/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
dordi
Fra : thyfoon
Vist : 714 gange
135 point
Dato : 28-05-07 18:29

Hej dordi jeg siger tak og her er lidt ekstra point

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-05-07 21:12

thyfoon

Er det dette "tip" som du vil belønne http://www.kandu.dk/tip16107.aspx

Jeg synes nu ikke det er et tip, men en måde at lokke e-mailadresse + personlig adresse ud af brugere på , som er her anonymt.

Jeg ville nu selv have købt Anders And, for at få "fribilletter" til Legoland, hvis det var der jeg ville.

Accepteret svar
Fra : dordi

Modtaget 135 point
Dato : 29-05-07 15:59

Den er nu sendt, og det var ingen måde på at lokke en anonym adresse ud af Thyfoon på.... syntes da bare det var synd at smide en hel billet ud i skraldespanden, når en anden sikkert ville kunne få glæde af den... Den var trods alt mange penge værd, og jeg smider ikke mange penge i skraldespanden.

men det var så lidt Thyfoon, håber i får en rigtig rigtig god dag.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-05-07 16:08

Nu har jeg ikke købt Anders And, men dækker den billet mere end indgangen for 1 barn.

Godkendelse af svar
Fra : thyfoon

Dato : 29-05-07 22:24

Tak for svaret dordi.