/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
værktøjslinie
Fra : knh15
Vist : 686 gange
50 point
Dato : 27-05-07 10:17

Den værktøjslinie jeg bruger, når jeg skal indstille feks. dropper tool, selection tool osv. er blevet væk for mig.

Jeg kan ikke finde den igen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-05-07 10:57

gå i view - toolbars - tools

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 27-05-07 11:01

Nej det er ikke den, det er der hvor jeg laver indstillingerne, feks hvor stor tuben skal være eller om det skal være cirkler, trekanter eller ellipse når jeg bruger selection.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-05-07 11:13

måske misforstår jeg noget - men den dukker jo op så snart du ha åbnet new image - eller hvad mener du ??

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 25 point
Dato : 27-05-07 11:17

ellers gå i view - customize - toolbars og hak af hvad du skal bruge

Godkendelse af svar
Fra : knh15

Dato : 27-05-07 11:23

Tak for svaret miritdk.

Nu fandt jeg det selv, men tak fordi du førte mig der hen ad.

Jeg gik ind i view, palettes, tool options og vupti var den der.

god pinse

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-05-07 11:25

nå ja - mange veje fører til rom - godt du fik det ordnet