/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Kawasakistøvler til børn
Fra : rikkerix
Vist : 439 gange
15 point
Dato : 24-05-07 14:36

Hjælp..... Jeg fik vidst lovet min datter et par hvide Kawasakistøvler i str. 32. Er der nogen der ved hvor jeg kan købe dem??

Kærlig hilsen
Rikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-07 14:39

Næh - men lyseblå......

Sikker på de findes i hvide ?????

http://www.netsko.dk/shop/kawasaki-baby-lyseblaa-471p.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-07 14:44
Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-07 14:47

Her er de alle, men ikke 32 hvid....

http://www.netsko.dk/shop/kawasaki-46c1.html

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 25-05-07 01:15

Hej rikkerix

Mon du er klar over at der findes sko og støvler som behandler fødder så man får brugt
alle de muskler, som man er født til at skulle bruge.

Disse sko og støvler er en hel del anderledes en dem du spørger efter.

mvh.
DkwM327

Kommentar
Fra : rikkerix

Dato : 25-05-07 08:02

Tak for alle jeres kommentarer. Jo de findes i så små, også i hvide. Jeg købte et par i str. 31 i Jette Riis. Men de var desværre for små.
Og mine børn har gået både i Hallgreen og Bundgård sko. Men det vil de ikke mere. Nu vil de ligne alle de andre børn.
Kærlig hilsen
Rikke

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 25-05-07 12:12

Hej rikkerix/Rikke.

Du skriver faktisk, at dine børn bestemmer hvor skabet skal stå, og det har du så accepteret,
da det hører med til de lette og hurtige løsninger, som du tilsyneladende har lært er det "man gør"
i samfundet i dag.

Samtidig er børn en del klogere på mange områder end deres forældre, hvilket godt nok passer
på mange områder, men som ansvarlige forældre, der elsker deres børn,
så bruger disse ansvarlige forældre, de erfaringer som børnene endnu mangler,
ved at lære børnene, at hurtige og lette løsninger, i rigtig mange tilfælde også er dårlige
og skadelige løsninger.

Man gør det ved at forklare dem hvordan tingene hænger sammen og fungere, på en måde
så de forstår det, og det sker ved at man som ansvarlige forældre, stiller børnene nogle spørgsmål, hvor børnenes svar så viser om de forstår hvordan tingene hænger sammen og fungere.

Og så fortæller du at dine børn vil ligne alle de andre børn.

Det tyder igen på, at du har accepteret, at dine børn skal være som alle de andre,
i stedet for at have sine egne personligheder og ”særheder”.

Det er også typisk for mange – både børn og voksne i dag!

De har lært, at man skal følge med i hvad der er moderne, og ”dette moderne” er skabt
af mennesker, der manipulere med og udnytter andre mennesker, så ”de førstnævnte” er fri for,
at danne sig deres egne meninger og holdninger, så de i stedet vælger de lette og hurtige løsninger, hvilket netop er meningen fra de mennesker, der vil manipulere deres medmennesker.

Efter denne kommentar er jeg temmelig spændt på at høre fra dig, hvad du får ud af dette,
og om du er villig til at blive ”en god forældre” for dine børn!

Med venlig hilsen
DkwM327