/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Salg af blækpatroner
Fra : Gucci1704
Vist : 1845 gange
50 point
Dato : 27-05-07 00:23

Hej.
Jeg ved at nogle firmaer køber brugte blækpatroner,- men ikke hvilke. Ved du det ? Og hvad er prisen, de giver for de tomme ? Hvor finder man disse firmaer ? Ps bor i Vejle.
Jeg skriver sange i min fritid og har med tiden gemt mine brugte blækpatroner, som et slags regnskab, for de udgifter, der er forbundet hermed. (Kunne selvfølgelig også bare skrive det ned,- men tænkte også på, at jeg ville smide dem ud samlet som "problemaffald"),- indtil jeg hørte om køb af brugte....Bruger Hp 338 og 343.

Venlig hilsen

Gucci

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-05-07 00:50

Du gjorde mig nysgerrig, jeg plejer at aflevere de tomme, der hvor jeg køber nye, vidste ikke at der måske er penge i tomme patroner, men her er et firma som ser ud som købere: http://www.recycle-it.dk/ HP (også mit mærke) gør også i genbrug, giver ikke andet end fragten til de tomme patroner: https://h20010.www2.hp.com/ereturns/tellmemore.do?__country=DK&__lang=da&segment=ho&focus=IJ

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-05-07 07:59

Mine HP patroner sendes til Frankrig.
HP betaler portoen, jeg får ikke noget
og er tilfreds med det.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-05-07 08:00

Med det forbrug jeg har er der ikke penge i skidtet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-05-07 09:33

Du får intet for tomme patroner.....

Der er enkelte firmaer der "påstår" de giver lidt - den pris er som regel blot lagt på de nye....

I REN handel vil du ikke kunne opnå noget.....

Accepteret svar
Fra : rikkeho

Modtaget 50 point
Dato : 23-07-07 20:15

Jeg modtager og afsender porto frit via dell
God service
en tilfreds kunde

Godkendelse af svar
Fra : Gucci1704

Dato : 12-08-07 13:43

Tak for svaret rikkeho.