/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Problemer med interneexplorer
Fra : mubbur
Vist : 579 gange
100 point
Dato : 29-05-07 14:21

Hej er der nogen som ved lidt om denne fejl hvergang jeg skal lukke e´t vindue i exprorer kommer denne fejlmelding så jeg må lukke to extra vinduer så er der nogen der kender til denne fejl vi jeg meget gerne få lidt tilbagemelding på forhånd tak
Hilsen Óli

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 29-05-07 14:23

The following add-on was running when this problem occurred
Add-on name msntb.dll
Company name Microsoft Coporation MSN
Dewscription MSN Search toolbar
Så kommer der en programfejl mere
Instruktion ved “0x02709962 refererede hukommelse ved “0x5992f560” Hukommelsen kunne ikke read

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-05-07 14:36

ved du hvad - du kan udemærket have fået lidt skidt ind på din pc

hvis jeg var dig ville jeg følge vejledningen her:

http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=9

hvis du opretter dig som bruger kan du derpå lægge loggen ind i kategorien hijackthis logs og få hjælp

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 29-05-07 14:53

den der msn toolbar, er det en du har tilføjet fornylig? Jeg ville prøve at gå ind i kontropanelm tilføj eller fjern og fjerne den toolbar.

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 29-05-07 15:23

Hej miritdk
Tak for svaret, det prøver jeg lige kommer tilbage
VH Óli

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 29-05-07 15:28

Hvis valde's råd ikke virker, så kan du prøve at gå op i menulinien og vælg "Funktioner" gå ned til "Administrer tilføjelsesprogrammer" og vælg her "Aktiver eller deaktiver tilføjelsesprogrammer" i det nye vindue du får frem, så se om der er et element der hedder "Quickfind BHO Object" er der det så marker det og gå ned under indstillinger og sæt flueben i "Deaktiver" klik så på OK og genstart internet Explore.

//bentjuul

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 29-05-07 17:54

hej valde har prøvet at fjerne googles toolbar men det er det samme

Godkendelse af svar
Fra : mubbur

Dato : 29-05-07 18:12

Tak for svaret bentjuul.
ja nu er det som det skal være igen så tak skal du have forsat en god dag der nede
Hilsen Óli