/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
eksekverbare filer
Fra : ipbirk
Vist : 1133 gange
100 point
Dato : 27-05-07 16:49

Hej
Jeg har et problem som jeg håber i kan hjælpe mig med.
Når jeg skal åbne en adresse i IE 7.0 kommer der et vindue op som har overskriften FIND KÆDEOVERSIGT og i filtyber står der eksekverbare filer (*.exe) jeg ved ikke hvad jeg har gjort fejl, men har i en løsning.
Jeg har været inde på Microsoft hjemmeside, men der var ikke noget brugbart, håber i kan beskrive en løsning skridt for skridt.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-05-07 17:11
Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 27-05-07 20:07

Supporten fra microsoft beskrev problemet fint, og jeg fulgte forskrifterne, men har nu fået et nyt problem.Når jeg forsøger at starte outlook 2003 kommer følgende fejlmeddelelse.
"Microsoft office outlook kan ikke starte, filen mapi32.dll er beskadiget eller en forkert version.Et andet meddelelseprogram er muligvis installeret, geninstaller outlook.
Jeg mener at mit første problem begyndte efter jeg havde installeret firefox som forsøg, men den er nu slettet via kontrolpanelet. Så nu er jeg rigtig på den og skulle ikke gerne til at formattere min maskine. Alt dette skrives på en anden maskine som er fejlfri.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 28-05-07 00:05

Du skal ikke formattere nogen maskine. Det gøres i øvrigt nemmest med en hammer.

find din cd med outlook og geninstaller den så enkelt er det.

Hvis du bruger windows xp er det smarteste at gå ind i kontrolpanelet og vælge ydelse og vedligehold. Derefter systemgendannelse. Gendan derefter til en dato , som ligger før dit besvær.

Gendannelse kan tage lidt tid med automatisk genstart og periode med sort skærm. vær tålmodig og vent til den er færdig. tiden afhænger af hvor meget der skal føres tilbage og hvor hurtig din maskine er.
Bare rolig, du taber ingen datafiler. Kun programinstallationer lavet efter gendannelsestidspunktet forsvinder- heldigvis.

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 28-05-07 10:39

Hej
Alt det transor skriver har jeg prøvet, jeg kan hverken afinstallere eller installere office pakken, den skriver "det kunne ikke opnåes adgang til windows installer.

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 28-05-07 19:22

Hej igen
Jeg har formatteret min harddisk, og håber på det hjælper. Hvad gør jeg nu med point?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 29-05-07 06:22

Det er helt op til dig, min ven.