/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Office 2007 install kikser
Fra : tutlidut
Vist : 2596 gange
100 point
Dato : 24-05-07 13:21

Hej

Jeg har købt et original Office Proffesionel 2007 men jeg kan ikke install pakken. Midt i install får jeg denne besked

Fejl 1311
Kildefilen blev ikke fundet:D\SKU011.CAB. Kontroller, at filen findes, og du har adgang til den.

Det forstår jeg ikke hvorfor jeg får den besked. Hvem kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 24-05-07 13:32

Det lyder umiddelbart som om det er en defekt disk.

Har du ikke fået oplyst et nummer på support da du køte pakken?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-07 13:42

Det er vel ikke bare en upgrade du har købt.......

Så kræver den du har Office i forvejen

Kommentar
Fra : tutlidut

Dato : 24-05-07 14:05

Refi

Det skulle være en fuldversion. Når jeg kommer lidt ind i installationen, så bliver jeg bedt om enten at opgrade eller install.
Jeg har en 2003 på mit Cdrev i forvejen godt nok ikke helt original, kan det være årsagen ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-07 14:11

Sagtens....

Men hvis du er SIKKER på det er en fullversion, så slet den gamle (tag evt. backup først) og rens op for rester inden du installerer den nye.....

Så skulle det gå smertefrit....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-07 14:12

Citat
D\SKU011.CAB

Men det der tyder godt nok på en cd-fejl hvis dit drev er D:

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-07 14:23

Gennem søg lige dit C-drev og se om filen er der.....

Den er en del af 2003 - så det er nok din uoriginale version der er synderen.....

Har du filen - så henvis til under installationen....

Har du den ikke... Så slet det gamle office2003 inden du installerer 2007.....

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-05-07 14:30
Kommentar
Fra : tutlidut

Dato : 24-05-07 19:24

Hvis jeg sletter 2003 og installer 2007 får jeg så alle mine dokumenter med over i 2007 versionen. Det forekommer mig, at jeg et eller andet sted har hørt dokumenter fra 2003 ikke kan læses i 2007 versionen og så er jeg jo lidt på herrens mark.

Kommentar
Fra : tutlidut

Dato : 24-05-07 19:31

Jeg må hellere indskyde at mit Cdrev er en ny hardisk, og mit ddrev er min gamle hardisk, og jeg kan se at jeg også på mit Ddrev har en office mappe, så den kan jeg vel bare slette, for den bruger jeg jo ikke.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 24-05-07 19:50

Dine dokumenter osv. der ligger i dokumentmappen forsvinder ikke.

Det er ganske rigtigt den "gamle" installation den går ind og søger i.

2003 kan godt læses af 2007 men ikke omvendt.....

Men søg liiige efter filen inden du sletter noget - det kan være den blot ikke kan finde den....

Og HUSK backup for en sikkerheds skyld....

Godkendelse af svar
Fra : tutlidut

Dato : 24-05-07 22:01

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-07 22:10

Selv tak....

Håber du får det til at virke....