/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
return to eden
Fra : chicapigen
Vist : 1961 gange
200 point
Dato : 25-05-07 19:12

hejsa

jeg er på jagt efter en australsk mini serie i 6 afsnit der hedder return to eden eller på dansk stephanies hævn. er der nogen af jer kanduer der ved hvor jeg kan finde den henne , jeg har selv prøvet med uden held, dem jeg akn finde har ikke dansk tekst og så er de i kode 4 og det dutter jo ikke.

venlig hilsen chicapigen

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 200 point
Dato : 25-05-07 22:29
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-05-07 22:39
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-05-07 23:02

Den findes ikke længere med danske undertekster, hvis den kan bruge uden, har miritdk svaret

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 26-05-07 16:06

ja den bliver nok rigtig svær at finde i kode 2 men det kan jo være at der er en herinde der måske har været så kvik at optage den fra zulu hvor den bliver sendt i øjeblikket men jeg har desværre først set det fornylig ellers havde jeg selv optaget den så jeg venter lidt med at lukke spørgsmålet

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-05-07 16:10

prøv at efterlyse den rundt omkring - bla på dba og qxl osv - der er også deciderede filmfora - du kunne jo være heldig der

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 26-05-07 16:40

ja du siger noget det vil jeg selvfølgelig prøve, man skal jo ikke give så let op

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-05-07 16:44

det kan af og til svare sig at være stædig

Kommentar
Fra : sera

Dato : 27-05-07 12:09

hej det kunne lyde som om du har fundet den med danske undertekster, hvis det er tilfældet er det så muligt jeg kan få det link. da jeg også gerne vil have den serie. takker for hjælpen så

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-05-07 12:45

forhåbningsfuld er du da - nej men jeg har lige kastet et par mails afsted da du oprettede spørgsmålet - men forvent intet

Godkendelse af svar
Fra : chicapigen

Dato : 28-05-07 10:56

Tak for svaret miritdk.
ja det ser ud som om jeg skal lede vidt omkring men nu vil jeg kigge alle siderne igennem på de link du har givet mig på google og håbe der er noget jeg kan bruge der, ellers må jeg bruge min livline i australien og se om hun kan hitte noget. fortsat god pinse

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-05-07 11:05

ajiiiiiiii altså - du skulle da ikke lukke spørgsmålet når du tilsyneladende ikke har fået gyldigt svar

Livline i australien ?? lyder rigtig godt da - håber det bedste for dig.

prøv at spørge her - der plejer at være nogen der optager næsten alt http://recordere.dk/

købe den kan du i hvertfald her http://www.dvdcity.dk/?51O49XO4934XO4931383437A82