/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
nye dæk til combi camp
Fra : janinna
Vist : 2957 gange
300 point
Dato : 27-05-07 12:40

hej! har en combi camp, og skal have nye dæk til den, men den har nogle mærkelige mål og kan ikke finde nogen. mål: 16,5*6,5-8
er der nogen der kan hjælpe mig med ,hvor jeg kan købe dem?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-05-07 12:43

Maskinforretning

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-05-07 13:52

Her kan du købe et reserve hjul, prøv at kontakte dem, måske sælger de dækkene uden fælg: http://www.camper.dk/commerce/com_product.asp?p_prod_id='821500'&page=&p_cat_id=&menuguid=2

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-05-07 13:58

Et hvilket som helst dækcenter, kan skaffe dæk der passer, det behøver ikke lige være 16,5" det kan også være 16 eller 17"
Du skal alligevel der ind for at få dem monteret.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 28-05-07 12:45

www.brixiustrading.dk

Du kan finde dem her,men prisen er så høj at du lige så godt kan købe komplet hjul via det link som o.v.n. lagde til dig.
Mvh.muldvarp1