/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Hvad er tilladt... ?
Fra : molokyle
Vist : 1525 gange
50 point
Dato : 24-05-07 18:43

Én ..2... 3.. ting er konstateret som 'USTABILITET':

1.) Hr. Messesmidt's i privat samenhæng i Tivolis' Grøften's : "Heil'ing" (Jf. BT)
2.) Hr. Nasser Khader's farvel og stiften af 'nyt' parti: 40% i skat for ALLE (..og 'analysen' deraf)
3.) Ungdomhuset's stædigen holden fast ved: "Det er vores hus" (.. i modsætning til Faderhusets Fr. Evertsens's og bedsteborgernes udlægning? )
4.) Hovedtørklædeforbud i Folketinget ...og andre arbejdspladser iøvrigt (Jf. : Fr. Pia's sidste udmelding!)
5.) EPO indrømmelser i Cykel-løb (..nu mangler vi bare samme kontrol og 'etik' i fodboldsporten )

Hvor ska' vi hen du?´

FOKUS ....please...

Skal man virkelig indordne sig under siddende regerings 'moralkodek' ?

= Skattelettelser til de 'rige'
= Hr. Mærsk (..som ved Gud har fået laaaaang skatte-snor i mange år !)
= Lego : http://www.lego.com/
= Superfos : http://www.superfos.dk/
.. og lign. virksomheder:
= IT-branchen som 'skriger' på udenlandsk arbejdskraft ...helst til den ½ løn (=187 dages reglen!)
= Frit valg ...for de som har råd?

(..og som til enhver given lejlighed under 'ugunstige' meningsmålinger 'truer' med, at flytte produktionen ( = firma'et og provenuen ) til Polen, Estland, Letland, Litauen, Indien ..eller andre 'lavpris' lønmodtager lande?)

SAMFUNDSSIND !!!

...eller skal man råbe 'VAGT I GEVÆR' ...for den alm. dansker? (..etnisk tilhørsforhold uagtet?)

Der må da for dælen være nogen fornuftige borgere, som ikke finder sig i dette?

Dermed mener jeg : En Elitær Elite, med OVERSKUD, som må træde i karakter

Var der ik' noget med, at idéen med en liberal politik var:

Når man økonomisk kan hjælpe sig selv ..først da; har man overskud til at hjælpe andre svagere borgere?

..i stedet for at hyppe egne kartofler !

Hvor bli'r 'overskudet' på statens finanser af? ...ca. 10.000 millioner = 10 milliarder?

Råderum? ..til hvad?

Skattelettelettelser for de som har: Iflg. Ny Alliance og Konservative

VENSTREFOLK ...ta' jer dog sammen !

</TVIVLER>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-05-07 18:56

..og faldt for fristelsen til, at provokere en smule

..jeg har jo 'råd' til det

</ MOLOKYLE>

Annuller spørgsmålet
Fra : molokyle

Dato : 24-05-07 18:57

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar...

DERFOR

</MOLOKYLE>