/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Søger revisor
Fra : ivanovic1
Vist : 641 gange
50 point
Dato : 26-05-07 15:57

Hej Alle,

Vi søger en revisor, som har styr på følgende i forbindelse med regnskab, bogføring, fradrag osv.

Import af varer fra Østen primært Kina
Salg af varer i Danmark
Salg af varer i Sverige
Salg af varer i Norge
Styr på Summa Summarum samt opsætning af denne

Vi lægger vægt på at han er effektiv, og han må meget gerne bo i nærheden a Kvistgård (Helsingør), da det er her vi primært vil drive vores forretning fra. Da vi er nyopstartet lægger vi endvidere vægt på, at han er billig.

Med venlig hilsen

Ivanovic

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 26-05-07 16:23

Prøv at spørge ham her

Klaus Johansson, Reg.rev. Solsortvej 5, Helsingør, tlf. 49211964.

for at ingen skal få ond i rumpetten over at jeg oplyser navn mm i et offentligt forum kan jeg oplyse at han er nem at finde her

http://www.google.dk/search?hl=da&q=klaus+johansson%2Brevisor&meta=

Kommentar
Fra : mariafrederiksen

Dato : 26-05-07 17:14

Det svære er nok at finde en, der også har summa-summarum - det kan være at du må vælge mellem erfaring i din forretning og erfaring med økonomisystemet, og der ville jeg vælge erfaring og så enten betale ham for at sætte sig ind i det eller købet et andet - havd der nu er billigst for dig.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 26-05-07 17:38

Slå op i den lokale telefonbog og find en registreret revisor. De fleste af dem kan uden problemer løse ovenstående opgaver. Dog er det ikke sikkert de kan Summa Summarum, men jeg er sikker på at de kan finde en løsning alligvel.

Du skal ikke henvende dig til de store firmaer for ovenstående opgaver (final four) da de har en helt anden debitteringssats.

Annuller spørgsmålet
Fra : ivanovic1

Dato : 05-08-07 16:06

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål