/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
CD RW skriver men resultatet ?
Fra : oldwiking
Vist : 477 gange
50 point
Dato : 21-01-03 11:27

CD RW skriver tilsyneladende en ny CD med ved den efterfølgende læsning viser det sig at der ikke er sket noget og at
skiven nogle gange kan genbruges.
En eller anden berørte dette eller et lignende problem tidligere, så spørgsmålet er så, hvad er løsningen dertil ?
Mvh OW

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 50 point
Dato : 21-01-03 14:00

Hvis ikke jeg husker galt (og selvfølgelig lidt afhængig af brænder og program) er der noget med en menu, hvor du skal "afslutte" cd'en. Jeg havde samme problem indtil jeg opdagede dette. RW'erne kan jeg heller ikke altid få til at du til musik!

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 21-01-03 15:30

Tak for dit svar, det er også nogenlunde hvad jeg blev opmærksom på men igen stak om i baghovedet.
Dog var der noget om at afbryde XP's egen brænderfunktion og her stopper det så.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 21-01-03 16:38

åbn nero(afslut guide)vælg menu cd-brænder-slet rewriable.
2 muligheder her :
1) slet hurtigt,cd vil virke tom men data er ikke fysiks slettet
2)slet hele cd-rewriablehvor alle data bliver slettet
hvad mener du,er det dit problem,eller er det hvad sker der hvis man ikke sletter helt ?

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 21-01-03 16:49

Ups, tror nok at der er sket et kvantespring i mit baghoved.
Problemet var ikke CDRW, CDR og det jeg opfattede dengang var, mener jeg, at XP's egen CD write utilities kunne stoppes.
OW

Kommentar
Fra : xou

Dato : 21-01-03 17:15

okidoki:
1.sæt et cd-r eller rw i cd brænderen
2.efter du har kopiet tilden
3 åbn denne computer
4.højre klik på cd-brænderen(det drev der har en brændbar cd i)vælg egenskaber
5.under indspilling kan man fravælge at den skal være til indspilling.
så er du sikker på ikke at slette fra den og jupti det er stopped.

Godkendelse af svar
Fra : oldwiking

Dato : 21-01-03 17:34

Tak skal du XOU, det tror jeg matcher det jeg forestiller mig

Kommentar
Fra : xou

Dato : 21-01-03 17:47

super godt,at det jeg fandt frem til det for dig;
men du huk huk accepteret ikke min kommentar

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 21-01-03 17:49

SRY XOU er den til at afvende ?
ellers åbner vi bare en ny

Kommentar
Fra : xou

Dato : 21-01-03 18:50

NEJ !
det gør ikke noget,altid til hjælp ....hihi
bare du ikke stå på hovede for at finde svar"@?@...okidoki

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 21-01-03 18:57

giv you a double next time hi

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 21-01-03 18:57

giv you a double next time hi