrig sagde noget til min sagsbehandler angående hvordan det står til økonomisk og ikke klagede nok på sygehuset, jamen hver gang han siger han tager med og vil prøve at snakke med dem kommer han aldrig med han har ikke engang været med....

åh det med kaffekoppen og tøjet ved siden af senge det kender jeg alt for godt og med tallerknen den kun sættes ved siden af opvaskemaskinen det kan drive en til vanvid... jeg har også prøvet at angribe mikael med det han blev også sur.... men tror måske også din kæreste skal have lidt tid til at tænke over hvad du faktisk sagde (det trænger mange gange noget langsom ind hos dem) men også at i plejer at være alene og nu passer du emil, så er det jo ikke ham det drejer sig om...

jeg har faktisk tænkt på min mikael skulle prøve at gå hjemme og være dårlig og have ondt, og så gøre rent rydde op, vaske tøj, lave aftens mad, handle ind og alt sådan noget vi laver i vores hverdag.... mikael rører aldrig en finger indenfor, men han er så sød at gøre det uden for. men jeg er så træt af at hører på han brokker sig over jeg ikke tjener noger så jeg tror jeg vil skrive en regning til ham for det jeg laver hjemme hver dag.... prøv at tænk hvis han boede alene hvordan det så ville se ud... nå han altid arbejder... i lørdags tog han afsted kl 8 om morgen og kom hjem kl 17,30 og vi skúlle være i byen kl 18 så skal jeg også have det hele klar til han kommer hjem og penge er ikke alt...

vi snakkes krammer Line

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 09-07-07 17:12

Hejsa Line

Ja, det er faktisk ikke så godt med min venindes mor.....hun er stadig på sygehuset og er noget ustabil. Hun døjer lige nu med det de kalder hjertekramper! -og havde altså haft en lille blodprop, men heldigvis passer de godt på hende på sygehuset, hvor hun konstant er under overvågning...

Lille Emil kommer her igen i aften en lille tur.....jeg glæder mig! (bare han var min egen, det lille nummer)

Jeg kan godt forstå at du bliver træt af at være sammen med familien, især hvis de ALTID skal spørge om din sygdom....som du jo faktisk heller ikke er klogere på, på nuværende tidspunkt...og hvad skal man så sige, når de spørger -jeg kan godt forstå det må være anstrengende! Husk nu...hvis du trænger til at fortælle om noget, vil jeg gerne læse det (altså hvis og når du ved noget nyt)

Jeg håber min fyr er ærlig overfor mig.....men forstår stadig ikke helt, hvorfor han absolut skal "besøge" hende, men vi får se om der sker mere...nu er jeg ihvertfald mere opmærksom, på lige netop hende!

Det med telefoner er bare svært...min ligger altid fremme og alle kan hvis de har behov bruge den og alle kan se de billeder, smsér osv. jeg har i den -det er nok også derfor man nemt kan blive mistroisk...og jeg forstår dig udemærket at du synes det er mærkeligt, at din kæreste altid "glemmer" den i bilen...som jo så sikkert også altid er låst...hmmm...mystiskt. -og nej, jeg kan faktisk heller ikke lige komme på hvad du evt. kan prøve nu! Måske stole på at han har "rent mel i posen"???

Jeg er lidt rystet over at din kæreste aldrig har taget med dig, når du har været til møde hos sagsbehandleren og på sygehuset....han kan ikke være bekendt at klage over hvad du gør, hvis han aldrig har deltaget! -han kunne i det mindste prøve at deltage lidt....det er min mening. -og så burde han virkelig sætte pris på at du ordner hus, tøj, handler osv. i det omfang du kan...hvis nu I begge 2 havde været på arbejde, hvad så! havde han så også bare overladt alt det huslige til dig....? -det var lidt det jeg ville prøve at forklare min kæreste....at han ikke bare skal tro at jeg er hans opvarter...hvis nu man hjælper hinanden, kan man også nemt få mere tid sammen.... Ha..ha...ja, prøv lige at lave en regning og tag så 450,- kr. i timen, så bliver det dyrt for ham at få vasket hans underbuker og lavet aftensmad....hi..hi.... De kan bare lære lidt at sætte pris på os....vi varter dem jo op i hoved og r.. Og når så vi konfronterer dem med det og spørger om de ikke bare lige ville hjælpe lidt....så bliver de så sure! min fyr er stadig ikke tøet helt op endnu.....

Kunne du tænke dig at flytte for dig selv...? Det kan faktisk være en god mulighed, for enten finder man ud af at man ønsker fornyelse eller så finder man ud af at man bare ikke kan undvære hinanden..... Jeg har faktisk et vennepar, som netop lige er flyttet tilbage til hinanden efter næsten 1/2 år hver for sig -og de er mere lykkelige end nogensinde, ja, helt nyforelskede...men selvfølgelig kan man jo også finde ud af at "græsset faktisk er grønnere på den anden side" og så starte en helt ny tilværelse. Lidt må du jo have tænkt på det siden du har ringet på lejligheder...

120% rigtigt hvad du siger med at...penge er ikke alt!
-nej, det mest vigtige i livet er "ægte kærlighed, respekt og omsorg"

Jeg vil til at lave aftensmad.....til mig selv, for min fyr vil helst være hjemme hos sig selv, når Emil er her......hmmm...tænker jeg så! mon vi nogensinde får børn sammen, når han bare bliver væk fordi jeg skal passe Emil (og ikke ham....hi..hi...)!

Krammer fra Lotte.....

Forresten så er det super...at det igen er blevet tør-vejr og solen skinner!

Kommentar
Fra : lineaaenjensen

Dato : 10-07-07 16:45

hejsa lotte pigen

ked af at hører med din venindes mor ikke har det bedre, men godt hun bliver overvåget så kan de altid ser om der sker noget nyt, nu især når hun stadig har det der hjerte kramper....

kan godt forstå du glæder dig til at passe emil, det er altid dejligt at være barnepige, synes jeg i hvert fald og din veninde ved jo også han har det godt så kan hun bekymere sig om sin mor... mærkeligt at din kæreste ikke kommer når emil er der mon det er fordi han ikke bliver vartet op???? eller har han mon brug for at tænke lidt over det du sagde til ham???

min telefon ligger altid fremme hvis man skal ringe for mange af mikaels venner skriver til min om aftenen og jeg siger aldrig noget til han sidder og tjekker min talefon ud for jeg har rent mel i posen, men synes stadig det er noget mærkeligt med hans telefon...

ja jeg bliver også selv rystet når det er han begynde at skælde mig ud over sådanne nogle ting for han kunne faktisk bare tage med jeg har aldrig forbudt ham det.... men jeg ved også godt han har meget om ørene med at overtage sin fars firma.... jeg har faktisk i dag skrevet ned hvad jeg har lavet og hvor lang tid det har taget og tror jeg vil gøre det i et par dage og så hvis han begynder igen kan han få den stukket i snotten....

jeg elsker ham over alt på jorden man han kører mig ned når han siger sådan noget til mig, for man vælger jo ikke selv at blive syg... jeg har tænkt meget over at flytte og sådan noget men har svært ved at tage springet og sådan noget (kan ikke lige overskue det oven i alt det andet) men har man råd til at bo alene og sådan noget og kommer han krybene tilbage hvis nu eller nyder han jeg er væk???og man tænker jo også over man har været sammen i 7 år og jeg kunne ikke forstille mig at skulle på date igen....

mon ikke din fyr han kun er lidt tvær over det du sagde til ham med at varte op og sådan noget??? han kommer nok krybene tilbage snart... har du snakket med ham i telefonen???

nå jeg skal til at gøre klar til aftensmad vi snakkes ved...
Mange hilsner Line

p.s husk du også altid kan skrive hvis du trænget til at fortælle noget, og tak for du gider hører på min brokken....

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 10-07-07 21:51

Hej Line.... du behøver ikke at takke mig for at jeg gider høre på din brokken...Jeg brokker vist også lidt selv i denne tid! Mænd er jo ikke altid Guds gave til kvinden....

Jeg er helt alene i aften... men jeg har talt med ham i telefonen her i eftermiddag, men det endte såmænd med at jeg fik sagt noget forkert, så der var ingen positiv effekt der.

-Min venindes mor gør fremskridt....men jeg er ikke i tvivl om hun sætter stor pris på min hjælp med at være barnepige! Jeg fik en rigtig stor flot buket blomster igår, da de kom med Emil....

.....mht. mobiltelefonen...synes jeg du skal sige til ham at hvis han vil modtage sms´er så må det foregå på hans egen telefon, som han hurtigt kan hente ude i bilen! Hvad tror du så han siger?

-Jeg kan virkelig godt forstå at det påvirker dit humør...at han skælder dig sådan ud, men det kan jo måske godt have noget at gøre med at han også har nok at se til med arbejdet som du selv siger, men det burde altså ikke gå ud over dig..... -Det kan faktisk i bund og grund også være med til at forværre din sygdom! Selvfølgelig elsker du ham overalt på jorden...i har jo talt om børn og bryllup. Jeg har jo boet alene...og gør det jo faktisk stadig. Jeg har mit helt eget hus, min egen bil...men så har jeg heller ikke vildt meget at gøre med ellers! -man må ligesom skrue ned for forbrugsfesten -ikke så tit nyt tøj og ikke så dyrt -måske har man ikke lige råd til det der smarte nye ur osv. men bare følelsen af at kunne klare det, er en stor tilfredsstillelse. Og så må jeg nok indrømme at i den periode hvor jeg har været alene, har mine forældre været rigtig søde....kommet forbi med en flot tilplantet krukke til trappen, nyt tørrestativ til haven...ja, flere sådan små ting der varmer om hjertet!

-God idé med den der seddel...jeg kunne faktisk godt gøre det lidt efter. -hvis altså ham jeg burde hygge mig med i aften, på et tidspunkt tøer op og kommer tilbage? -for som sagt så har han jo de der punkter jeg har gjort klar for ham, mht. rengøring, tøjvask, indkøb.....

Hvis du overvejer det der med at komme lidt på afstand af ham, synes jeg faktisk at det er et godt tidspunkt at gøre det (måske ikke lige set med økonomiske briller) men ellers....du har tid til at blive dig selv, tænke over tingene, sørge for at dine veninder står bag dig og kan støtte dig og gøre dig glad...få dig til at grine osv. -Det kan godt være psykisk hårdt at gå og tænke på hvad han hele tiden brokker sig over at du ikke gør det godt nok over for læger og specialister og sagsbehandler. Du kan ende med at blive meget, meget mere selvstændig af at flytte lidt væk (ingen siger jo det skal være for evigt).....tænk på det!
Jeg ved godt at syv år er længe....og man har fælles venner og sviger-familie, og jeg kan kun sige at jeg havde det lige nøjagtigt ligesådan inden jeg brød med min ex. Jeg syntes ikke jeg kunne overskue alle konsekvenserne...også alle de ting man har sammen. Jeg vil bare sige at det slet ikke er så svært som man forestiller sig indeni sit lille hoved....og jeg kom igennem det. Det var hårdt, meget hårdt i starten, men det blev hele tiden mere og mere positivt som jeg kom på afstand af det....

Fortalte jeg dig at jeg faktisk tog min ex på fersk gerning sammen med en anden! Jeg havde sagt til ham at jeg skulle ned til nogen den aften.....det var så en "lille hvid løgn"! -En time efter jeg var kørt afsted kørte jeg hjem forbi igen og der var så kommet hende her, som jeg kendte (hendes bil holdt ovenikøbet i indkørslen -hvor dum har man lov til at være)....jeg vidste bare ikke rigtigt hvordan jeg skulle reagere, for jeg var jo heller ikke sikker på at de havde noget kørende!

Det var vinter dengang og mørkt udenfor, så jeg kørte lidt væk..og holdt min bil og gik så forbi huset (faktisk mit hus)....alt lys var slukket, og det syntes jeg var mystisk da jeg vidste de var derinde! Mit hjerte hamrede afsted...og når jeg nu skriver om det kan jeg huske det som var det i går. Jeg gik lidt rundt og lurede, sådan på afstand...jeg tog mig sammen og gik hen til døren, som var låst...det plejer den aldrig at være sådan! Jeg låste muse-stille op og gik ind og så fik jeg mit livs shock......der var et stønnen og skrigen og du ved nok hvad jeg mener! så med tårer i øjnene..jeg tuder altid når jeg bliver virkelig arrig..trippede jeg ind i soveværelset og så var der ellers afsløring -jeg råbte og skreg så meget at jeg helt mistede stemmen..ha...ha...så var legen slut! -adr...og så i min seng (jeg købte ny seng lige efter...kunne bare ikke klare tanken om at de havde haft sex lige dér) -jeg blev så gal som jeg aldrig har været før eller siden.....jeg kan godt forstå at han altid bad mig om at ringe til ham inden jeg kørte hjem, når jeg var noget om aftenen..han bildte mig ind at det var fordi han så ville lave aftenskaffen klar, men jeg har på fornemmelsen at han havde haft hende længe og så skulle være sikker på at hun var kørt inden jeg kom hjem. Først bagefter sagde mine naboer at de godt havde lagt mærke til at hun ofte var der når jeg ikke var hjemme og at de havde fortrudt at de ikke havde nævnt det overfor mig......men det er noget man først kan se bagefter, hvor dum og naiv man har været...og det er også det der gør mest ondt, for man har stolet 100% på en person, som så bare "skider" på sig...

-hi..hi....min fyr har lige haft ringet mig op (mens jeg sidder her og skriver til dig), så nu må jeg altså lige fortælle at denne gang fik vi faktisk talt fornuftigt sammen....han indrømmede at han føler sig lidt usikker med børn og det var derfor han ikke ville være her sammen med emil! -han vil komme i morgen aften, og har lovet at sørge for aftensmad i morgen (skal lige nævnes at det ikke sker så tit) men selvfølgelig kan det jo være vi skal have pizza, hvem ved!

Håber du finder en løsning på alle de tanker du går rundt med i dit hoved......tror det er noget vi kvinder lider af, altså det der med at tænke tingene igennem fra alle sider og så tænke igen og igen og igen inden vi tager en beslutning.....jeg kender det alt for godt!

Knuser fra Lotte

Kommentar
Fra : lineaaenjensen

Dato : 12-07-07 09:59

hej hej lotte pigen

nej mænd er ikke guds gave til kvinder altid, men vi kan sikkert ikke unvære dem alligevel... godt nok du fik snakket med din kæreste men skidt du fik sagt noget forkert, det lyder ligesom mig lige for tiden....

dejligt med blomster jeg elsker blomster, pænt gjort af dem, når man rænker på de har nok at se til...

igår aftes skulle han til at ringe fra min mobil så tog jeg den fra ham og sagde han kunne hente sin egen ude i bilen, og hvorfor den var begyndt at ligge ude i bilen???om han havde noget han gerne ville fortælle mig eller han bare ventede og så tiden and??? han kiggede bare på mig og sagde nej hvorfor han skulle den, og det med telefonen det var fordi den ladede op når han kørte hjem og så kunne han ligeså godt lade den ligge.... mon jeg skal tro på ham, tror nok han snakker rigtig men synes sdtadig det er mærkeligt....

jeg har også tænk meget over det med at bo alene, og hvis det bliver til skal man jo privotere hvad man geren vil have og hvad man har råd til... pænt gjort af dine forældre at komme med ting til dig, det er sådanne nogle lille ting som varmer når man har det hårdt....

hold da op jeg havde ikke tuerde at gå ind i huset, også bare når man tænker på hvad mon man finder... men flot du gjorde det for hvem ved eller om det så ikke var stået på endnu??? tror nu nok at jeg også havde råbt og skreget hvis jeg fandt min kæreste sammen med en amden og især når man ikke venter det...men som du også skriver man ser først tegene bagefter når det er slut og for sent...

godt dig og din kæreste fik en fornuftig snak, og fint nok han kommer frem og siger han er usikker med børn så er der jo en grund, men det er jo ikke enbetyndene med han ingen selv vil have engang...og han skal lave aftens mad wow det må jeg nok sige jeg er stolt...hvad fik i så???

ja vi kvinder tænker nogle gange for meget over tingene men det har jo så vist sig at være godt på mange områder...

vi fik faktisk også snakket lidt sammen igår aftes, om alt mulig og er begge enig om at det er træls at skændes, for vi elsker jo hinanden, men jeg har stadig det med telefonen jeg skal vide......
så efter igår vi havde snakket ville han jo have sex, men nej nje jeg ved godt forsoningssex er skide godt men han kan ikke bare tro han kan hoppe på når han vil, jeg vil først se om han er sur i dag når han kommer hjem så kan det vare han kan mærke lidt kærelighed.... han kommer nok først hjemme ved 22 tiden vi har en kammerrat som skal til at bygge hus og der hjælper han jo til over og er kommer sent hjem de sidste 2 uger.... nå jeg vi slutte vi snakkes knus Line

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 13-07-07 08:15

Hej igen, Line

-Jubii...nu skinner solen!

Ville bare lige skrive en lille hilsen inden arbejdet kalder!

HA..Ha... vi fik dansk bøf til aften...han havde sørget for det hele. Ja, næsten for han måtte lige bede mig om at lave sovs! Men ellers havde han dækket bord osv. Det var hyggeligt og jeg havde bedt mig selv om at være positiv og holde igen med at skælde ud over et eller andet...så vi havde en meget hyggelig aften....hi...hi.. -Og han har lovet også at komme "hjem" i aften, så må vi se om det jeg har sagt til ham med tallerkener, kopper osv. har bidt sig fast til hans hukommelse.

Frisk gjort at du bad ham om at han skulle hente sin egen telefon, og at du spurgte ham direkte om der var noget han ville fortælle.....tror du på ham, når han siger der ingenting er? hvis jeg var ham ville jeg da skynde mig at stikke dig nøglerne til bilen og så bede dig om at hente telefonen, og så give dig lov til at kigge den igennem -og bagefter lade den ligge i stuen resten af aftenen, tændt selvfølgelig og så få lov til at se de sms´er der kommer.....var det ikke en mulighed? Det ville han da sige Ja til, hvis han har rent mel i posen....

-Ja, det er ikke altid nemt at bo alene....men det giver en kæmpe frihed til at gøre nøjagtigt hvad man vil, og hvornår man vil det! Jeg nød det ihvertfald enormt meget, men jeg trængte også på det tidspunkt at være lidt alene....ovenpå alt det der...! Jeg turde altså godt at gå ind i mit eget hus, for jeg stod jo der og var meget nysgerrig over hvad de havde gang i...ja, jeg tænkte slet ikke på at jeg skulle have blevet udenfor! -og jeg syntes ikke jeg havde tid til at stå der og vente på de måske kom ud...og så havde jeg jo ingen beviser eller lign.

-Det er positivt at I kan snakke sammen i stedet for at skændes om tingene....hvordan gik det da han kom hjem i går aftes. Han var vel tøet op og ikke stadig sur, eller hvad? -jeg synes det var meget rigtigt gjort af dig ikke lige at hoppe i kanen med ham. De skal ikke altid tro at sex redder alting.....og alt pludselig er fint igen!

Hvordan går det ellers med dig? -håber ikke det gør noget at jeg spørger.....har du hørt noget vedr. muligheden om at komme på smerteklinik, eller hvad er lægernes næste træk?

Nå....nu må jeg slutte! -skal afsted på arbejde. Hilsen Lotte

Kommentar
Fra : lineaaenjensen

Dato : 13-07-07 10:12

hej hej lotte pigen

ja solen skinner også her oppe i den nordlige del af landet og vi kan faktisk godt finde en plet på en af de 5 teresser vi har så man kan sidde ude og spise i dag...har loge været ved at gøre lidt rent er dejligt der er rent til weekenden...

hold da op det må jeg nok sige han har virkelig gjort noget ud af det, og så han ikke kan lave sovs det gør ikke så meget når han har lavet alt det andet.. ryddede han op bag efter??? ja jeg glæder mig til at hører om det er kommet ind på lystavlen....

ja han hentede telefonen og lod den ligge i gange men han fik desværre ingen beskeder på hans telefon, de kom på min for de er jo van til at skrive til min efter fyraften....men han sagde ingenting til jeg lige lånte den for jeg skulle bruge et nummer (not) bare for at tjekke om jeg måtte se den....

ja jeg kan godt se hvis du ikke var gået ind så kan du jo ikke have bevist noget....

jeg var så noget gal igen igår aftes han var over og hjælpe han kammerat, og det skal han have lov til for jeg ved hvis vi spørger efter rene kommer han men han kom først hjem kl 22,40 og jeg er altså alene hjemme hver dag og glæder mig til han kommer hjem vi kan snakke, men det blev der så ikke i går... jeg var godt nok nede hos dem i huset men jeg får jo ikke rigtig snakket med ham når der står 117 mennesker omkring....ja sex det kan han godt glemme når han opfører sig sådan... men måske får han lidt i aften for han har lovet at komme hjem til aftensmad og blive hjemme så vi kan have en hygge aften...så må vi se hvad det udvikler sig til....

jeg har de samme trælse smerter, men jeg har fået en til den 13 sep ved en gyn i ålborg nu så jeg er noget spændt på hvad hun siger. og hende specialisten har jeg endnu ikke hørt fra....

hvad skal i så lave i weekenden???

vi får gæster lørdag aften(hyggeligt) og søndag skal vi vist have lidt gjort ude i haven for mikael starter på ferie i dag og 3 uger frem... mon vi kan enes så længe HEHE jeg ser ham nok ikke så meget han skal nok have gjort nogle af hans småprojekter færdig...

nå vi smutte vi snakkes knus Line

GOD WEEKEND DE LOVER KANON `VEJR...

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 14-07-07 18:11

En lille hilsen til dig, Line!

.....jeg lover at fortælle at den dag han lavede mad, havde han dækket bord med servietter og det hele. Åbnet rødvin og skænket det i glas...og så stod han der og spurgte pænt om ikke jeg ville lave sovs...det var altså næsten ikke til at stå for! -og bagefter fik han pænt gjort rent og sat i opvaskemaskinen. Jo, han kan jo nok!

I aften har jeg sendt ham i byen...de var nogle fyre der skulle på "mande-tur"...så mon ikke han ringer kl. langt ud på natten og vil hentes?

-Så nu er der bare dømt ren alene-hygge i aften, det nyder jeg faktisk en hel del...jeg har altid været god til at være alene! Har lige sat en dvd på med Poul Krebs....ham synes jeg er super god, og elsker hans sang-tekster...de er jo lidt romantiske mange af dem. Så er jeg godt nok ved at ordne lidt rundt omkring i huset, der er bla. lidt blomster der trænger til at blive kælet for. Men jeg hygger mig...og kom så lige til at tænke på at jeg lige kunne skrive lidt til dig.

synes det var ok, at din kæreste hentede hans telefon og den fik lov til at ligge fremme....nu mangler det så bare at han gør det hver dag/aften fremover...ha..ha...og så sagde du lige du skulle bruge et nummer.....! Det kunne jeg også have fundet på...det kaldes kvinde-list.

Håber I fik en hygge-aften, fredag...og at han overholdt at komme hjem til aftensmad og blive hjemme. Det må også være svært...kan jo næsten forstå på dig at han arbejder døgnet rundt! Jeg kan godt forstå at du sommetider melder ud at...nu skal han bare være hjemme hos dig!

-jeg må sige at de læger du har kontakt til de er ikke vildt hurtige, når du først kan få en tid til september....men håber at du så til gengæld snart hører fra hende specialisten, for hun må jo være den der kan hjælpe dig allermest..også med at få sat en diagnose på dine smerter, men nu har alle jo sikkert ferie, så det ender nok med at det også bliver september inden.....du må have en god tålmodighed.

I morgen skal vi til børnefødselsdag til middag....det bliver sikkert hyggeligt nok, især hvis vejret bliver godt og vi kan være ude.

God ferie til jer....og hyg jer nu sammen, istedet for at skændes!

Lotte

Kommentar
Fra : lineaaenjensen

Dato : 18-07-07 10:04

hej lotte pigen

undskyld jeg først svarer tilbage nu, men har haft så travlt, og det skulle man ikke tro når man har ferie....

jaja de må jeg nok sige din fyr kan nok når det kommer til stykket, men det er jo nemmere at lade andre gøre det hvis nu.., men nu har han vist han kan og så kan han godt forsætte med det....

ringede han så langt ud på natten og skuille hentes????

poul krebs er rimelig godt, men jeg er mere til johnny madsen og bonnie raitt... det er simpelhen supert....synes faktisk også det nogle gange kan være hyggeligt at gå hjemme alene og hygge med godt musik og danse lidt og ordne blomster....

nu hvor vi holder ferie er telefonen slukket hele tiden, den er kun tændt hvis han er ude at kører så jeg kan få fat i ham, men hvis den har været tændt liggen den fremme i gangen nu... så noget af en forbedring og vi hae ikke skændes i en hel uge, jeg tror bare vi begge trængte til at få lettet været hjerte, så nu plejer der at gå en 5 måeder igen før vi plejer at skændes....

jo jo fredag kom han hjem kl. 4 og så inviterede han mig ud at spise hvor jeg gerne ville hen så vi tog ud på jerrys synes det er så hyggeligt der og maden er god....ja mikael arbejder rigtig meget rigtig meget men sådan er han og det kan jeg ikke lave om på og det er også derfor jeg må melde ud når jeg synes nu er det nok og vi trænger til en hyggedag sammen så vi kan snakke om hvad der er sket i ugens løb....

nej lægeren er ikke så hurtige igen men der er jo også ventetid men stadig træls at blive ved med at gå her hjemme.....jeg har snakket med hende specialisten i telefonen hun ringede i fredags og hun snakkede om det kunne være muskel smerter i underlivet det kan gøre rigtig meget ondt sagde hun, men jeg kan ikke får det til at passe med at jeg heller ingen mens har?????

var det en god børnefødselsdag i var til??? har i lavet noget spændene i weekenden???

nu hvor vi har ferie maler vi lige lidt omkring i huset det trænger lidt her og der nu hvor vi har boet her i snart 4 år, og så snakkede vi om at tagen en tur til københavn jeg har aldrig været der over og kunne godt tænke mig at se tvioli....

nå vi smutte skal til at male badeværelset, har fået lov til at male der lys sand/brun tror det bliver pisse flot sammen med alt det andet der inde....

håber i nyder vejret

knuser Line

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 19-07-07 18:52

Hej Line.....nu har vi da fået lidt sommervejr -det regner jo ikke!

-Lige lidt svar på dine spørgsmål....

De var skam 3 fyre der skulle køres "hjem i seng" ved halv fire-tiden....det trængte de også til..ha...ha... men jeg havde en rigtig god aften alene med mig selv! Jeg synes det er lidt vigtig at de "herrer" sommetider får lov at gå alene i byen...det synes mig og mine veninder også når vi er afsted, og så må man jo bare stole på at de "ved hvad de har og ved ikke hvad de får" hvis de skulle falde over et enkelt kvinde-menneske der smiler til dem....og ligesådan med os piger når vi er afsted, så plejer vi også at vække opmærksom ved det andet køn -sådan er det jo bare!

Vi var skam til 5 års drenge-fødselsdag...det var nu meget hyggeligt og vi skulle jo være der til middag og så var vi hjemme igen sidst på eftermiddagen! -noget jeg sådan tænker på...især til sådan en fødselsdag -folks børn nu om dage de er bare alt, alt for forkælede...de har alting og sætter ikke altid pris på de små ting! Drengens oldemor havde købt en trøje....rigtig fin og med et eller andet motiv på maven...men det var sandelig ikke iorden. Drengen spurgte med det samme om den kunne byttes, for det var ikke sådan en han ville gå med... Jamen, jeg kan godt blive rystet over sådan noget!

Min "søde" kæreste er stadig lidt mærkelig ovenpå alle de krav jeg forlangte at han overholdt..mht. at rydde op, ligge tøj til vask osv. -så det er stadig ikke helt perfekt vores forhold....men det er nok en lille sommer-krise vi lige skal over. Kan forstå på dig at I også sommetider har sådan en periode hvor luften lige skal renses..og så bliver det godt igen. Håber I har en god ferie og kan enes om at være så meget sammen (hvis han altså ikke stadig arbejder hos ham kammeraten)

Jeg kan forstå I vil en tur til hovedstaden...husk også at besøg Bakken! Der er så hyggeligt om aftenen... -har I fundet et godt sted at bo, for man kan blive slemt skuffet derovre....tag ikke det billigste -det er det ikke værd! -Jeg kender heldigvis én som har sommerhus på Sjælland i nærheden af København, så det plejer jeg at låne de gange jeg har været derovre.....fint nok at være der i et par dage, men så længes man også hjem....synes jeg.

Mht. musik har jeg en meget bred smag...og synes også at Johnny Madsen er god -og Knud Møller han er vildt go til det der med guitar! -har set dem mange gange live...det er bare super. Jeg har været til mange live-koncerter...men sjovt nok er den fedeste oplevelse en koncert med Zididada....ikke fordi jeg synes at de er noget særligt, men stemningen var bare helt speciel og så lyser det ud af dem at de nyder det. Er du til live-koncerter? Jeg kan slet ikke stå stille når musikken spiller og der er fadøl i kruset...hi...hi....

Hvor var han sød, han inviterede dig med ud at spise...og I på den måde havde tid til at snakke og hygge....så endte det vel med en tur i sengen! hi...hi..... det er forresten lang tid siden vi har været sammen på den måde...jeg trænger til at det en gang imellem er ham der ligger op til det...jeg er træt af at det altid er mig, der skal starte, så nu har jeg besluttet at se hvor længe han kan lade være...? har du sommetider haft det sådan....

Fint at du har haft ontakt med hende specialisten...men nu må du så bare vente på at hun vil undersøge dig! Lyder lidt mærkeligt at hun mener det er "muskelsmerter".....og som du siger så er det underligt at det kan stoppe din mens....det må der altså være noget andet der er skyld i. -og et resultat af det med den manglende mens og at den kvindelige cyklus ikke virker, er vel også at du endnu ikke er blevet gravid, når i ingen beskyttelse bruger. Det er måske noget med din sygdom, som gør at du ikke må bruge p-piller eller lign. eller har I længe haft ønske om et barn...?

Nu nærmer din fødselsdag sig...skal du holde stor fest, eller hvad? -jeg kan godt huske da jeg fik kanel...puha..det var ikke sjovt! og skynd dig at blive gift inden du skal have peber...det er nemlig heller ingen fornøjelse...hi...hi.. men vil nok mene at kanelen er værst! Heldigvis var mine gæster søde ved mig, så det var kun én gang jeg fik kanel....har ellers været til andre fester hvor det har været både 4 og 5 gange....så jeg slap meget let!

-Jeg håber at den nye farve i badeværelset er blevet fin....

Sommer-knus fra Lotte -håber det gode vejr holder....vi trænger ikke til mere vand nu.

Kommentar
Fra : lineaaenjensen

Dato : 26-07-07 14:18

hej hej lotte pigen

undskyld jeg ikke har skrevet et stykke tid, men vi blev træt af det danske sommer vejr og så i løbet af 3 timer havde vi pakket bilen og så kørte vi syd på og inprovisetede undervejs det var skam rigtig hyggeligt vi endte i harzen i tyskland der var skyndt vejr åh så dejligt.....

hvad med jer holder i ferie???

ja børn nu om dage er for forkælet og de ønsker sig ingenting pånær det er mærke varer og det er ikke alle der har råd til dettte... jeg har sådan når vi engang får børn skal de ikke være forkælet og de skal ønske sig nogle ting og så når de endelig får dem er de glade for det....

jeg har også meget bred musik smag jeg vil helst til akustisk live koncerter det er det hyggeligste. jeg elsker den stemming der er der....

ja det var rigtig hyggelig et være ude at spise og hygge snakke men vi endte desværre ikke i sengen var begge meget trætte så vi lå bare og hyggede og nussede lidt inden vi faldt i søvn...jeg gider ikke det altid er mig der skal ligge op til noget så jeg går gerne indtil han begynder....

jeg kan ikke forstå hun mener det kan vare muskel smerter når jeg ingen mens har men måske ved hun bedst??? vi har jo ikke beskyttede os i snart 3 år og der er ingenting sket, er nogle gange bange for jeg ingen kan få men vil ikke tage sorgen på forskud....

ja jeg holdt jo fødselsdag for familien lørdag den 21 de var alle oppe og spise ikke noget vildt men god mad, rødvin og sådan noget... fik heldigvis ingen kanel dejligt... masser af dejlige pakker kun ting jeg kunne bruge og ingenting som skulle byttes... så mandag på min fødselsdag var vi i zoo med min familie det var bare så hyggeligt at gå der ude og så om aftenen bar vi på jensens bøfhus og spise det ville mine forældre give så det var bare en kanon dag... mikael og jeg giver ikke hinanden pakker vi vil heller ud og rejse for pengene....

hvad går i og laver skal i nogle steder nu hvor der er så dårligt vejr???

vi har ikke skændes siden sidte gang der du ved så det er bare dejligt tror vi begge havde brug for at koble af...

nå jeg vil slutte er ved at lave bålplads uden for i haven det bliver så hyggeligt når det er færdig....

håber i hygger jeg og nyder de gode dage som vi nu har engang imellem... knuser Line

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 28-07-07 16:16

Hej Line

For det første: et stort forsinket fødselsdags-kram til dig...og heldigt for dig at du ikke fik kanel!
Hyggeligt med skøn fest og glade mennesker.....og gode gaver, det er lidt vigtigt..hi...hi... fik du noget spændende? -så må du jo vente til I skal på ferie, med at få indfriet gaven fra kæresten....har I bestilt rejse? -Der er hurtigt booket op nu, når den danske sommer har svigtet os.
Jeg var ved at se på rejse til Gambia...det lyder rigtig fint, men det er også noget dyrt, men hvis det skal være, så skal det være! Det er bare ikke nemt, for ved ikke om vi er 2, så lang tid mere!

-Jeg har nu haft ferie i en uge...og har endnu en uge! Men hvilket øv-vejr...så det bliver mest til hjemlige sysler. Er faktisk ved at sy dåbskjole..det er lidt hyggeligt. Det er en af mine veninders søster der lige har fået en lille vidunderlig pige.
Jeg går ellers og hygger mig her i ferien, for "ham jeg sommetider sover med" har ikke ferie før i slutningen af september....jeg ved heller ikke helt med ham -jeg synes han stadig er lidt for ustabil. Jeg tror det er hende den anden der desværre spøger lidt i hans tilværelse!
Jeg har bl.a. besøgt mine bedsteforældre her i ugen til eftermiddags-kaffe...det vil de jo rigtig gerne og det bliver jo ikke så tit til hverdag.

Hyggeligt at I lige fik en tur til Harzen....og så fik I vel også handlet lidt ved grænsen? Hvor mange dage var i "sydpå".....havde i en lejlighed eller hvad? Jeg har faktisk gjort noget lignende med min ex for flere år siden....der var også ferie og vi gik og var ved at lave terasse....pludselig blev vi enige om at det var nok og så pakkede vi også bilen og lod den trille syd-over....vi endte i en lille by der hedder Frederichsstadt nede i Tyskland! Hans forældre var på camping der og de blev noget overraskede da vi pludselig kom der........ha..ha....Vi tog kun én overnatning på luftmadras i deres fortelt...og så kørte vi hjemad igen, men på en eller anden måde...ja, så havde vi været på ferie og nydt det!

mht. min fyr, så ved jeg lige i øjeblikket ikke hvilket ben jeg skal stå på....og helt ærligt jeg synes heller ikke jeg vil være desperat for at vinde hans interesse for mig tilbage, for hvis ikke han brænder 120% for mig, så er det vel hans egen fejl..... Han siger dog at jeg ikke har noget at frygte for hun har også en kæreste...men ved ikke helt om han taler sandt!
Han får også tit sms´er sent om aftenen.....han har ikke mobil på lydløs! -og hvis jeg spør til dem så siger han bare at det var en eller anden sjov vittighed....nå!

Kan godt forstå at du heller ikke gider at det altid er dig der skal ligge op til sex.....jeg har det ligesådan! I denne tid kan der gå over 14 dage inden han trænger....! Det er også derfor jeg lidt frygter at hende den anden, måske giver ham lidt "omsorg". Hvor tit har I sex.....?

.....håber snart at der sker noget med din diagnose på "sygdommen" som ingen rigtig ved noget om! Og husk nu....selvom du er bange for at du måske ingen børn kan få...så er der mange gode alternative behandlingsmetoder til den slags nu om dage! Har I fået undersøgt om det evt. er din kæreste der ikke kan....?

Har I fået bålpladsen færdig....men det er ikke nemt at lave bål i regnvejr, så I håber vel på at der snart bliver nogle skønne sen-sommer aftener?

Jeg har også her i ugen været en tur hos vagtlægen.....ja, det lyder vildt, men det var en aften jeg var ude og cykle, der fik jeg en flue i det ene øje, og uanset hvor meget jeg prøvede på at få den ud...det kunne jeg bare ikke! Det var en ulækker oplevelse for jeg kunne mærke den bevægede sig inde bag mit øjenlåg. Heldigvis kunne lægen med det samme fjerne den...han vendte nærmest vrangen ud af mit øjenlåg...uha...

Skønt at I 2 har fundet ud af det "gode liv" igen...og håber I nyder hinanden her i ferien. Har i planer for den sidste uge...?
Mon ikke det gode vejr kommer på onsdag....så har jeg et lille stakit, der trænger til at blive malet.....og så en grill-fest med familien, som først bliver arrangeret når vi er sikker på at vejret holder og vi kan være ude! Og så tror jeg jeg vil tage en tur til Århus med en veninde, som har fri hver torsdag.....sådan bare at gå og små-shoppe lidt og tage på café -sådan være turister for en dag...det har vi ihvertfald talt om!

Kan du have en god weekend! Jeg skal have tre veninder på besøg i aften, til god mad og drikke og så en masse kvinde-sladder...ha....ha... det bliver helt sikkert rigtig hyggeligt! Jeg har alt gjort klar og skal bare lige lave lidt salat.....og så dække bord.

Hygge-hilsen fra Lotte

Kommentar
Fra : lineaaenjensen

Dato : 31-07-07 11:27

hej hej lotte pigen

tak tak for førdselsdags hilsen, jeg fik heldigvis ikke kanel jeg ville jo heller ikke, men fik en masse brugbar gaver f.eks. penge, tøj (bukser+trøje), rosendal knive og den tilhørene magnet til at hænge dem op på, rosendal fade, og så fik jeg til sidst en masse solcellelamper ud til haven som jeg havde ønsket mig..og matas gavekort.og så af mikaels 3 søskene fik jeg 3 forskellige parfymer men blev desværre næd til at bytte dem da jeg havde dem, øv øv...

gambia lyder skøndt men hvad er det du skriver jeg troede det hele gik fint igen, tror du at det er hende der skriver til ham sent om aftenen??? kan du ikke komme til at tjekkehans telefon?
jeg havde jo mistanke om mikael skrev med andre og så ringede jeg ind til hans telefon selsskab og fortalte dem at jeg ringede på vegne af mikael og hans sim kort havde slettede alle hans nummere og bla bla og fortalte han også gerne ville have et udskrift over hvem han havde skrevet med da der var nogle nummere han skulle bruge vedrørene arbejde, sådan tjekker man hvem han skriver med.....

træls i ikke kan holde ferie sammen, så man kunne opleve lidt sammen og skabe minder.... det er træls hvis du tror han ikke er dig 100% tror, har i snakket om det har du spurt ham??? inden du spørger prøv at tjekke han telefon og måske få den udskrift over hvem han skriver med (det er bare nummer du får udleveret, men tjrk dem på netter hvis nu)

det er så hyggeligt at gøre noget der ikke er planlagt, det er spændene, vi sov i bilen den første nat da vi ikke kunne finde nogle steder at overnatte mne det var nu også hyggeligt nok, næste dag sov vi så på hotel og så oplevede noget af byen og så hjem af mod danmark igen og overnatte en tur hjem af igen så 4 dage det er nok da jeg også skulle hjem og holde fødselsdag hvis jeg ikke skulle det havde vi nok kørt længere ned af....

det kan ikke passe at vi altid skal fremstå som dem der er liderlig hele tiden, og så føles det heller ikke skønt hvis man bliver afvist... 14 dage er lang tid uden sex, men vi kan også godt gå i 14 dage uden sex, men det er ikke normalt efter min menning, jeg ville gerne bare 2-3 gange om ugen ikke hver dag men bare et par gange om ugen.....

jeg har tjekke nettet ud angående altérnativer så nu må vi se hvad de siger næste gang jeg skal på sygehuset for der vil jeg jo også spørge om de kan se om jeg har mulighed for at blive gravid og fortælle hende vi ikke har beskyttet os i snart 3 år....

bål pladsen er ikke helt færdig pga det dummer sommer vejr vi har i danmark, men regner med den bliver sidst på ugen.... træls med den flue og det gør faktisk mega ondt når man får sådan en i øjet....

håber du og din venminde får en kanon hyggetur i århus det er så hyggeligt at tjekke butikkerne ud og sidde og nyde en øl/sodavand på en lille café.....
havde du en god weekend med veninderne??? vi var i byen og så lørdag fortalte min veninde at hun vr gravid jeg blev så så glad på deres vejne( men lidt ked af det for det ikke snart er min tur) men allerede søndag ringede hun og fortalte hun havde aborteret nej hvor jeg græd det var så synd for dem nu havde de endelig fået den gave de havde ventet på længe og så mister de den puha det var hårdt for dem.....

ja vi nyder hinandens selskab men ikke sex han har ikke rigtig lyst her for tiden og jeg vil ikke lægge op til ham så han må komme når han har lyst iogen men træl når man selv har lyst og der er gået lidt over 14 dage siden sidst men hvem tællèr?

nå vil slutte vi snakkes ved ven håber du nyder det sidste af din ferie, snak med ham... Line

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 01-08-07 00:23

Hej Line

Du kan tro jeg nyder min ferie.....nu er vejret da også blevet lidt bedre, og de lover mere sol til weekenden. Jeg har fået malet mit lille stakit i dag, så nu er det rigtig fint!

Det med kærligheden har jeg bare ikke lige styr på i øjeblikket...jeg er i syv sind. Som sagt synes jeg ikke han viser mig den interesse som han plejer....og jeg er næsten sikker på at det er hende ex´en der skriver til ham....før i tiden fik han aldrig sms´ser sent om aftenen!
Hold op hvor var det et smart trick med at ringe ind til telefonselskabet....jeg har virkelig tænkt på at prøve det, men mon man kan bede dem om at sende listen til mig på mail, for vi bor jo ikke sammen, så de vil nok sende listen til hans adresse...og så kan jeg jo ikke få fat på den! Nå, det skal jeg vist lige tænke lidt mere over! Kom der så bare en liste med numre på alle dem der er sendt sms´er til -og så kan man tjekke dem på Krak.....var der evt. tidspunkter på? -Orv...det kunne være smart hvis man kunne få en udskrift af selve beskederne.....men det må nok være ønske-tænkning!
Jeg kan næsten forstå på dig at du ikke fandt noget mistænkeligt....det må lette hjertet meget!

Jeg har fortalt ham hvordan jeg går og har det, og at jeg synes at vores forhold er ved at smuldre....men han slår det bare væk og siger at jeg jo ved at han er vild med mig. Jeg ville bare håbe at han ville åbne lidt for hvad han går og tænker på....men lige på det område er han meget indelukket. Hvorimod jeg gerne fortæller hvordan jeg har det...

....uha...mht. til sex prøvede jeg faktisk i går aftes at gøre mig lidt attraktiv og nusse lidt om ham, kysse hans krop osv. hvad man nu gør for at varme lidt op...men desværre har jeg tv i soveværelset, så det var mere interessant.....og det virkede slet ikke som om han lagde mærke til min frustration da jeg krøb over i min side af sengen og trak dynen op og sagde godnat...på den der tomme måde! Så vendte jeg ryggen til ham og gjorde som jeg faldt i søvn...men jeg lå i virkeligheden og tænkte på en masse.....nu er det snart 3 uger siden sidst vi havde sex og ville gerne lige mærke ham en enkelt gang inden jeg får min mens... og jeg siger dig, 3 uger er lang tid, for før i tiden var det ca. 3 gange om ugen....sommetider i weekenden 2 gange på en dag, så du forstår sikkert nok min mistro......hvordan kan han lige pludselig undvære det, når han før havde sådan lyst hele tiden! Håber du har mere held end mig....til snart at få lidt elskov!

Jeg glæder mig bare helt vildt til torsdag, når vi to tøser skal til Århus.....det bliver så godt! Jeg siger dig vi havde også en super veninde-aften i lørdags....de gik først kl. 4, men der trængte alle vist også til at komme i seng....ha..ha... Vi var ikke i byen, nej, vi sad bare og hygge-snakkede og lavede farvestrålende drinks....og dansede...og grinte! Hvor er jeg bare glad for mine søde veninder...vi fungerer bare godt på kryds og tværs....til trods for at alle er meget forskellige.

Skrækkelig historie med din veninde.....hvor langt var hun henne i graviditeten? Du ved godt Emil...ham der jeg passer indimellem. Hans forældre havde også prøvet i flere år og pludselig var der gevinst, men ved en scanning sagde lægen at der var noget der ikke var som det skulle være, så han ville selvfølgelig lade det være deres beslutning, men bla...bla...bla...han ville anbefale en abort! Du kan tro de havde magne søvnløse nætter og meget gråd...de var bare så ulykkelige i lang tid....de valgte aborten! Meget svær beslutning...men de kom igennem og næsten lige præcis et år efter på nær et par dage fik hun bekræftet af hun var gravid igen....og det blev så Emil! Alt ser sort ud i sådan et tilfælde, men der er jo altid en helt naturlig mening med at kroppen frastøder et foster....sådan er kroppen jo alligevel så smart, selvom det gør ondt i sjælen! Min veninde var glad for at jeg var der bare til at lytte og kramme osv. så jeg håber din veninde lader dig være tæt på hende....det er godt for hende, hvis hun kan tale fortroligt med en anden end lige kæresten....

Jeg synes det er fint at du kommer med noget til lægerne....så kan de vel forstå at du virkelig gør noget for at finde en løsning.....det er stærkt gjort! Håber din kæreste vil tage med dig (for en gang skyld) også så I allesammen kan tale om graviditet osv. Det er vigtigt at han er deltagende i lige netop det emne.....der på nettet: har du oplevet andre som har samme symptomer som dig?

Nu vil jeg i seng......han sover hjemme hos sig selv i aften!

Godnat-kram fra Lotte

Kommentar
Fra : Flora3010

Dato : 02-08-07 14:34

Hej Line

Jeg har selv lidt af mærkelige smerter i maven hver dag. Jeg ændrede så min kost og lod være med at spise mælk og hvede i 4 uger. Smerterne blev værre den første uge men så var de væk. Derefter startede jeg med først mælk for at se om der skete noget, og fik straks smerter igen. Så ud med alle mælkeprodukter, med mindre jeg vælger at det er ok at have ondt fordi der er noget jeg gerne vil spise, eller jeg er ude som gæst. Med hveden er der ikke kontant afregning, men det kommer efter et par dage, så det kan jeg heller ikke tåle. Hvis du vælger at prøve dette skal du være opmærksom på at der er forskel på gluten intollerance og hvede intollerance. Nogle kan godt tåle andre kornsorter andre kan slet ikke tåle noget med gluten i. Intollerance overfor disse to fødevarer er faktisk årsag til mange symptomer som man ikke lige forbinder med mad. Det tog mig 20 år med smerter at komme så vidt at jeg brugte 4 uger af mit liv på det.

Kommentar
Fra : lineaaenjensen

Dato : 05-08-07 14:28

hej hej lotte

hvad så har du haft en kanon weekend??? starter du på arbejde igen i morgen???
jeg har det så ondt af det med mikael nu hvor han starter på arbejde kommer det gode vejr....

kan godt forstå du er i syv sind, når han ikke viser dig den interesse som han plejer og så begynder man automatisk at spekulere på om der sker noget som ikke skulle ske. men prøv at se om du kan få fat i det papir fra hans telefon selskab for der står jo hvad nummer han har skrevet til og hvad tid og sådan noget så kan man jo på den måde tjekke om han gør noget han ikke skulle gøre, og så samtidig få et kopi af hvem han ringer til......kan godt forstå din mistro når han ikke viser interesse til sex og sådan noget, 3 uger er altså lang tid, isår når det plejer at være 3 gange om ugen....mon ikka han kan mærke på dig at der er noget galt??? han har vel ikke sagt noget her mens vi ikke har snakket sammen???

havde i en kanon tur til århus??? fik du købt noget nyt og spændene???

min veninde miatede jo og så skulle hun i skanning og det viste sig der stadig var en klump inde i hende så det hele var ikke kommet ud, men så skulle de jo tage nogle blodprøver for at se om det var levende, men desværre nej det var dødt, så nu har hun det stadig inde i sig og skal i skanning igen fredag hvor de så skal tage stilleing til om de vil fjerne det eller det skal gå naturens vej... men hold da op det må være hårdt at vide man stadig har den inde i sig og den er død, jeg ville forlange om at få den fjernet hurtigs mulig, også for ikke man skal gå og tænke på det, nu kan hun jo ikke lade være når den er der endnu....det er hårdt man man kan ikke helt sætte sig ind i det når man ikke selv har prøvet det, men uden tvivl er det hårdt også mere end vi regner med...

jeg kan ikke rigtig finde nogen som har det samme som mig, men har heller ikke søgt det vilde for at være helt ærlig... jeg vil sige til lægerne næste gang at nu skal der snart ske noget også ligemeget hvad for vi er klar til at få en lille og har ikke beskyttet sig i snart 3 år.... men tror bare de så går for meget op i det og ikke det jeg faktisk kom for mine smerter, men jeg kan jo heller ikke blive gravid uden ægløsning....

skal ringe til kommunen i morgen for at´se hvad muligheder der er for at jeg kan komme i flex job hvor jeg selv bestemmer hvornår jeg møder og sådan noget for så får jeg også en normal løn og så kan det være mikael er med på vi får tjekket mig og hans sæd for at se om det kan være derfor vi ikke er blevet gravid endnu, men vi vil først have 2 lønninger så vi kan klare det....

nå jeg vil smutte har en fuld og dårlig mand det ligger og kalder på noget at drikke vi snakkes ved knuser....

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 09-08-07 22:06

Hej Line

Ja....nu er jeg startet på arbejde igen, så nu er det typisk at det rigtig fine vejr kommer, men så må jeg jo nyde de her skønne aftener!

Jeg er totalt forvirret med hensyn til "mand-folket"...det er sgu en svær gåde jeg har meget svært ved at løse. Jeg har endnu ikke forsøgt det der med telefonselskabet...ved ikke lige om jeg kan gennemføre den samtale, altså om jeg kan overbevise dem om at de skal sende det hele til mig på en eller anden måde.....du er så heldig at I bor sammen og deler postkasse!
Han har godtnok været her nogle aftener...sådan ca. hveranden dag, men det er altså ikke det samme som det har været før i tiden. Jeg føler ligesom bare at vi er rigtig gode venner...og jeg tænker meget på om det skal være det. ps. vi har ikke haft sex...og nu har jeg det røde, men det er jo også ligegyldigt når han ikke ligger op til noget! Har du fået noget mere gang i dit sex-liv?

Vi havde en helt vildt super tur til Århus....vi kørte tidligt hjemmefra og var så i Århus ved ti-tiden, når butikkerne åbnede, og så gik vi ellers rundt og kiggede butikker....tøj, brugskunst osv. og så fandt vi en rigtig hyggelig café til frokost, hvor vi sad og hyggede os med en sandwich og sodavand! -Og vi har allerede aftalt at vi skal til århus igen til jul...de har bare de fedeste butikker...og Bruuns Galleri...uha..uha..... Vi fik jo selvfølgelig noget tøj (eller rettere sagt meget tøj) der var jo udsalg overalt....og vi fandt et sted hvor det kostede 60 kr. for én del og 100 kr. for 2 dele....det er jo ikke til at sige nej til! det havde kostet mellem 400,-/800,- inden udsalg....vildt
Skønt sådan at være ude og shoppe med en anden pige, som vil kigge på de samme ting som en selv...og vi har sådan set også den samme smag, så vi grinede og havde en rigtig tøse-dag!

Får du talt med din veninde om tabet af barnet....og har de fået fosteret ud? Uha.....de må bare have det svært sammen, men håber at deres kærlighed til hinanden kan hjælpe dem igennem denne meget svære tid....

Fik du hørt med kommunen mht. flexjob....du skal bare blive ved med at plage dem...for tilsidst må de da gøre noget! Jeg har kendskab til en i mine forældres vennekreds, som er i flexjob...hun arbejder kun 2 timer 3 dage om ugen....mandag, onsdag og fredag....det er hvad hun kan holde til, da hun har meget dårlig ryg, men hun er super glad for bare at komme ud blandt andre mennesker...og føle at hun kan bruges til noget. Hun får så løn...som hvis hun havde udført et 37 timers job.

mht. min slankekur, synes jeg at den er gået meget i stå...øv! men jeg har besluttet at jeg måske vil til at gå i træningscenter...måske noget spinning, men det skulle vist være vildt hårdt, men jeg tror at motion er det eneste der kan sætte min slankekur i en positiv retning...jeg spiser virkelig ikke ret meget mere og alle søde sager og sodavand, rører jeg kun i weekenderne i meget begrænset omfang! Fik du startet på det der du ville....?

Du kan ellers tro at den dåbskjole jeg syede blev rigtig fin.....jeg ville bare ønske jeg snart skulle sy en til mig selv! -men måske skal jeg ud og finde en far til barnet først...ha....ha...

Sommer-aften knus fra Lotte

Kommentar
Fra : lineaaenjensen

Dato : 10-08-07 12:22

hej hej lotte pigen

træls st skulle starte på arbejde når det gode vejr er kommet her op endelig, mikael var også bare træt af det i mandags da vækkeuret ringede.... det er svært med din kæreste hvor mon han kun er det nogle dage når han plejer at være der hver aften, og angående sex hvad mon det skyldes??? hvis bare man for fanden kunne se hvad de tænkte... det er også træls for dig ikke at have fået noget i godt 3 uger og så nu har du mens og så gider man jo ikke, jeg tror virkelig jeg havde spurt ham om han havde noget med en anden at gøre siden han er blevet sådan...

åh det lød til at have været en kanon hyggelig pige tur, og så enda billig, fik du så købt noget nyt tøj, sko eller brugskunst det kan man altid bruge???

ja jeg har haft en god samtale med min veninde og hun ved også godt at hun altid kan ringe hvis hun har brug for at snakke for det er hårdt... men hendes kæreste er meget sød og jeg ved de også har snakket en del om det selv.....

ja ja men jeg skal først igennem en masse forskellige arbejdsprøvninger inden de kan give mig såsan et job, så nu må vi se hvad de siger næste gang jeg skal til møde....

min slankekur er gået lidt i stå for nu hvor vi har holdt ferie så skal men jo også have lov til at hygge... har ´her til morgen bestilt ferie vi ville have været i kroatien men der er alt udsolg til i den uge vi vil rejse så nu har jeg bestil en uge til korfu er spændt på at hører hvad mikael siger for jeg har ikke ankket med ham om det men jeg blev nød til at slå til for det var kanon billig 5200 for os begge i lejelighed med bad, køkken og balkon det er vildt billig det kan vi ikke gøre billigere og så rejser vi fra billund den 16-9, klokken 6,30 om morgen så får vi jo næsten en hel dag mere der nede.., det er bare skøndt

nå det blev lige hurtigt skal kører min lille niece til lægen, vi snakkes ved håber det bliver bedre angående kærligheden men snak med ham... knuser line

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 16-08-07 10:40

Hej Line

Undskyld jeg først skriver nu....men der har været så meget!

Først må jeg lige fortælle at jeg har fri fra arbejde i dag, da jeg skal til begravelse over middag. Det er min skønne faster, der ikke kunne stå imod længere...nu har hun kæmpet med kræft-sygdom i mange år, og nu ved jeg at hun har fået fred. Det er selvfølgelig utroligt sørgerligt, men hun trængte til det....her tilsidst var hun ikke andet end skind og ben og hun kunne ingenting, men heldigvis bevarede hun sit gode humør og smil, så det er det jeg husker hende for....men med stor klump i halsen...uha...hvor bliver det svært i kirken. Det er aldrig spændende at skulle til begravelse....

Så har jeg fået talt med min nu "søde ven", for det er det kæresten er blevet til.....det ville blive en hel roman hvis jeg skulle skrive alt det vi har talt om her.....men kort fortalt så havde vi en stille aften i hver sin ende af sofaen uden forstyrrende tv....og så fortalte jeg ham åbenhjertigt om hvordan jeg følte det og hvordan jeg ikke følte at jeg kunne stole på ham og at jeg ikke var sikker på at det var ham jeg gerne ville have familie med. Han kom også med hans synspunkter, stille og roligt og efter en god snak og selvfølgelig begyndte jeg at tude.....åh...jeg har svært ved sådan noget, for jeg er da super glad for ham, men hvis han ikke vil være hos mig 100%, så vil jeg meget hellere undvære at skulle gå og bekymre mig om ham og hvor han så er! Han har hentet lidt af hans tøj og nogle småting....og det var faktisk rart nok. Så nu vil jeg lige være lidt mig selv......for næste gang skal altså være særiøst, så jeg tager ikke den første mand, der smiler til mig......

....nå, jeg vil til at gøre mig klar, for jeg skal afsted og følges med mine forældre til begravelsen og har lovet at komme forbi dem her til frokost.....

Håber I stadig har det godt sammen....og hvor må det være dejligt at skulle på ferie...ned i varmen! (hi..hi....jeg er da "slet ikke" misundelig...nej, nej)

Håber du har det godt og ikke alt for ondt i maven.....vi snakkes...det blev lidt kort, men jeg ville lige lade dig vide hvordan det stod til og vi kan snakkes mere om det en anden dag...

Knuzer fra single-Lotte

Kommentar
Fra : lineaaenjensen

Dato : 19-08-07 11:34

hej hej lotte pigen

først vil jeg lige sige det gør mig ondt at hører med din faster. håber du er ok??? det er hårdt at miste en af sine kære.....men det er godt hun endelig har fået fred efter lang tid, det er mere hårdt at se dem lide.... håber begravelsen gik godt, sikkert en masse flotte blomster og taler....

jeg er virkelig ked af at hører at i har gjort det forbi. men på en anden side er det bedst når du ikke føler du kan stole på ham, det er også hårdt at være i et forhold hvor man altid bekymere sig om hvor han nu er og sådan noget.....men flot i sad stille og talte om det, det er meget bedre og så får man også sagt det hele mere roligt så de ikke føler man angriber dem... men det er hårdt at skulle indse det ikke går???? håber virkelig du er okey, har helt ondt af med dig når du har været så meget igennem på så kort tid...... træls vi bor langt fra hinanden for så kunne jeg jo havde munteret dig lidt om dom nu vi tøser kan..... men du har selvfølgelig dine rigtige gode veninder som er der for dig...... men husk hvis du har brug for at snakke er jeg her for dig og vi kan også bare ringes sammen hvis det er????

ja vi har det rigtig godt ligesom vi plejer ikke noget med at skændes eller bide af hinanden, jeg tror bare vi trængte til at rense luften.... åh jeg kan godt sige dig jeg glæder mig til vi skal på ferie det bliver bare så dejligt og roligt for os begge han kan stresse af og jeg kan tænke på andet end sygdom...... vi regner med at leje en bil der nede og kører lidt rundt for når vi ikke har givet mere for rejsen så skal vi slå os løs.....
jeg skal i morgen ud og købe nye sandaler til mikael og mig selv, ikke for jeg trænger men elsker at shoppe....

man svigerfar har lige besluttet sig for at betale en fest for mig og mikael for vi ikke har det vilde råd så vi skla holde kæmpe fest den 8 sep weekenden før vi tager på ferie.... vi mangler at holde 30 års og 25 års fødselsdag for vennerne og mikael er jo også blevet kloakmester i mellemtiden så nu slå vi det hele sammen og så er det overstået... vi har inviteret 65 af de nærmeste så det skal nok blive hyggeligt.... oh så tror jeg for en gangs skyld jeg skal drikke lidt....

mine smerter er ikke ændret til noget positivt desværre hvis bare, jeg har stadig mange smerter og er begyndt at besvime igen pga dem.....

n å jeg vil smutte vi snakkes ved, husk jeg er her hvis du har brug for at tale... KNUSER

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 21-08-07 22:10

Hej Line

Det er nogle lidt hårde dage i denne tid.....ikke mindst med tabet af min faster, for hun var så skønt et menneske, men vi vidste allesammen at hendes dage var talte og det vidste hun også selv og heldigvis nåede jeg 2 dage inden hun døde at besøge hende og det var som om da jeg skulle sige farvel...da vidste vi godt begge to at det nok var sidste gang, så da min far ringede og fortalte at hun var død, så var det bare så mærkeligt. Men jeg er glad for at hun har fået fred....og hun sidder på en sky og kigger ned til os allesammen! Jeg fik nogle smykker af hende og er rigtig, rigtig glad for dem kan du tro. Det var en smuk begravelse, men også meget rørende....to af hendes veninder holdt en meget flot tale i kirken.

Ja, så er der jo kærligheden, som ikke rigtig findes længere i mit liv, men efter lige at have sundet mig lidt...ovenpå alt det jeg har gået og tænkt på og haft ondt i maven over længe, så har jeg nu fået det rigtig godt med mig selv.....jeg synes faktisk at det går godt. Jeg har talt meget og længe med flere af mine veninder, og de har været utrolig søde.... Det eneste jeg virkelig savner er hans smil og hans ansigt at vågne op til om morgenen...der kan godt blive lidt ensomt! Til gengæld kan jeg fint affinde mig med at være alene om at tage alle beslutninger....hvornår der skal spises til aften, om jeg skal høre musik eller se tv, om jeg skal ligge i badekarret med en bog i en halv time osv. Jeg elsker at bestemme selv og kan helt klart mærke at det var nok det der fik bægeret til at flyde over....han krævede meget opmærksomhed og når jeg så ikke kunne stole på at han så kom når han lovede det...f.eks. hvis han sagde at han kom kl. syv for at spise og jeg stod der med mad og så han først kom kvart i otte uden at have givet besked.....ja, det kunne virkelig pisse mig af! også bare alt det kludder her til sidst med hende den anden.....og jeg ikke vidste hvad han lavede når han ikke var hos mig! Mistroisk eller hvad? -han indrømmede faktisk at han stadig var vild med hende og havde besøgt hende flere gange, men tilgengæld har hun en kæreste, så lad dem endelig rode med det. Nu er jeg heldigvis fri for flere bekymringer.

Det var så en halv roman, men jeg trængte lige til at fortælle dig at jeg faktisk har det helt ok med min situation......alle bekymringer og ondt i maven over ham er helt væk!

Skønt at høre det bare kører for jer og jeres kærlighed.....og hvor er det da en skøn svigerfar du har, sådan lige at betale for en fest! 65 mennesker...det bliver da et brag af en fest! Skal I så have stort telt i haven eller hvad? Pas nu på med sprutten, når du ikke er vant til det....der er ikke noget mere surt at gå glip af fest pga. man bliver syg....

Jeg er ked af at høre at du er begyndt at besvime igen pga. smerterne....hvor har jeg virkelig ondt af dig.....så kan jeg godt forstå at jeg ikke skal beklage mig over de kæmpe mens smerter jeg kæmper med i disse dage! Nej, jeg håber virkelig snart at du må få en afklaring på det.....det må være svært altid at skulle leve med at tage hensyn til at du kan få ondt....hvad nu hvis du bliver syg på ferie...husk endelig at få lavet sådan et blåt sygesikrings-bevis. Jeg har hørt at det ikke er alle steder det alm. gule virker.
Var det nu her snart du skulle til lægen igen til samtale....?

PS: Tak for alle de søde ord...... STOR krammer fra Lotte

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 28-08-07 15:47

Hej Line

....det er lang tid siden jeg har hørt fra dig! Du er vel ikke blevet mere syg og kommet på sygehuset....det kan jeg jo ikke undgå at tænke på, efter du fortalte at du var begyndt at besvime af smerte.....

Håber det bedste med dig

Hilsen Lotte

PS: Det går helt fint med mig...nu er der kommet ro på min tilværelse!