/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
stl_s Halooo
Fra : Manse9933
Vist : 879 gange
100 point
Dato : 24-05-07 08:16

Lige et hurtigt spørgsmål,jeg kan ski ikke lige finde
det link du henviste til i går,angående spam bot blokering,du har det vel ikke lige ved hånden.
Jeg har lige ændret stien til forumet fordi
jeg vil gerne have en pæn mappe struktun i min rod mappe
på serverenså jeg lavede lige en ominstalation,med
nogle nye temaer,jeg har fem liggende på serveren nu,
nogle med vilde farversådan er det når man er amatør
kunstner så skal der vilde farver på alt
Tak vis du lige gider at finde omtalte url.

Manse 9933

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 24-05-07 08:26

roder du manse - morn med dig

er det hvad du leder efter ????

http://www.phpbb2.dk/forum/viewtopic.php?t=9018

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-05-07 08:26

ps er her ene og alene for at irritere stl_s

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-07 08:50

Morn midifik(ikke)ja jeg er et værer rodehoved,har for
mange jern i ilden så når dagen/natten er omme kan jeg ikke huske hvor jeg plaserede ting og sager dag før,så
jeg må nok anskaffe mig nogle stiky notes som jeg kan
overklister min skærm med,jeg har et program som jeg
kan sætte notes på mit skrivebord med men det glemmer jeg at bruge
Citat
er det hvad du leder efter ????

Jep, en henvisning til en henvisnig der fører til
en henvisning
Lader tråden stå i et stykke tid jens lyn.
Manse 9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-07 08:53

dagen før o.s.v o.s.v><den forkortning jeg staver bedst til

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-05-07 09:01

http://kandu.dk/spg104789.aspx har du også glemt den her

nå nu glemte jeg vist hvad jeg ville - osv

Bvadr - skal i bad nu !!!!! GYYYYS

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-07 09:07

Ja det har jeg faktisk,nok fordi at jeg får ikke mail's fra
tråde jeg har lukket for tiden,så jeg skal ind i dem af omveje og
det er jeg for doven tilvask dig nu ikke for tynd,fjern
ikke for meget af skittet,det klæder kvinder at have mere
end de gænse standart mål

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-07 09:27

Der er pænt og nydeligt på min server>
http://manse9933.dk/un_sider/vis_forum/vis_forum1.htm
ingen rod der

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-05-07 09:53

øhh intet rod ??? - mouseover virker i hvertfald ikke så pas på hvad du skriver

hmpfff - ikke noget overskydende der forsvandt i badet - lige bortset fra det varme vand - det er vist ved at være en ofte forekommende situation - æuws

Citat
Ja det har jeg faktisk,nok fordi at jeg får ikke mail's fra
tråde jeg har lukket for tiden,så jeg skal ind i dem af omveje
.... halloooo - ind i din profil og lede så dukker det op

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-07 09:57

man kan da ikke lede i profilen når man har glemt hvad man leder efterog glemt man har en profil,kommer der ikke så tit
Citat
mouseover virker i hvertfald ikke

Hva mener du?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-07 10:01

mous over viser da klik for fuld strørrelse,og sker der
ikke noget når man klikker så er det fordi at billedet er fuld størrelse,det er kun på billeder med en for stor størrelse det virker på.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-07 10:02

klik på billede to og tre.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-05-07 10:10

når jeg siger det ikke virker så virker det ikke !!!!! - mouseover skal man ikke bruge klik til - klikfunktionen dutter heller ikke - doooooh

(du er vist vant til at bruge html)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-07 10:13

Det virker for/hos mig,hvilken browser bruger du?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-05-07 10:17

IE7

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-05-07 10:17

skal du bombe folk tilbage til IE6 ??? - dutter ikke

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-07 10:21

måske er det den hvem ved,jeg er gået tilbage til IE6 med
avant overbygning,den loader/sufer meget hurtigere,må teste det på en af mine andre pc'er på et tidspunkt,vis jeg finder på at installerer IE7.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-05-07 10:22

btw sker der noget sjovt - kiggede lige på århus - hvis du (fejl fra min side) klikker på billederne så får du en videresend til:

Websiden blev ikke fundet.
HTTP 404
Mest sandsynlige årsager:
Der er muligvis en slåfejl i adressen.
Hvis du klikkede på et link, er det muligvis forældet.

Prøv at:
Skrive adressen igen.

Gå tilbage til den forrige side.

Gå til www.klippet ud af mig.dk og søg efter de oplysninger, du skal bruge.

Flere oplysninger

Fejlen (HTTP 404 - blev ikke fundet) betyder at Internet Explorer kunne oprette forbindelse til webstedet, men websiden, som du ville se, blev ikke fundet. Det er muligt, at websiden ikke er tilgængelig i øjeblikket. Webstedet kan også have ændret eller fjernet websiden.

Hvis du vil have flere oplysninger om HTTP-fejl, skal du se i Hjælp.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-05-07 10:23

bekendt har lige kigget med IE6 - sag samme - øhhh ????

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-07 10:23

Selvføgelig skal man detjeg har brugt skitte i mange år unden at få problemer af den grund,man skal bare læse
mellem linjerne når man er på nettet

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-07 10:26

nå så er det kun mig der har den store fornøjelse
virker det heller ikke på billede to og tre?(mouse over og størrer billed når man klikker på dem)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-05-07 10:27

______________________________________________________________________________

men så er problemet også løst

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-05-07 10:28

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-07 10:28

det er java script's der bevirker funktionen(størrer billede).

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-07 10:30

Nå så skal jeg i test mode på et tids punkt,øv.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-07 10:33

det virker perfekt for/hos mig,mystiskt.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-07 10:34

nå jeg vil videre i dagens dont.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-05-07 10:35

god fornøjelse - ærgeligt egentlig når du er så godt i gang.

ps regn med de fleste bruger ie7 - synd hvis alle sidder med en flad fornemmelse hvis du har nogen billeder der er gode og se-værdige

Kommentar
Fra : fooler

Dato : 24-05-07 10:58

mus over virker ikke på de billeder

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-07 11:16

virker det på billederne herpå siden>
http://manse9933.dk/index.htm
vis så må jeres browsere blokerer for java scripst.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-07 11:19
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 24-05-07 11:28

"Personer Jeg Beundre" = Personer jeg beundrer
"Forum Billeder" = Forum billeder
osv...

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-07 11:31

skrive med stort er med vilje det manglende r er ikke

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-07 11:34

hvilket manglende r

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 24-05-07 11:34

"Hardware billeder" = Hardware Billeder

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-07 11:36

du må have set forkert

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 24-05-07 12:57

"Mus Alene Hjemme,hold øje med skrivebordet om natten." ???

- og husk ordmellemrum Manse...

PS: du er kommet i kløerne på en gammel "sømstavler". Det skærer i øjnene med de der "store" bogstaver...

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-07 13:16

Citat
Det skærer i øjnene med de der "store" bogstaver

Jeg er lidt anderledse og ser det som en fordel
i en trist verdens i brandjeg håber ikke at ende som alle de andre i skolegården og nyder at hoppe op og ned på foreskrifterne,lad sjælen være fri,lad der være plads til alle lige meget hvem de er og hvor de kommer fra.
Musen tænker jeg ikke så meget over,den lever sit eget liv dernede i/på bunden af siden/samfundet
den skal være kejtet og nu ved du hvorfor du har fuktige
hænder når du sidder og klemmer din mus
Det er dens skæbne ikke at kunne tale rent

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-07 13:26

Ved du forresten hvad der foregår på dit skrive bord om natten når du sover,det kunne jo være at din mus lå og råbte så hjælp din mus og du hjælper dig selv(nul fuktige hænder)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-07 13:28

lagde du mærke til det skrive bord.
---------------------------->/\<-------------------------

Godkendelse af svar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-07 13:32

Danke midifik.

Hygge

Manse 9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-07 13:34

** glemmer altid de sidste to

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-05-07 15:53

næ du manse - java er aktiveret osv - så ikke komme med undskyldninger

glædermigtilatsesedetfærdigeresultatnårlidtanderledeserfærdigmedsinsideogstoltviserdenfrem

link index ok - hvis der ikke skal dukke overraskelser op

hardware billeder - ok - men mouseover i hardware links ikke ok

forum billeder - ok - hvis der ikke skal dukke noget op med mus over

bios relateret - ok

århus billeder - ok - kører man musen over billedet dukker der et et-tal op på billedet på dem alle sammen - er det meningen ?? (det er korrekt mouseover LOL)

min blog - hardware talk - aner ikke om den skal se sådan ud - profil vises i hvertfald ikke

hardware forum - ikke meget at se men ser ok ud

http://manse9933.dk/index.htm - her virker mouseover med beskrivelse af foto - du skal vel bare gøre ligesådan på dem der ikke virker - hvis du altså kan huske hvad det er du har glemt du skal huske osv

http://www.manse9933.dk/un_sider/html/person.htm - er du drillesyg eller ER der kun et billede der ????

soooooooooooooooolskin om bord - måneskin om natten - hvad der foregår på mit skrivebord om natten (når jeg sover) vil jeg blæse en lang march

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 24-05-07 15:55

Manse, du skal nok bruge den mod der ligger nede i kommentarerne, når du har så mange temaer. Jeg har dog ikke selv prøvet den. Ikke nødvendigt, da jeg har tvangsindlagt brugerne til Neon temaet.

Btw, du kan godt kalde mig på interne beskeder. Jeg har åbnet for dem igen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-05-07 16:02

Citat
da jeg har tvangsindlagt brugerne til Neon temaet
..... diktator stl_s

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 24-05-07 16:05

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-05-07 16:06

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 24-05-07 16:09

Men Manse, bare vent til du gerne vil have nye knapper osv ind, for så skal de ind i ALLE temaerne .

Ja, jeg er også doven .

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-05-07 16:11

Citat
Ja, jeg er også doven
.........JA

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 24-05-07 16:14

Btw Manse, hvis du får brug for nye knapper, så kald endelig på Miritdk. Hun er knaldgod til lave dem .

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-05-07 17:46

hov hov hov hov stl_s ka´du nære dig !

*G* kan nu bedre lide sætningen --->
Citat
kald endelig på Miritdk. Hun er knaldgod

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-07 20:15

Nye knapper er let, det er bare en lille mappe der skal lægges ind i hvert tema's standart mappe.
Sikkerhed har ikke noget med temaet at gøre det
er kun makup på standart kernen,sikkerheden er den samme
som standart pakken(som alle nok skulle forbedre lidt med mod's)så dine sikkerheds ændringer ville også virke
på min side,temaer ændre ikke kernen,tænk sig at
midifik ikke ville være den samme person inden i når hun
fjernet krigsmalingen
Midifik>undersiderne er test sider og vil blive ændret/udskiftet hen af vejen(tid)og hardware billeder
er samme java code som i forum billeder, jeg kan ikke forstå at det ikke virker hos jer andre når det virker perfekt hos mig selv,der er ikke mouse over txt på alle billeder,jeg vil sige det hele er 10% færdigt og helt færdigt bliver sådan noget skit nok aldrigt,forumet
er en 16 timer gammelt og de andre sider 24 dage så der skal laves en masse arbejde.

Rå hygge.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-07 20:20

Forresten,tak for hjælpen,det er rart med nogle friske øjne der kan se ting jeg selv overser,test personer er en mangel vare

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-07 20:21

fjerner

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-07 20:40

Citat
Btw, du kan godt kalde mig på interne beskeder. Jeg har åbnet for dem igen.

På din HP? stl_s.

De eneste knapper jeg vil have fra midifik er dem hun har i sin pung
Vil/har også låst temaet,MIDIFIK du den

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 24-05-07 20:43

Næh, jeg tænkte her Manse.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-07 20:49

okay,vis du har brug for en test person så PM mig,vis du gider må du gerne skrive et nyt spam indlæg så jeg kan se om der er noget jeg har overset
Men kun vis du gider,du skal ikke gøre det vis du syntes jeg er til besvær,så lad som ingenting

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-07 20:55

Nu får jeg ikke mails igen,er der nogle der har oplevet det samme når i har lukket en trådmidififisdisk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-05-07 22:33

det er pågået over et par dage her med de mail og pludselig stormer de ind i kaskader - just like good old day - kandus mailserver har vel problemer

krigsmaling min bare - ville jo ikke kunne finde migselv så (hmmm grønt hår med orange striber og gul hawaiblomst måske da så)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-07 22:42

Midifik det er kun fra mine egne tråde som jeg har lukket jeg ikke får mails fra,ingen problemer før
jeg lukker den,får alle mails fra andre tråde(må kigge ind jæventligt).
Citat
(hmmm grønt hår med orange striber og gul hawaiblomst måske da så)

Nå du er over pensions alderen og af amrikansk afstamning

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-05-07 08:54

udspekuleret fra kandu´s side for at få kandutter til at søge rundt (så la´da vær med at lukke trådene )

Citat
Nå du er over pensions alderen og af amrikansk afstamning
kinesisk manse - kinesisk - husk det nu

der ER nu en hvis forsinkelse på mails fra kandu´s mailserver pt - men hvad - til at leve med - eller være nødt til

AAAAAAAHHH kaffe NUUUUUU (igen)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-05-07 10:16

Morn ye ji youn.
stl_s>jeg har lige testet dit tema og det er meget mere stabilt og hurtigere loade time end de andre temaer jeg har prøvet,men
det har en mangel,VILDE JUNGLE FARVER øv

Manse øv øv må ud og lede,oder 9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-05-07 10:19

Det kan være jeg må leve i den blå/grå verden

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 25-05-07 10:22

Manse, du kan altså også få den i grøn. Er lidt mere jungleagtigt .

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-05-07 10:35

Har prøvet den grønne,jeg blevi hovedet,der er andre
farver i jubglen end grøn
Dit tema har også et bedre txt layout,men det ser ud til at jeg
mangler en knap over indlæg(slet dette indlæg),dener
ikke i subsilver,altså over indlæg,har du en sådan knap over indlæg?eller har du den kun under indlæg?(jeg set ei de andre temaer,men kun på engelsk og hedder ico_delete.gif).
Jo mere jeg tænker over det så foretrækker jeg hurtigere
loade time/txt layout.

Manse

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-05-07 10:37

jeg set ei de andre temaer=det er i de andre temaer,kan være et lævn fra test af disse.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-05-07 10:45

Det er denne jeg mener>

http://manse9933.dk/un_sider/vis_forum/vis_forum1.htm

Manse9933

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-05-07 11:04
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-05-07 11:32

Næ,jeg har hentet mine styles på deres respektive sider.
Fedt,
der har vi jo dem alle sammen sammlet,tak skal du midifik.
Dem vil jeg lige gennemgå på et tids punkt,jeg skal til at sætte fora op.

Citat
troede lige det var dig

n/a de skal være ekspanteble,det du viser er fixet.

Manse 9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-05-07 11:36

Exspanteble

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-05-07 11:46

exxpnahaffonoget ?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-05-07 12:08

udvideligt,direkte oversat,eng måske ikke stavet korekt.
stl_s har hittet ud af det,knappen skal se sådan ud,to forskællige iconer(slet emne/slet indlæg)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-05-07 12:11

nu vil jeg altså have mails fra tråden,åbner en ny

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-05-07 12:16
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-05-07 12:18

Expandable

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 25-05-07 22:30

Du har vist fået besøg igen

Kommentar
Fra : miritdk