/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
Til MichaelSP
Fra : perchris
Vist : 692 gange
200 point
Dato : 23-05-07 21:36

Tak for hjælpen.

Accepteret svar
Fra : michaelsp

Modtaget 200 point
Dato : 23-05-07 23:03

Hej Per

Det var så lidt, og tak for point.

Opgaven var jo sjov, når bare det ikke var min kone, der fandt på, at der skulle slæbes fliser. Det sker rigeligt i forvejen
Jeg ville gerne have uploaded filen til dig i et bredt anvendeligt format, men jeg gemte den ikke.

Hvis du kan komme til det, så skulle du tage et kig på Visio på et tidspunkt, for jeg har brugt den til utallige formål siden 1995. F.eks. har jeg tegnet fliselægning med 30x30 gulvfliser og 5x30 vægfliser på alle fire vægge til loft og cisternekasse i Visio, og det holdt, så alle fuger rammer hinanden på alle leder.
Lige nu har jeg den som del af Office 2003 Enterprise, som er arbejdsgiverbetalt, så jeg kender ikke prisen, men 208 kr. lyder lidt for billigt. Hvis du kan få fingre i en ældre version, så er det helt fint, for de vigtigste funktioner har været med længe.

Mvh. MichaelSP

Godkendelse af svar
Fra : perchris

Dato : 24-05-07 18:06

Tak for svaret michaelsp.
Hej MichaelSP
Office 2007 Enterprise 5655 kr
I løbet af året skifter jeg nok min pc ud og opgraderer til Vista
Så må jeg se om der bliver lidt til overs til at udskifte
min Office 2000.
Mvh. Per