/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Vista Virker ikke?
Fra : Qua
Vist : 457 gange
60 point
Dato : 25-05-07 14:42

Jeg har fået Windows Vista havde Media Center Før har en Hel række Programmer Og Spil der ikke kan og vil køre i windows Vista . kan man på nogen måde komme af med det uden at købe en Ny Cd med XP?
Eller er den update der gør den køre som en Xp??
Har lagt alle min points her ind håber jeg for et svar ):

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-05-07 14:50

Citat
kan man på nogen måde komme af med det uden at købe en Ny Cd med XP?
har du ikke en "gammel" cd med XP ? Du kan køre med begge OS indtil Vista kommer til at virke, og bruge XP til de programmer som ikke virker i Vista, Vista er slet ikke færdigudviklet, der er alt formange "gamle" programmer som ikke virker endnu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-05-07 14:53

Køb en ny XP

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-05-07 15:41

Citat
Windows Vista Virker ikke

Er det rigtigt

Citat
havde Media Center Før

Så læg det ind i stedet.....

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 25-05-07 16:09

Så så refi, Vista virker faktisk OK på mange maskiner - så nu er der kun et år til at jeg lægger den ind...

God Pinse...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-05-07 16:11

Citat
Vista virker faktisk OK på mange maskiner

EN - TO - MANGE

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-05-07 17:37

Har du ikke Media Center cden så kan du jo smide den ind.

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 25-05-07 17:53

Der er mulighed for at vælge at køre et program som kompatibelt til ældre versioner af Windows.... De få programmer, der ikke har funket med det samme på min Vista, kører fint hvis man vælge kompatibilitet med XP SP2.......

Kommentar
Fra : Søssan

Dato : 01-06-07 12:08

Halløj

Smider bare lige et link til en blog, kun om Vista.

http://www.pcworld.dk/blog/Vistabloggen?gclid=CMKWysbWuowCFRAFEgodGmBnag