/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Backup til extern disk
Fra : 86980792
Vist : 672 gange
57 point
Dato : 26-05-07 20:11

Hvordan backup'er jeg outlook og explorer? (fuldt indhold)
Jeg sætter hele formuen på højkant og ønsker god pinse.
Venlig hilsen
Otto.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 26-05-07 20:33
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 26-05-07 20:37
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 26-05-07 20:42
Kommentar
Fra : hcma

Dato : 26-05-07 21:22

Outlook: MS Outlook eller Outlook Express ?
Explorer: mener du Internet Explorer (som er en helt anden ting end Explorer)

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 57 point
Dato : 26-05-07 22:42

Du skriver ikke hvilken styresystem du har, er det Windows XP Pro, kan du bruge Sikkerheds kopiering, klik på Start - Alle programmer - Tilbehør - Systemværktøjer, ned og klik på Sikkerheds kopiering, første billede er en velkomst, klik på Næste og lad markering blive i Sikkerheds kopiere filer og indstillinger, klik på Næste, hvis det er de dokumenter du har oprettet som skal kopieres, lader du markering blive i Mine dokumenter og indstillinger, hvis det mere omfattende, skal du flytte markering ned i Lad mig vælge, hvad der skal sikkerheds kopieres, når du klikker på Næste kan du finde og vælge, det som du vil kopiere, for eksempel Oulook og Explorer + dokumenter fra mappen du gemmer dem i, klik på Næste og guiden foreslår diskette drevet, hvis du vil gemme et andet sted, klikker du på Gennemse og vælger placering, for eksempel en ekstern harddisk eller dit brænder drev, klikker på Ok gemme vinduet lukker og du klikker på Næste og fuldfør guiden ved at klikke på Udfør, der går nu nogle minutter (eller måske timer) mens Windows arbejder

Godkendelse af svar
Fra : 86980792

Dato : 28-05-07 17:02

Tak for dit meget udtømmende svar og gode tip.
Jeg har gemt din e-mail-adresse, så jeg kommer måske tilbage en anden gang;
man kan jo lige så godt gå til hovedet som til .....
Venlig hilsen
Otto.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-05-07 00:57

Tak for point og de mange stjerner jeg skriver som regel ret detaljeret, hvis en bruger ikke har prøvet noget før, kan kortfattet hjælp virke uoverskuelig, det er ikke så mange år siden jeg selv var nybegynder