/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
brand acer formaterings cd´er
Fra : rudik
Vist : 441 gange
45 point
Dato : 27-05-07 20:26

hej...
Jeg har en acer bærbar, uden formaterings cd´er.
Jeg har hørt at man skal brænde formaterings cd´erne ud fra computeren med driver og hele møget.
Men hvordan, hvis jeg går ind i Acer erocovery management vil den lave en backop image fil af hele computeren. jeg vil kun have selve windows og driverne dertil.

inde i Acer erocovery management , kan jeg også vælge at trykke på burn. der kan jeg vælge mellem forskellige backup tyber, men hvilken en skal jeg vælge for kun at få windows og driverne der til`? jeg er en idiot til engelsk.

->Burn backup disk using factory default
->burn a backup disk using user´s backup <- kan ikke anvendes, den er lyse grå, og kan ikke trykkes på.
->Copy current system configuration to disk
-> Burn an application backup disk

Hvad for en/nogle skal jeg vælger.
eller skal jeg bruge noget helt andet.

I skal vide det, det skal ikke være et skud ud i tågen. :)

mvh. rudik

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 55 point
Dato : 27-05-07 20:44

Jeg har selv Acer, så dette er ikke et skud i tågen. Denne gendanner maskinen til som den var, da du købte den: ->Burn backup disk using factory default Factory default = Fabrik - standard

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 27-05-07 21:25

tusind tak, det var lige det jeg ledte efter. tak :) jeg prøver det. jeg vender tilbage i morgen. :D

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 28-05-07 10:43

Du kører recovery på ACER under opstart med ALT+F10, hvis cd/dvd misser.

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 28-05-07 17:44

tusind tak, det var lige det svarjeg havde brug for. det virkede. jeg sidder nu og benytter en formateret computer, der virker efter hensigten. Tak

mvh. rudik

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 28-05-07 21:59

Velbekomme . Altid godt med et friskt Windows.