/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Auto tastlås på Nokia N73
Fra : mercerpigen
Vist : 3871 gange
100 point
Dato : 24-05-07 20:00

Har prøvet at stave mig gennem brugsanvisningen.

Kan finde en tastelås med kode.. Men hvem gider taste en 5 cifferet kode hver gang, tlf skal bruges?

Er der autotastelås som på min gamle 6310I ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-07 20:11
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-05-07 20:17

ja selvfølgelig. Kig under Indstillinger - Telefon - Automatisk Tastaturlås - Vælg Til - Så dukker der en skærm hvor i du skal skrive forsinkelsen i min - sek.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 24-05-07 20:19

Jeg gik ind på nokia.com med telefonen,der kan du downloade noget der heder "KeyPad Lock".
alimak

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-05-07 20:28

Ellers læs på side 111

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-05-07 21:37

Slå tastaturlås til eller fra
Information
Det er muligt at foretage et nødopkald, når tastaturlåsen er slået til, men vær opmærksom på, at nummeret i så fald først vises, når alle tre tal er tastet ind.

Luk vindue

1 Slå tastaturlås til

Sørg for at telefonen befinder sig i standbypositionen.
Tryk på Venstre displaytast og dernæst * lige efter hinanden.

Information
Selvom tastaturet er låst, kan du besvare opkald som du plejer, uden at slå låsen fra.

Luk vindue

2 Slå tastaturlås fra

Tryk på Unlock og dernæst på *.

herfra http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-05-07 21:42

Sådan står der ved din gamle mobil

Slå tastaturlås til eller fra
Information
Det er muligt at foretage et nødopkald, når tastaturlåsen er slået til, men vær opmærksom på, at nummeret i så fald først vises, når alle tre cifre er tastet ind.

Luk vindue

1 Slå tastaturlås til

Tryk på Menu og * hurtigt efter hinanden for at låse tastaturet.
Ikonet for tastaturlås indikerer nu, at tastaturet er låst.

Information
Du kan godt besvare et opkald uden at slå låsen fra.

Luk vindue

2 Slå tastaturlås fra

Ikonet for tastaturlås indikerer, at tastaturet er låst.
Tryk på Lås op og * hurtigt efter hinanden for at låse tastaturet op.

Ergo er det lige nemt på begge telefoner, det er blot den ene tast der er anderledes - venstre displaytast på den nye og menu på den gamle * tasten er den samme

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 24-05-07 23:45

Det var ingen tastelås på min n73 da jeg købte den.Jeg måtte hente tastlås på nokia.com. Det kostet 15 kr at laste ned.
alimak