/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hvordan fordeler satelitsignal
Fra : Steenk1
Vist : 550 gange
175 point
Dato : 28-05-07 00:37

Hvordan fordeler satelitsignalet fra min receiver til mere end et tv uden at skulle oprette ekstra abonnementer. Jeg har fået at vide at der sidder en slags konverter i videomaskiner der kan gøre det men jeg kan ikke få det til at virke.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 28-05-07 01:07

brug begge udgangene på receiveren , en scart fordeler eller udgang fra et tv til indgang i et andet.

Der er mange muligheder.
Men hvad skal du med det. Du kan da kun se programmet på et fjersyn af gangen.

Men du er måske af den slags, hvor kvinderne skal sidde i et separat rum.