/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
lås tekst
Fra : realflex
Vist : 459 gange
100 point
Dato : 24-05-07 20:07

Hej
På min hjemmeside http://www.fotografi.frac.dk vil jeg gerne have "låst" teksten, men hvordan gør man det?

Hvis man fx har en skærmopløsning på 1024x768 står teksten under menuen, hvilket den også skal, men har man ind højre opløsning bliver menuen og teksten forskudt...

Kommentar
Fra : Ilhja

Dato : 24-05-07 20:10

Du burder denne kode:
<div style="top:0px; left:10px; position:absolute;">
din tekst
</div>

ved top og left sidder du ind hvor teksten skal placeres fra oven og fra venstre

Kommentar
Fra : realflex

Dato : 24-05-07 20:18

tak, men det virker detsværre ikke, for menuen er i midten..'

Kommentar
Fra : Ilhja

Dato : 24-05-07 20:20

hvorfor har du den ikke bare med under tabellen?

Kommentar
Fra : MartinFr

Dato : 20-06-07 17:12

Tilføj en ekstra TR og en TD med colspan="6" til din tabel og smid indholdet deri, så er alt centreret sammen med det øvrige indhold (toppen/menu).

Kommentar
Fra : santashooter

Dato : 31-07-07 02:00

kunne du ikke bare benytte dig af <center> HEJ </center>

Kommentar
Fra : pastel

Dato : 14-08-07 06:23

Du skal indsætte <div align="center">
se nedenstående

</style>
</head>

<body>
<div align="center">
<table width="994" border="0" height: 100%>