/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Kan ikke lave dem om?
Fra : JRC
Vist : 515 gange
50 point
Dato : 27-05-07 18:41

Hejsa de her to filer kan jeg ikke lave om sådan at jeg kan se dem med media player eller cretive media player?

Nogle der kan hjælpe?

Jeg kan ikke lægge dem her ind.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-05-07 19:07

du kan måske linke til dem ????

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-05-07 19:29

men du kan da fortælle om fil endelserne ...........................

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-05-07 20:28

Ja fortæl hvad dine filer hedder, også efter punktum, der findes forskellige værktøjer til at omdanne filer, og det ville hjælpe os, at vide hvad vi arbejder med

Kommentar
Fra : JRC

Dato : 27-05-07 23:55

Jamen jeg har det der super som kan ændre filer. Der står mp4 efter og loggoet for de filer er en guld CD med et lille player tegn.

(Nero ShowTime Essentials) det hedder det filer bliver åbnet med.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-05-07 01:33

Citat
Jamen jeg har det der super som kan ændre filer
er det programmet Super du har ? http://www.erightsoft.com/S6Kg1.html så behøver du ikke andet nu er jeg ikke så skrap til de der fil navne, men mp4, er det ikke en videofil ? Måske fra din mobiltelefon ? MediaPlayer kan ikke afspille mp4, du må først omdanne den til et format som MediaPlayer kan åbne, hvis jeg har ret, og det er en video, så vælg AVI oppe til venstre, hvor der står Select the Output Container, lad de andre indstillinger stå som de gør, nu trækker du din mp4 fil ind i det store grå felt forneden, og klikker på Encode, efter kort tid har du en AVI video fil som MediaPlayer kan vise. Er mp4 en lyd fil eller du kun vil bruge lyden fra filen, vælg så mp3 oppe foroven, og så samme fremgangs måde, har du valgt en mappe at gemme i ? Ellers højre klik et tilfældig sted på Super og klik på Specify the output folder destination. MediaPlayer skal kunne spille AVI filer, ellers må du lige indstalere DIVX codecs: http://www.divx.com/ klik på den blå knap: Free download, det er en hel pakke du henter, men under instalationen vælger du kun at instalere codecs.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-05-07 23:58

Rart hvis der var lidt mere respons fra spørgeren så vi vidste om noget af det foreslåede kan bruges

Kommentar
Fra : JRC

Dato : 30-05-07 12:36

tag det lige roligt jeg kan ikke sidde her og vente til i svare.

Der sker intet i super når jeg gør det sådan for har prøvet det sådan der kommer ingen fil ud igen. Og statusen siger...Error.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-05-07 12:43

Er sidste nye version af Super du bruger ? Den havde jeg problemer med, og gik tilbage til version 21, så mit forslag er, afinstaler Super hent version 21 her: http://www.filepedia.com/video_software/video_encoders/super.cfm/v2007_build_21 og instaler den, prøv så igen om ikke det lykkes

Annuller spørgsmålet
Fra : JRC

Dato : 02-06-07 00:01

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål