/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Webshop
Fra : Sean.fh
Vist : 421 gange
20 point
Dato : 21-01-03 03:35

Hvis man gerne vil have en webshop på sin side, er man så tvunget til feks. at betale 399,- om md.

jeg mener at man kun skal betale et årligt gebyr på ca. 1000 kr. til noget dankort betaling.

jeg har et webhotel, men hvad skal det understøtte.
på forhånd tak.... VH. Sean

Accepteret svar
Fra : em_jay

Modtaget 20 point
Dato : 21-01-03 07:36

Hej Sean!

Hvis du vil ha' en semiprof-webshop, så tror jeg nok der ligger en mulighed på Jubii.dk til 99,- om måneden inkl. dankortbetaling - se evt. http://butik.jubii.dk/

Mvh.

Em-Jay

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 21-01-03 08:19

Du kan også lave det billigere, men det koster en del forarbejde

Der findes en gratis løsning, som hedder ecommerce. Men jeg ved ikke om den understøtter dankort.

Godkendelse af svar
Fra : Sean.fh

Dato : 22-01-03 19:21

Tak for svaret em_jay.