/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvem synger
Fra : Kortoververden
Vist : 502 gange
90 point
Dato : 24-05-07 23:02

Hvem står bag sangen til Peugeot's nye reklamefilm?

http://forhandler.peugeot.dk/bileniditliv/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-07 23:11

Det skal du nok snakke med reklamefirmaet om.....

Men hun kunne godt trænge til lidt sangundervisning.....

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 24-05-07 23:14

refi

Ved du hvem der synger?????

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 25-05-07 00:34

Jeg synes, at det lyder som Björk...

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 25-05-07 07:48

Tjah, det synes je g på ingen måde det gør, men det er jo også ligegyldigt, det kunne være der var nogen der vidste det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-05-07 08:32

Citat
Ved du hvem der synger?????

Nej, men jeg syntes absolut ikke det er noget at prale af...

Vi kan jo sagtens "gætte" - men det er langt fra alle disse reklamesange der er lavet af kendte....

Derfor er reklamefirmaet nok også den eneste der VED det.....

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 25-05-07 09:29

Og jeg spurgte måske upræcist, men tanken bag spørgsmålet var at finde frem til om der var nogen her der sad inde med konkret viden, gætterier kan jeg klare selv.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 25-05-07 20:58

Nogle "gætterier" er jo mere velkvalificerede end andre... Men nej, det er nok ikke Bôrk, men helt sikkert én, der har hørt Björk.... (efter min mening.) Bjôrk har heller aldrig kunnet synge....

Accepteret svar
Fra : boibbo

Modtaget 90 point
Dato : 27-05-07 17:57

Her kommer det rigtige svar:

Ida Maria - When it comes to you

hendes myspace-proil hedder:
http://www.myspace.com/IdaMariahome - Men der kan du ikke finde sangen

Tror du kan finde sangen her hvis du har itunes :
http://vadheterlaten.se/artist/ida-maria

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 27-05-07 18:08

Hmm tror ikke man kan finde den på itunes alligevel. Tror ikke den officielt er udgivet endnu. Den er nemlig skrevet direkte til reklamefirmaet for peugeot..

Godkendelse af svar
Fra : Kortoververden

Dato : 27-05-07 21:45

Tak for svaret boibbo.