/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Objekter i sims 2
Fra : ejay1982
Vist : 621 gange
100 point
Dato : 25-05-07 08:08

Hvilket program eller noget skal jeg bruge for at lave objekter i sims 2, med objekter mener jeg møbler og pynt og sådan noget IKKE tapet,terræn og gulve. Hvor kan det downloads?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-05-07 09:08

så vidt jeg husker kan du gøre det med body (et eller andet) der ER i spillet og photoshop - men vel også med forskellige 3D tegneprogrammer.

Accepteret svar
Fra : medd

Modtaget 50 point
Dato : 27-05-07 21:27

I Body Shop kan der kun laves tøj.

For at lave møbler skal man bruge programmet SimPE som kan downloades her: http://sims.ambertation.de/en/download/realdownload/

Hvordan det fungerer, ved jeg dog ikke, da jeg aldrig har forsøgt mig med det.

Godkendelse af svar
Fra : ejay1982

Dato : 05-08-07 23:15

Tak for svaret medd.